Sponsor

ATHENS WEATHER

Δωρεάν αξιολόγηση από ρομπότ και παιδαγωγούς για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες


Δωρεάν αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών και νοημοσύνης, καθώς και μαθησιακή παρέμβαση από ειδικούς παιδαγωγούς αλλά και… ρομπότ προσφέρει σε παιδιά της Γ’ και Δ’ Δημοτικού το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Η πρωτότυπη συνεργασία μεταξύ ρομπότ, παιδαγωγών, παιδιών και των γονιών τους έχει στόχο να βοηθήσει με έναν διαφορετικό -και γιατί όχι διασκεδαστικό- τρόπο τα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.

Συγκεκριμένα, θα γίνουν 30 συνεδρίες ώστε τα παιδιά να καταφέρουν να βελτιώσουν τις δεξιότητες της ανάγνωσης και της κατανόησης κειμένων, να αναπτύξουν τη σωστή χρήση γραμματικής και συντακτικού, να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους και να αποκτήσουν αποτελεσματικές τεχνικές αυτοδιόρθωσης και αυτοοργάνωσης της μελέτης τους. Οι παιδαγωγοί και τα ειδικά προγραμματισμένα για αυτό τον σκοπό ρομπότ θα φροντίσουν, ακόμη, τα παιδιά να επωφεληθούν με κάθε τρόπο, καθώς, όπως έχει αποδειχτεί, με τη χρήση της ρομποτικής στην Ειδική Αγωγή μπορούν τα παιδιά όχι μόνο να καλλιεργήσουν δεξιότητες αλλά και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να ενισχύσουν την ενσυναίσθηση.

Η καινοτόμα δράση απευθύνεται σε παιδιά που θα λάβουν ή έχουν ήδη λάβει από άλλον φορέα διάγνωση Ειδικής Μαθησιακής Δυσκολίας και η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα μαθησιακών παρεμβάσεων και στις συνεδρίες ειδικής εκπαίδευσης κατά την περίοδο της σχολικής χρονιάς 2019-2020 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται είναι οι γονείς να δηλώσουν συμμετοχή στα τηλέφωνα: 2313 323723 (Ελευθερία Αβραμίδου, λογοθεραπεύτρια – ειδική παιδαγωγός), κάθε Τρίτη, 8:00-9:00 ή 6973424100 (Πέτρος Κεχαγιάς, ψυχολόγος), κάθε Τρίτη και  Πέμπτη,  9:00-12:00. Στα ίδια τηλέφωνα μπορούν να επικοινωνούν οι γονείς και για οποιαδήποτε πληροφορία.

Το φιλόδοξο πρόγραμμα εντάσσεται στο πλαίσιο του έργου «Κοινωνικά Ρομπότ ως Εργαλεία στην Ειδική Εκπαίδευση (ΚοιΡο3Ε)» της δράσης ΕΣΠΑ «ΕΡΕΥΝΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ».


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια