Στην Aston Martin από το 2021 ο Vettel


O Sebastian Vettel επιβεβαιώθηκε νωρίτερα σήμερα ότι θα οδηγήσει για λογαριασμό της Aston Martin Racing από το 2021.

O τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε συνδεθεί με την ομάδα από την στιγμή που η Ferrari ανακοίνωσε οτι δεν θα τον διατηρήσει στις τάξεις της μετά το τέλος της τρέχουσας σεζόν. Ο άνθρωπος-κλειδί της Aston Martin, Lawrence Stroll, είχε ως κύριο στόχο του τον Γερμανό πολυπρωταθλητή, καθώς θα έδινε κύρος στην Βρετανική ομάδα από την πρώτη κιόλας χρονιά της.

Από τη στιγμή που χθες αργά το βράδυ ο Sergio Perez ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Racing Point στο τέλος του 2020, ήταν ουσιαστικά βέβαιο πως από ώρα σε ώρα η ομάδα που από το 2021 θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 ως Aston Martin, θα ανακοίνωνε τη συνεργασία της με τον Sebastian Vettel, όπερ κι εγένετο.

Ο Sebastian Vettel δήλωσε σχετικά με την ανακοίνωση αυτή:

«Είμαι χαρούμενος που επιτέλους μπορώ να μοιραστώ αυτά τα συναρπαστικά νέα αναφορικά με το μέλλον μου. Είναι υπερήφανος για το ότι από το 2021 θα είμαι οδηγός της Aston Martin. Είναι μια νέα περιπέτεια για εμένα, σε μια θρυλική εταιρία. Έχω εντυπωσιαστεί από τα αποτελέσματα της ομάδας φέτος και πιστεύω ότι το μέλλον θα είναι ακόμα πιο λαμπρό», τόνισε ο Vettel.

Και προσέθεσε: «Η ενέργεια και η αφοσίωση του Lawrence στο σπορ αποτελεί πηγή έμπνευσης και πιστεύω ότι μπορούμε να χτίσουμε κάτι σημαντικό μαζί. Αγαπώ πολύ τη Formula 1 και το μοναδικό μου κίνητρο είναι να αγωνίζομαι για τις πρώτες θέσεις του grid. Το να το κάνω με την Aston Martin αποτελεί τεράστιο προνόμιο».

Πηγή: Motorsport.com, totalracing.gr

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια