Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC – Ράλλυ Τουρκίας: Τουρκική ρουλέτα!


Γράφει ο  Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης

Μία ειδική διαδρομή και τα τερτίπια του καιρού ήταν αρκετά για να ανατρέψουν τα πάντα στο Ράλλυ Τουρκίας, με τον Esapekka Lappi να βρίσκεται επικεφαλής στο τέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα, διατηρώντας μαζί με τον Sebastien Ogier ένα εντυπωσιακό 1-2 για τη Citroen!

Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Τουρκίας αποδείχθηκε εξαιρετικά ανατρεπτική, αφού η επιλογή των ελαστικών, η σειρά εκκίνησης και η βροχόπτωση προς στο τέλος του σκέλους διαμόρφωσαν ουσιαστικά τη σημερινή κατάταξη. Αρχικά, στο πρώτο loop ε.δ. η επιλογή ανάμεσα στη σκληρή και τη μαλακή γόμα ήταν το βασικό ερώτημα ανάμεσα στους οδηγούς, την ώρα που οι σκληρές επιφάνειες είχαν σαν αποτέλεσμα αρκετοί οδηγοί να έχουν κλατάρισμα. Με τους δρόμους να είσαι σε πολύ κακή κατάσταση μετά το πρώτο πέρασμα, οι περισσότεροι οδηγοί στο δεύτερο επέλεξαν τη σκληρή γόμα για να επιβιώσουν. Όμως, όσοι φρόντισαν να έχουν μαζί τους και ελαστικά με τη μαλακή δικαιώθηκαν. Βλέπετε στις δύο τελευταίες ειδικές η βροχή έκανε την εμφάνιση της με αποτέλεσμα η κατάταξη να αλλάξει δραματικά και όσοι είχαν την σκληρή γόμα να χάσουν χρόνο και οι διαφορές να μεγαλώσουν.

Όλοι είπαμε; Όχι, ακριβώς. Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσε ο Esapekka Lappi, ο οποίος σήμερα αποτέλεσε τη μεγάλη αποκάλυψη του αγώνα. Ο 28χρονος Φινλανδός, δεν έκρυψε από το Ράλλυ Φινλανδίας ότι έχει βολευτεί το Citroen C3 με το νέο εμπρός διαφορικό και τη νέα γεωμετρία και ήταν αισιόδοξος για τον τουρκικό αγώνα. Και οι επιδόσεις του αποδεικνύουν ότι βρήκε την αυτοπεποίθηση που χρειαζόταν. Μάλιστα, ο 2ος χρόνος πίσω από τον Neuville στην 6η ε.δ., κάνοντας χρήση αποκλειστικά της σκληρής γόμας, πιστοποίησε όλα τα παραπάνω. Πλέον, όντας επικεφαλής με 17,7 δλ. διαφορά από τον δεύτερο Sebastien Ogier, θα προσπαθήσει να διατηρηθεί στην κορυφή.

Πιο πίσω, οι κ.κ. Ogier και Neuville έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται ικανοποιημένοι. Δεν είναι μόνο ότι βρίσκονται στη μάχη της κορυφής παρά το γεγονός ότι είχαν μειονέκτημα λόγω της σειράς εκκίνησης, αλλά είδαν και τον Ott Tanak να χάνει περισσότερο από ένα λεπτό μετά από ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Οι ελπίδες τους για τίτλο μένουν ζωντανές, αλλά το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μεταξύ τους μάχη. Ο Γάλλος έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, εμφανίστηκε ανταγωνιστικός σήμερα μένοντας σε απόσταση βολής παρά το μειονέκτημα με τη σειρά εκκίνησης, την ώρα που στο τέλος το γεγονός πως είχε δύο ελαστικά με τη μεσαία γόμα αποδείχθηκε εξαιρετικά έξυπνη. Δεν έχασε χρόνο, ενώ αν δεν είχε ένα κλατάρισμα στην πρώτη ε.δ. της ημέρας θα μπορούσε να ήταν ακόμα πιο κοντά στον Lappi. Παράλληλα, κατάφερε να παραμείνει με βραχεία κεφαλή (0,7 δλ.) μπροστά από τον Neuville, γεγονός που του επιτρέπει να έχει καλύτερη σειρά εκκίνησης αύριο σε σχέση με τον μεγάλο του αντίπαλο.







* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια