Sponsor

ATHENS WEATHER

F1 GP Ουγγαρίας: Ο Hamilton στην pole position - Άνετο «1-2» για τις Mercedes στις κατατακτήριες δοκιμές


Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την κατάκτηση της pole position για το Grand Prix Ουγγαρίας, τρίτο γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ο 35χρονος έκανε τον έναν εντυπωσιακό γύρο μετά τον άλλο, στερώντας από τον επίσης ταχύτατο teammate του, Valtteri Bottas, την πρωτιά. Μάλιστα αυτή ήταν η 90η pole του παγκόσμιου πρωταθλητή στον μαγικό κόσμο της Formula 1. Οι Racing Point προκάλεσαν εκ νέου αίσθηση ενώ οι Red Bull ήταν πίσω από τις Ferrari.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ήταν ένα ακόμα συννεφιασμένο απόγευμα, με τη βροχή να φλερτάρει με την πίστα του Χανγκαρόρινγκ, τη θερμοκρασία αέρα στους 19 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος ήταν στους 27.

Με μερικές σταγόνες να πέφτουν, όλοι βγήκαν στην πίστα με το που είχαμε πράσινο φως στη 18λεπτη διαδικασία του Q1. Οι Mercedes έδειξαν από νωρίς το δρόμο, με τον Lewis Hamilton να κατεβαίνει στο 1.15.366, τον Valtteri Bottas 118 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό και τις δύο Racing Point να είναι πάλι αυτές που ακολουθούσαν.

Όμως προς το τέλος του Q1, η κατάσταση του οδοστρώματος βελτιώθηκε, με τους χρόνους να πέφτουν. Κι αυτό έφερε μία παράξενη κατάσταση. Με τις Racing Point στην κορυφή και τον Sergio Perez ταχύτερο όλων, τον Hamilton, τις δύο McLaren και τη Ferrari του Sebastian Vettel να αποτελούν το Top-6!

Η θετική έκπληξη ήταν η Williams που είδε και τους δύο οδηγούς της να προκρίνονται στο Q2 – ειδικά ο Russell σημείωσε τον έβδομο καλύτερο χρόνο! Επιδόσεις αξιοσημείωτες δεδομένου πως πέρυσι τα μονοθέσια της ιστορικής ομάδας ήταν σχεδόν πάντα στις δύο τελευταίες θέσεις της κατάταξης.

Η τελευταία φορά που η ομάδα του Sir Frank είδε δύο μονοθέσιά της να προκρίνονται στην επόμενη φάση των κατατακτήριων, ήταν στο ιταλικό Grand Prix του 2018.

Όσο για τη ζώνη αποκλεισμού, εκεί έμειναν οι δύο Haas και οι δύο Alfa Romeo που ξανά ήταν πολύ πίσω σε ρυθμό, καθώς και η AlphaTauri του Daniil Kvyat.

Στο Q2 οι Mercedes έδειξαν πάλι το δρόμο από νωρίς, με τον Hamilton ταχύτερο του Bottas με επίδοση στο 1.14.261, την οποία δεν προσπάθησε καν να βελτιώσει. Και παρότι ήταν κάτω από την περυσινή pole position, ο Βρετανός την πέτυχε με τη μέση γόμα!

Με αυτή θα εκκινήσει τον αγώνα, όπως και οι οδηγοί της Racing Point, η οποία ρίσκαρε στο τέλος και της βγήκε! Στη μάχη του φινάλε, ο Max Verstappen βρήκε την ταχύτητα να ανέβει τρίτος, με τον Norris ανάμεσα στις δύο Ferrari.

Όσο για τη ζώνη αποκλεισμού, εκεί βρέθηκαν οι δύο Renault, οι δύο Williams και ο Alex Albon, που αποτέλεσε την αρνητική έκπληξη της διαδικασίας. Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως ο Russell ήταν μπροστά και από τον Ταϊλανδό της Red Bull αλλά και τον Esteban Ocon της Renault.

Έτσι στην τελική μάχη για την pole συμμετείχαν οι δύο Mercedes, οι δύο Racing Point, οι δύο Ferrari, οι δύο Williams, η Toro Rosso του Pierre Gasly παρότι αντιμετώπιζε προβλήματα με την υβριδική μηχανή της Honda και η RB16 του Verstappen.

Στο Q3 o Hamilton έδειξε με την πρώτη τα δόντια του, κατεβαίνοντας στο 1.13.613! Ο teammate του ήταν 3 δέκατα μακριά και με τον χρόνο του Perez να ακυρώνεται γιατί βγήκε εκτός των ορίων της πίστας στη στροφή 4, δεν υπήρχε άλλος στο ίδιο δευτερόλεπτο! Ο Stroll ήταν οριακά εκτός αυτού, με τον Verstappen, τις McLaren και τις Ferrari να ακολουθούν.

Στη δεύτερη προσπάθειά τους οι Ferrari βρέθηκαν προσωρινά στις θέσεις 4 και 5 αλλά τελικά έμειναν πίσω από τις Racing Point.

Όμως το «αφεντικό» της διαδικασίας ήταν ο Hamilton. Κατέβηκε ακόμα πιο χαμηλά, στο 1.13.447, επίδοση απαραίτητη καθώς ο Bottas κινήθηκε επίσης ταχύτερα, με την τελική τους διαφορά στα 107 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής πανηγύρισε την έβδομη pole στο Χανγκαρόρινγκ ενώ έχει και ισάριθμες νίκες. Οι Racing Point θα είναι στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης με τον Stroll μπροστά από τον Perez, οι Ferrari στην τρίτη με τον Vettel μπροστά από τον Leclerc ενώ ο περυσινός κάτοχος της pole, o Verstappen, έμεινε έβδομος.

Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια