Τους σφαγείς του έθνους, τους Τούρκους, θέλει να προσκαλέσει στην επέτειο για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 η Γιάννα Αγγελοπούλου
Πιστεύει ότι η ένοπλη εξέγερση του ελληνικού λαού για να αποτινάξει τον τουρκικό ζυγό και να απελευθερωθεί από τη σκλαβιά είναι ένα «χάπενινγκ» με στοιχεία πολυπολιτισμικότητας, όπως θέλησε να το αποδώσει κατά την ομιλία της στη Βουλή, στο οποίο «χωρούν» και Τούρκοι καλλιτέχνες.
Το χειρότερο δε είναι ότι εμφανίζεται διατεθειμένη να προσκαλέσει Τούρκους καλλιτέχνες με το επιχείρημα της ύπαρξης «μιας πολύπλευρης αντιμετώπισης και ενός ενεργού διαλόγου», όπως γράφουν ιστοσελίδες (iefimerida.gr), οι οποίες δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις επιλογές της κυρίας Αγγελοπούλου και λιβανίζουν την κυβέρνηση, εκθέτοντάς την όμως ανεπανόρθωτα.
Πώς ακριβώς το σκέπτονται; Να καλέσουμε στην επέτειο για το 1821 αυτούς που έσφαξαν τους Έλληνες και σήμερα απειλούν με νέα εισβολή σε Κύπρο, Αιγαίο και Θράκη για να κάνουμε... διάλογο; Θέλουν να ευτελίσουν και να μολύνουν με τα καμώματά τους την Ιστορία της Ελλάδας και τις ηρωικές στιγμές της;
Η κυβέρνηση και προσωπικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης φέρουν μεγάλες ευθύνες τόσο για την επιλογή της Γιάννας Αγγελοπούλου όσο και για το πώς η εν λόγω κυρία σχεδιάζει τις εκδηλώσεις, ξεσηκώνοντας ήδη θύελλα αντιδράσεων. Είναι νωπή άλλωστε η ομιλία της στη Βουλή, όπου μίλησε για όλα, κυρίως για το αύριο της Ελλάδας, χωρίς να κάνει σχεδόν καμία αναφορά στην Ιστορία και στους ήρωες της Επανάστασης.
Εμφανίζεται δε η «κυρία 2004» να συντονίζει τις εκδηλώσεις από το «στρατηγείο» της στο Μανχάταν... Εκεί μάλιστα είχε και συνάντηση με ένα από τα μέλη της επιτροπής, τον Μαρκ Μαζάουερ, ο οποίος δήλωνε δεξιά και αριστερά πως «η Ιστορία χρησιμοποιείται ως εργαλείο». Εργαλείο για την επίτευξη τι ακριβώς; Για την ισοπέδωση της Επανάστασης του 1821; Και δεν είναι μόνο ο κ. Μαζάουερ, αλλά και διάφοροι άλλοι αριστεροί θεωρητικοί και «οθωμανολάγνοι» στην επιτροπή, οι οποίοι θέλουν να αναθεωρήσουν την Ιστορία γιατί τους ενοχλεί και τους χαλάει το αφήγημα.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια