«Κάποιοι προσπάθησαν να σκοτώσουν εμένα και την κυβέρνηση μου» αποκαλύπτουν κύκλοι που πρόσκεινται στην καγκελάριο Α.Μέρκελ με αποτέλεσμα να έχει σημάνει συναγερμός στα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας.
Πιο αναλυτικά, οι γερμανικές αρχές εξετάζουν την πιθανότητα να οφείλονται σε σαμποτάζ ή κυβερνοεπίθεση οι βλάβες που έχουν παρουσιαστεί τους τελευταίους μήνες σε γερμανικά κυβερνητικά αεροσκάφη σύμφωνα με τη Rheinische Post.
Όπως επισημαίνει η εφημερίδα του Ντίσελντορφ, αν και η Lufthansa Technik, η οποία έχει αναλάβει την συντήρηση των κυβερνητικών αεροσκαφών που χρησιμοποιούν ο Ομοσπονδιακός Πρόεδρος, η Καγκελάριος, υπουργοί και άλλοι αξιωματούχοι, έχει εντοπίσει τεχνικούς λόγους οι οποίοι δικαιολογούν τις βλάβες, η συχνότητα εμφάνισής τους και οι συνθήκες υπό τις οποίες συνέβησαν έχουν εγείρει υποψίες στην γερμανική αεροπορική εταιρία, αλλά κυρίως στην Καγκελαρία και στα υπουργεία Εξωτερικών και 'Αμυνας.
Τον Νοέμβριο του 2018 το Airbus A340 «Κόνραντ Αντενάουερ» στο οποίο επέβαιναν η Καγκελάριος 'Ανγκελα Μέρκελ και ο Αντικαγκελάριος και υπουργός Οικονομικών Όλαφ Σολτς με προορισμό το Μπουένος 'Αιρες για την Σύνοδο Κορυφής της G-20 αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στην Κολωνία, καθώς λίγη ώρα μετά την απογείωσή του υπέστη βλάβη τόσο στο κύριο όσο και στο εφεδρικό σύστημα ασυρμάτου του.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Προστασία του Συντάγματος είχε ήδη τότε θέσει το ερώτημα του σαμποτάζ ή της κυβερνοεπίθεσης, χωρίς ωστόσο να υπάρξει επιβεβαίωση των υποψιών.
Έκτοτε έχουν σημειωθεί αλλεπάλληλα περιστατικά σοβαρών βλαβών που έχουν καθηλώσει τα γερμανικά κυβερνητικά αεροσκάφη στο έδαφος, με το «θύμα» να είναι συχνότερα ο υπουργός Εξωτερικών Χάικο Μάας.
Yπενθυμίζουμε το σοβαρό περιστατικό με την τεχνική βλάβη που σημειώθηκε με το αεροσκάφος που θα μετέφερε την καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ στην Αργεντινή για τη σύνοδο των G20, Σύμφωνα με τις πληροφορίες του «Spiegel», ολόκληρο το σύστημα επικοινωνίας του αεροσκάφους τέθηκε εκτός λειτουργίας.
Μία ώρα μετά την απογείωση απο το Βερολίνο, το σύνολο του συστήματος επικοινωνίας με το έδαφος είχε τεθεί εκτός λειτουργίας στο Air Force A340. Ένα τέτοιο περιστατικό θεωρείται επικίνδυνο και δίνεται σήμα έκτακτης ανάγκης στην αεροπορία. Ως εκ τούτου, οι πιλότοι αποφάσισαν αμέσως να σταματήσουν την πτήση προς την Αργεντινή. Την ώρα εκείνη, το αεροσκάφος ήταν στον εναέριο χώρο της Ολλανδίας.
Μόνο με τη βοήθεια ενος δορυφορικού τηλεφώνου, το πλήρωμα του κυβερνητικού αεροσκάφους κατάφερε να έρθει σε επαφή με το κέντρο ελέγχου πτήσεων και να ζητήσει προσγείωση έκτακτης ανάγκης στο αεροδρόμιο της Κολωνίας-Βόννης. Μια τέτοια βλάβη του συστήματος επικοινωνίας, που εξασφαλίζεται από διάφορα συστήματα αντικατάστασης, είναι εξαιρετικά σπάνια. Η αιτία της βλάβης δεν είχε προσδιοριστεί τότε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Spiegel, η συνολική κατάσταση ήταν τόσο σοβαρή που ο υπουργός Άμυνας Ουρσουλα φον ντερ Λαγεν Ursula ενημερώθηκε αμέσως μετά την βλάβη του ραδιοσυστήματος. .
Ο χειριστής του αεροσκάφους έστειλε τον κωδικό έκτακτης ανάγκης 7600, ο οποίος αναφέρει ότι τα συστήματα επικοινωνίας ηταν εκτός λειτουργίας.
Ο κωδικός 7500 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναφέρει αεροπειρατεία αεροσκάφους χωρίς να το αναφέρει συγκεκριμένα στην ραδιοφωνική συχνότητα . Ο κώδικας 7600 απο το Airbus, περιγράφεται συχνά από τους πιλότους ως "76 - χρειάζομαι ραδιόφωνο μου" ή "76 - δεν ακούω τίποτα". Έτσι είναι μια κλήση για βοήθεια από το πιλοτήριο ότι δεν υπάρχει καμία ασφαλής επαφή με την αεροπορική εταιρεία.
Αυτοί οι κωδικοί έκτακτης ανάγκης εμφανίζονται επίσης σε ορισμένες πλατφόρμες διαδικτύου που επιτρέπουν στα αεροπλάνα να ακολουθούν τη διαδρομή τους. Ως εκ τούτου, το σήμα έκτακτης ανάγκης παρατηρήθηκε γρήγορα περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση απο το Βερολίνο .
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια