Sponsor

ATHENS WEATHER

Ο κανίβαλος της ιστορίας

Φωτο: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Του Anaconda

Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ήταν ανεπιθύμητος στην Πάτρα. Τα σοσιαλιστικά κομματόσκυλα της εποχής ήταν εναντίον της επανάστασης του λαού γιατί δεν ήθελαν να χάσουν τα προνόμιά τους, ακριβώς όπως και οι 222 βουλευτές (και τα κομματόσκυλα της σημερινής εποχής) που ψήφισαν ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ το 2015 ενώ ο λαός ψήφισε ΟΧΙ.

Η σημαία της επανάστασης που σχεδίασε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός υψώθηκε στην Ηλεία από τον Γεώργιο Σισίνη. Η επανάσταση έφτασε από εκεί στην υπόλοιπη Πελοπόννησο από το 1817, με αιματηρούς αγώνες, δίχως στήριξη, από τον Στέργιο Τσάχαλο και τους λοιπούς αγωνιστές της Ηλείας. Όταν του προτάθηκε να εξαιρεθεί η περιοχή από το φόρο της δεκάτης, πάγια τακτική των Τούρκων για να κερδίσουν χρόνο με κατευνασμό και να σφαγιάσουν την ηγεσία, άλλαξε τα επίθετα των δυο του αγοριών (του Νίκου σε Νικολόπουλος και του Αλέξη σε Αλεξόπουλος), τα φυγάδεψε μακρυά του, αρνήθηκε την εξαίρεση και συνέχισε τον αγώνα μέχρι τη μέρα που το ποτάμι δεν γύριζε πίσω.

Οι τότε συνδικαλιστές του πατριωτισμού, ακριβώς όπως και οι σημερινοί, δεν επαναστάτησαν. Περίμεναν να σιγουρέψουν το ότι το ποτάμι δεν θα γύριζε πίσω και, ως πατριώτες εκ του ασφαλούς, θυμήθηκαν τον Παλαιών Πατρών Γερμανό, τη σημαία του, την επανάσταση και όλα τα υπόλοιπα, τόσο πατριωτικά που, όταν είδαν πως με τον Καποδίστρια δεν θα υπήρχαν Μπέηδες, τον σκότωσαν. Μιλάμε για πατριώτες, όχι αστεία.

Κάπως έτσι απαντώνται και τα ερωτήματα «μα πού είναι το πατριωτικό κόμμα, γιατί δεν εμφανίζεται» και άλλα σχετικά: είναι ερωτήσεις είτε των σοσιαλιστικών κομματόσκυλων της εποχής, που ψάχνουν να κόψουν το φρούτο πριν ωριμάσει, είτε των συνδικαλιστών του πατριωτισμού, που περιμένουν το ώριμο φρούτο για να το πάρουν προστασία.

Η Τουρκία κλέβει ιστορία και την πουλάει για δική της.

Ο -εκλεκτός των εγχώριων σοσιαλιστών ολιγαρχών- Ερντογάν ασέλγησε στην ιστορία για να την βγάλει στο κλαρί. Έτσι κάνει με όλα. Είναι ένας σύγχρονος Αλί Μπαμπά.

Ο -εκλεκτός των εγχώριων συνδικαλιστών του πατριωτισμού- Ιμάμογλου είπε ότι στη συνείδηση και στο μυαλό του η Αγιά Σοφιά είναι τζαμί από το 1453.

Δεν είναι θέμα προσώπου, είναι δομικό, υπαρξιακό του Τουρκικού κράτους.

Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι ο κάθε Αλί Μπαμπά αλλά οι 40 εγχώριοι κλέφτες που του βάζουν πλάτη με τα μνημόνια, με τη μη ανακήρυξη ΑΟΖ, με τα τουρκοσήριαλ, με το λαθρομεταναστευτικό, με τις σκληρές δηλώσεις για την απανθρωπιά του, λες και τον αγγίζουν τέτοιες δηλώσεις...

Ένας κανίβαλος δεν καταλαβαίνει από σαβουάρ βιβρ στον χειρισμό μαχαιροπίρουνων.

Ένας κανίβαλος της ιστορίας δεν καταλαβαίνει από δηλώσεις με τακτ, με διπλωματική βάση, με πολιτισμένο τρόπο. Τέτοια αντίδραση εξηγείται την πρώτη φορά ως ηλιθιότητα, από την επόμενη ως παράνοια. Μετά από τόσες δεκαετίες, δεν είναι παράνοια, είναι δόλος. Ο κανίβαλος της ιστορίας είναι ο Αλί Μπαμπά, οι αντιδρώντες με πολιτισμένο τρόπο είναι οι 40 κλέφτες. Αυτός είναι άλλωστε και ο βρώμικος, ο ρυπαρός, ο εθνοαποδομητικός ρόλος τους: να λειτουργούν ως μοχλός κατευνασμού των εγχώριων αντιδράσεων, ως εργαλεία που θα καταπνίγουν τις επαναστάσεις της λογικής, τις αυτονόητες αντιδράσεις.

Οι τίτλοι των πρωτοσέλιδων και των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων θα έπρεπε να είναι «Η Αγιά Σοφιά, ο Αλί Μπαμπά και οι 40 κλέφτες», αλλά οι 40 κλέφτες δεν το επιτρέπουν. Όχι για πολύ ακόμα.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια