Sponsor

ATHENS WEATHER

Ο Lewis Hamilton νικητής με ρεκόρ στο Ισπανικό Grand Prix


Ο Lewis Hamilton πήρε την νίκη στο Ισπανικό Grand Prix, μπροστά από τους Max Verstappen και Valtteri Bottas.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έμεινε στην πρωτοπορία, με τον Bottas να χάνει δύο θέσεις από τους Verstappen και Stroll, πέφτοντας 4ος. Πίσω, κανείς δεν κέρδισε σημαντικό έδαφος, κάνοντας καθαρό πέρασμα από την πρώτη στροφή. Μόνο ο Norris έπεσε 10ος.

Ο Bottas επιδόθηκε αμέσως στο κυνήγι του Stroll για να ανακτήσει μία θέση στο βάθρο, και τα κατάφερε στον 5ο γύρο.

Μπροστά, ο Verstappen είχε παραπλήσιο ρυθμό από τον Hamilton, δείχνοντας τη δυναμική του. Σε εκείνη τη φάση του αγώνα, όλοι προφύλασσαν τα ελαστικά τους, οδηγούσαν τόσο όσο για να βγει το πρώτο stint, με τον Ολλανδό να έχει να τα βάλει με δύο Mercedes, όσο ο Albon ήταν 6ος, πίσω κι από τις δύο RP20.

Μετά τον 11ο γύρο, ο Hamilton άρχισε να ανεβάζει ταχύτητα, καθιστώντας σαφές πως είχε υπό μεγαλύτερο έλεγχο τον αγώνα σε σχέση με το Silverstone. Διπλασίασε τη διαφορά μέσα σε 5 γύρους, κι ο Verstappen δεν ήταν ικανός να τον ακολουθήσει.

Την ίδια ώρα, στο midfield, η στασιμότητα είχε επέλθει, με τις διαφορές να κυμαίνονται από 1 ως 2 δευτερόλεπτα.

Πρώτος στα pits ήταν ο Albon, που κλήθηκε από την ομάδα στον 19ο γύρο για να βάλει τη σκληρή γόμα και να ξεκολλήσει από τον διαχύτη του Perez.

Ο Verstappen μπήκε στον 22ο γύρο, πρώτος από τους πρωτοπόρους του αγώνα, για να βάλει τη μέση γόμα. Επέστρεψε στην πίστα 3ος, πίσω από τον Bottas.

Στον αμέσως επόμενο γύρο, η Mercedes έκανε διπλό stop στους Hamilton και Bottas, και τους δύο για τη μέση γόμα, και έτσι η  πρώτη τριάδα επέστρεψε όπως ήτανε πριν τις αλλαγές. Ο Verstappen ήταν και 1,5 δλ. πιο κοντά στον Hamilton. Άμεσα ξεκίνησε εκ νέου ένα ‘παιχνίδι’ υπομονής και διαχείρισης ρυθμούς και ελαστικών, με τον Ολλανδό να μειώνει λίγο τη διαφορά του από τον πρωταθλητή.

Ακολούθως ο Stroll, στον 28ο γύρο, επισκέφθηκε τα box για τη μέση γόμα.

Perez, Leclerc και Vettel μπήκαν μαζί στα pits στον 30ο γύρο, με τον Μονεγάσκο να βγαίνει μπροστά από τον ομόσταβλό του, όπως μπήκαν δηλαδή. Ο Γερμανός έβαλε τη μαλακή γόμα, ο Leclerc μέση.

Ο νεαρός της Ferrari είχε κίνηση μπροστά του, με τον Norris να αμύνεται εξαιρετικά για την 10η θέση. Στον 37ο γύρο, είχε και τετακέ στην προτελευταία στροφή, αλλά μετά από μερικά δευτερόλεπτα μπόρεσε να ξεκινήσει ξανά, όντας πια τελευταίος. Εγκατέλειψε, όμως, λίγους γύρους μετά.

Μπροστά, ο Hamiton είχε μία διαφορά 9 δευτερολέπτων από τον Verstappen, ενώ ο Bottas είχε τον Ολλανδό στο 1,5 δλ.

Στον 41ο γύρο, ο Verstappen μπήκε στα pits για τη μέση γόμα μέχρι το τέλος, πέφτοντας 3ος. Ήθελε να προστατευθεί από τον Bottas.

Ο Stroll μπήκε κι αυτός για το τελευταίο του stop, βάζοντας τη μαλακή.

Πίσω, ο Sainz κράτησε πίσω του τον Albon, που είχε μπει για τη μέση γόμα δύο γύρους πριν από εκείνον.

Το stop του Bottas έγινε στον 49ο, και γύρισε στην πίστα με χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα, 7 δλ. πίσω από τον Verstappen.

Έναν γύρο μετά μπήκε κι ο Hamilton, έμεινε πρώτος και είχε για 16 γύρους τη μέση γόμα.

Παράλληλα, ο Perez πήρε 5 δλ. ποινή γιατί αγνόησε μπλε σημαίες. Πίσω του, κοντά στα 5 δλ., είχε τον Vettel. Ο Μεξικανός, όμως, άνοιξε τη διαφορά στα 7, οπότε και έμεινε 4ος.

Ο Vettel βρέθηκε και χαμένος, πέφτοντας 7ος μέχρι το τέλος, όντας σε στρατηγική ενός stop και με τη μαλακή γόμα πλέον σε κακή κατάσταση.

Μπροστά, ο Hamilton έκανε τον αγώνα του μέχρι τέλους και πήρε την 88η νίκη της καριέρας του, με τον Verstappen να διατηρείται 2ος και τον Bottas 3ο.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 132

2. Μ. Verstappen - 95

3. V. Bottas - 89

4. C. Leclerc - 45

5. L. Stroll - 40

6. A. Albon - 40

7. L. Norris - 39

8. S. Perez - 32

9. C. Sainz - 23

10. D. Ricciardo - 20

11. S. Vettel - 16

12. E. Ocon - 16

13. P. Gasly - 14

14. N. Hulkenberg - 6

15. A. Giovinazzi - 2

16. K. Magnussen - 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 221, Red Bull 135, Racing Point 63, McLaren 62, Ferrari 61, Renault 36, AlphaTauri 16, Alfa Romeo 2, Haas 1, Williams 0


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια