Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC: Αυξημένες πιθανότητες για Εσθονία, Βέλγιο, Σαρδηνία – Δυσκολίες για Γερμανία


Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Ράλλυ Εσθονίας, Ypres Βελγίου και Σαρδηνίας να βρίσκονται κοντά σε ένταξη στο φετινό θεσμό, την ώρα που οι πιθανότητες διεξαγωγής των Ράλλυ Γερμανίας, Τουρκίας και Ιαπωνίας είναι μειωμένες.

Εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων, που λογικά θα προκύψουν μετά το αυριανό Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA, παρουσιάζονται νέα δεδομένα σχετικά με τους αγώνες που θα συστήσουν το ανανεωμένο ημερολόγιο του WRC. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, 3 αγώνες βρίσκονται πολύ κοντά στην απόκτηση μιας θέσης, ενώ ακόμη 3 θεωρείται απίθανο να διεξαχθούν. Η κύρια παράμετρος, βάσει της οποίας προχωρά (ή όχι) η διοργάνωση του εκάστοτε αγώνα, έγκειται στους υγειονομικούς κανονισμούς που ισχύουν σε κάθε χώρα και ως εκ τούτου, τα δεδομένα διαφοροποιούνται σχεδόν κάθε εβδομάδα

Ας δούμε αναλυτικά πως διαμορφώνεται το τοπίο ενόψει της αυριανής συνεδρίασης, με βάση τις τελευταίες πληροφορίες από το εξωτερικό.

Δυσκολίες για Γερμανία, Τουρκία, Ιαπωνία

Με βάση τις ακυρώσεις που έχουν ήδη προκύψει (Σαφάρι, Φινλανδία, Νέα Ζηλανδία, Ουαλία), οι αγώνες που παραμένουν στο ισχύον πρόγραμμα είναι τα Ράλλυ Γερμανίας, Τουρκίας και Ιαπωνίας. Ωστόσο, για διαφορετικούς λόγους, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θεωρείται δύσκολο να διεξαχθεί κάποιος από αυτούς. Όσον αφορά στο Ράλλυ Γερμανίας, το τελευταίο “χτύπημα” ήρθε χθες από την Angela Merkel. Λόγω της εμφάνισης κρουσμάτων κορονοϊού στη χώρα, η Γερμανίδα Καγκελάριος ανακοίνωσε πως η απαγόρευση μεγάλων γεγονότων θα έχει διάρκεια έως τον Οκτώβριο. Καθώς το Ράλλυ Γερμανίας έχει προγραμματιστεί για τις 15-18 Οκτωβρίου, η διεξαγωγή του φαντάζει πολύ δύσκολη, από τη στιγμή που έχει ήδη ακυρωθεί ένα τεράστιο γεγονός, όπως το Oktoberfest.

Από εκεί και έπειτα, για το Ράλλυ Τουρκίας δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες, πέραν του γεγονότος ότι η διεξαγωγή του δε θεωρείται πιθανή. Ανάλογη τύχη αναμένεται να έχουν τα Ράλλυ Ιαπωνίας και Αργεντινής -το οποίο έχει αναβληθεί- λόγω της δυσκολίας μετακίνησης ομάδων και εξοπλισμού, σε αυτές τις χώρες.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια