Αμετάβλητη παρέμεινε η κατάσταση στη 2η ημέρα του αγώνα, με τους Elfyn Evans-Scott Martin να κυριαρχούν, φτάνοντας πολύ κοντά στη νίκη καθώς αύριο θα διεξαχθεί εντέλει μόνο μία ειδική διαδρομή.
Νώντας Δουζίνας
Το Ράλλυ Σουηδίας συνεχίστηκε σήμερα, Σάββατο 15 Φεβρουαρίου, έχοντας το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα με χθες. Το οποίο περιλάμβανε 4 ειδικές διαδρομές (Hof-Finnskog, Finnskogen, Nyckelvattnet, Torsby Sprint), συνολικού μήκους 63,68 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Οι δυο πρώτες διαδρομές πραγματοποιήθηκαν, ως γνωστόν, στη Νορβηγία και οι επόμενες δύο, στη Σουηδία.Το οδόστρωμα των ειδικών διαδρομών της ημέρας συνδύαζε χιόνι, πάγο, αλλά και πολλή λάσπη, που σε αρκετά σημεία θύμιζε έως και Ράλλυ Ουαλίας. Όπως και χθες, οι οδηγοί είχαν δυνατότητα χρήσης επιπλέον δύο νέων ελαστικών, για λόγους ασφαλείας. Πάντως, οι ειδικές διαδρομές ήταν σήμερα ακόμη πιο γρήγορες, με τον Elfyn Evans να έχει μ.ω.τ. 135,4 χλμ./ώρα στην εναρκτήρια διαδρομή της ημέρας, όπου ενδεικτικά αναφέρουμε πως ο επικεφαλής του JWRC, Tom Kristensson, σημείωσε μ.ω.τ. 118,6 χλμ./ώρα με το δικίνητο Ford Fiesta.
Στην εξέλιξη της ημέρας, η μάχη για την πρώτη θέση που πολλοί περιμέναμε, εντέλει δεν ήρθε. Οι Elfyn Evans-Scott Martin πιστοποίησαν την ανωτερότητά τους, διπλασιάζοντας τη διαφορά από τους κυριότερους διώκτες τους, Ott Tanak-Martin Jarveoja. Παρακολουθώντας τις ειδικές διαδρομές, ήταν φανερό πως ο Ουαλός οδηγός έχει βρει τη χρυσή τομή και νιώθει πολύ άνετα πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris WRC, σημειώνοντας τον έναν ταχύτερο χρόνο μετά τον άλλον, χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα.
Από την άλλη, οι Tanak-Jarveoja προσπάθησαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων, ωστόσο όχι μόνο δεν κατάφεραν να μειώσουν τη διαφορά των 8,5'', αλλά την είδαν να αυξάνεται στα 17,2''. Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του Tanak ότι το αυτοκίνητο θύμιζε καρτ, όντας πολύ σκληρό και απόλυτο στη συμπεριφορά του, γεγονός που θα ήθελε να αλλάξει. Πάντως, η 2η θέση μόνο κακή επίδοση δε συνιστά για τον Εσθονό Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Η μεγαλύτερη μάχη της ημέρας, συντελέστηκε στις αμέσως επόμενες θέσεις. Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) έχασαν αρχικά την 3η θέση, από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC). Ο νεαρός Φινλανδός ήταν απογοητευμένος που δε μπορούσε να ελέγξει όπως ήθελε την υποστροφή του αυτοκινήτου όταν έχανε καρφιά στα ελαστικά του, ωστόσο επανήλθε δριμύτερος και, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του εμπρός μέρους μεταξύ δύο ειδικών, ανέκτησε την θέση πριν την τελευταία ειδική διαδρομή. Εκεί, ο Ogier πήρε το αίμα του πίσω, ολοκληρώνοντας αυτός στην 3η θέση της ημέρας, με διαφορά μόλις 0,5'' από τον νεαρό. Πάντως, ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν εντυπωσίασε, για τα δεδομένα του, δείχνοντας διστακτικός να ρισκάρει στις ευμετάβλητες συνθήκες των σκανδιναβικών ειδικών. Ακόμη και έτσι όμως, μια θέση στο βάθρο δεν είναι ποτέ ευκαταφρόνητη.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια