Γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Ο επικεφαλής της επιτροπής Ράλλυ, Yves Matton, επιβεβαίωσε σε γαλλικά μέσα ότι το 2022 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ θα έχει υβριδικό χαρακτήρα.
Γαλλικά μέσα ενημέρωσης φιλοξενούν δηλώσεις του επικεφαλής της επιτροπής Ράλλυ, Yves Matton, ο οποίος και υποστηρίζει ότι το 2022 η κορυφαία κατηγορία των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία. Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί αναμένεται να ισχύσουν από το 2022, όπως έχουν ζητήσει οι Κατασκευαστές, με την πρόταση να αναμένεται να δοθεί στους Κατασκευαστές τον Ιούνιο, έτσι ώστε να επισημοποιηθεί στο τέλος του χρόνου. Ακόμα, οι λεπτομέρειες δεν έχουν διαρρεύσει, αλλά η βασική ιδέα είναι η μέγιστη ισχύς των κινητήρων να παραμείνει στους 380 ίππους (πάντα σε θεωρητικό επίπεδο...), αλλά με χρήση υβριδικής τεχνολογίας.
Με όσα είχαν ειπωθεί τους τελευταίους μήνες από Hyundai, Citroen, αλλά και από τον Jean Todt στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις αρχές του χρόνου, έμοιαζε σχεδόν βέβαιο ότι το WRC θα περνούσε σε αυτό που ονομάζουμε νέα εποχή. Η Toyota λογικά θα ακολουθήσει τη νέα πορεία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ενώ το ίδιο αναμένεται να κάνει και η M-Sport. Μάλιστα, οι φήμες αναφέρουν ότι η γενικότερη καθυστέρηση της ανακοίνωσης των κανονισμών εστιάζονται στις προσπάθειες που γίνονται έτσι ώστε το κόστος να παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα για ομάδες όπως η M-Sport, αλλά και για την προσέλκυση νέων Κατασκευαστών. Μην ξεχνάμε, ότι πρόσφατα ο Akio Toyoda έκανε κάλεσμα στις Subaru και Mitsubishi να ακολουθήσουν την Toyota στο WRC! Μάλιστα, οι φήμες θέλουν την Subaru να βλέπει με θετικό μάτι το ενδεχόμενο της επιστροφής της στο θεσμό, ενώ κάποιοι το έχουν προχωρήσει περαιτέρω αναφέροντας ότι το εγχείρημα θα αναλάβει ο Petter Solberg, στα πρότυπα της συνεργασίας Tommi Makinen – Toyota. Πόσο πιθανό είναι ένα τέτοιο σενάριο είναι μία άλλη ιστορία, αλλά σε κάθε περίπτωση πλέον είναι σίγουρο ότι από το 2022 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ μπαίνει σε μία νέα εποχή.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια