Οι αλλαγές δεδομένων λόγω της πανδημίας συνεχίζονται, με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες να αναφέρουν πως το Ράλλυ Γερμανίας οδεύει προς ακύρωση, χωρίς πάντως να υπάρχει ακόμη κάποια επίσημη ανακοίνωση.
Η αύξηση κρουσμάτων κορωνοϊού έχει δημιουργήσει εκ νέου δυσκολίες όσον αφορά στην οριστικοποίηση του φετινού προγράμματος στο WRC. Η διοργάνωση του Ράλλυ Γερμανίας, που προγραμματίζεται για τις 15-18 Οκτωβρίου ως ο 6ος αγώνας της χρονιάς, έχει τεθεί ξανά εν αμφιβόλω, εξαιτίας των διαρκώς αυξανόμενων κρουσμάτων και των νέων υγειονομικών περιορισμών που προκύπτουν.
Ήδη, πριν από μερικούς μήνες, η διεξαγωγή του θεωρήθηκε ιδιαίτερα αμφίβολη, από τη στιγμή που η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωση την απαγόρευση μεγάλων εκδηλώσεων και κατά τον Οκτώβριο, γεγονός που επέφερε μεταξύ άλλων ακύρωση και του Oktoberfest. Παρόλα αυτά, οι Γερμανοί δεν το έβαλαν κάτω και αποφάσισαν να προχωρήσουν στη διοργάνωση του Ράλλυ Γερμανίας. Ο σχεδιασμός τους, προέβλεπε περιορισμό του αγώνα στη στρατιωτική έκταση του Baumholder, μείωση της διάρκειάς του σε δύο αγωνιστικές ημέρες και διεξαγωγή δίχως παρουσία θεατών. Αυτό θα μπορούσε να καταστεί εφικτό καθώς η συγκεκριμένη περιοχή, όπου συνήθως πραγματοποιείται η δεύτερη ημέρα του αγώνα με πιο γνωστή ειδική διαδρομή την περίφημη και ιδιαίτερα απαιτητική, Panzerplatte, μπορεί λόγω μορφολογίας να φιλοξενήσει πολλές και διαφορετικές ειδικές διαδρομές.
Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, οι περίπλοκες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί από την κατάσταση που επικρατεί παγκοσμίως, έκανε τους Γερμανούς να σκέφτονται περισσότερο από ποτέ την ακύρωση του αγώνα. Με βάση τις ίδιες πληροφορίες, η επίσημη ανακοίνωση δε θα αργήσει, ενώ άγνωστο παραμένει κατά πόσο ο γερμανικός αγώνας θα αντικατασταθεί, με το επίσης ασφάλτινο Ράλλυ Κροατίας να έχει θέσει τη δική του υποψηφιότητα. Μένει να δούμε, κατά πόσο οι πληροφορίες θα επιβεβαιωθούν ή αν οι Γερμανοί, έχουν κρυμμένο κάποιον άσο στο μανίκι.
Στο μεταξύ, η αγωνιστική κοινότητα του WRC προετοιμάζεται για την επανέναρξη του θεσμού στις 4-6 Σεπτεμβρίου με το Ράλλυ Εσθονίας, που συγκέντρωσε 60 συμμετοχές. Αυτές τις ημέρες, ομάδες και πληρώματα βρίσκονται στη Βαλτική χώρα για το μονοήμερο Ράλλυ Νότιας Εσθονίας, που προγραμματίζεται για τις 23 Αυγούστου με τη συμμετοχή 3 πληρωμάτων της Toyota, 2 πληρωμάτων της Hyundai και 2 της M-Sport Ford.
Νώντας Δουζίνας
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια