Πτήση περίπου ενός λεπτού πραγματοποίησε τη Δευτέρα το ιπτάμενο αυτοκίνητο της NEC σε προάστιο του Τόκιο: Όπως αναφέρει το Bloomberg, πρόκειται στην ουσία για ένα μεγάλο drone με τέσσερα στροφεία ικανό να μεταφέρει ανθρώπους- αν και επί της προκειμένης πέταξε χωρίς επιβάτη, σε ύψος περίπου τριών μέτρων από το έδαφος πριν προσγειωθεί ξανά.
Γενικότερα μιλώντας, η ιαπωνική κυβέρνηση φαίνεται να επιδιώκει η χώρα να αποκτήσει προβάδισμα στον τομέα των ιπτάμενων αυτοκινήτων, δεδομένου πως έχει μείνει πίσω ως προς την εξέλιξη της τεχνολογίας σε τομείς όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι υπηρεσίες ride hailing. Ο τεχνολογικός «οδικός χάρτης» περιλαμβάνει μεταφορές αγαθών με ιπτάμενα αυτοκίνητα κατά το 2023 και ανθρώπων σε πόλεις κατά τη δεκαετία του 2030.
«Η Ιαπωνία είναι μια πυκνοκατοικημένη χώρα και αυτό σημαίνει πως τα ιπτάμενα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να ελαφρύνουν πολύ τον φόρτο της κίνησης στους δρόμους» είπε ο Κούτζι Οκάντα, επικεφαλής του προγράμματος στη NEC.
Όπως υπογραμμίζει το Bloomberg, τα τελευταία χρόνια στην Ιαπωνία έχει αναδειχθεί μια μικρή μεν, παθιασμένη δε, κοινότητα που ασχολείται με τον κλάδο, η οποία εκτιμά πως η Ιαπωνία έχει την εξειδίκευση και το κατάλληλο περιβάλλον για να θέσει τις βάσεις για μια παγκόσμια βιομηχανία ιπτάμενων αυτοκινήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει δημιουργηθεί ένα ειδικό fund (Drone Fund) από venture capitalists για επενδύσεις σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς των αυτόνομων αεροσκαφών και των ιπτάμενων αυτοκινήτων.
Η επίδειξη της Δευτέρας ήταν μεταξύ των πρώτων του είδους που γίνονται από μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες, ωστόσο η NEC δεν σχεδιάζει μαζική παραγωγή του οχήματος, σύμφωνα με τον Οκάντα. Αντ'αυτής, την παραγωγή θα αρχίσει η συνεργαζόμενη Cartivator το 2026, σύμφωνα με τον ιδρυτή της, Τομοχίρο Φουκουζάβα.
Μηχανικοί της NEC και της Cartivator ανέπτυσσαν το όχημα για έναν περίπου χρόνο. Το μήκος του είναι 3,9 μέτρα, το πλάτος του 3,7 και το ύψος του 1,3. Το βάρος του ανέρχεται περίπου στα 150 κιλά. Η δοκιμή έλαβε χώρα μέσα σε περιφραγμένο χώρο, έτσι ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να ξεφύγει και να προκαλέσει τραυματισμούς ή ζημιές σε περίπτωση δυσλειτουργίας.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια