Ο πρώτος πραγματικός ασφάλτινος αγώνας της χρονιάς θα αποτελέσει πρόκληση για τους πρωταγωνιστές του WRC, όχι μόνο γιατί το 80% της διαδρομής είναι νέο, αλλά και λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών!
Πάγος, χιόνι, χώμα και πλέον έφτασε η ώρα για την πρώτη πραγματική ασφάλτινη συνάντηση της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Από τις υψηλές θερμοκρασίες και τις σκληρές χωμάτινες ειδικές του Ράλλυ Μεξικό, οι πρωταγωνιστές του WRC έχουν βρεθεί στο μαγευτικό νησί της Κορσικής, όπου και προετοιμάζονται για την πρώτη ασφάλτινη συνάντηση του 2019. Ο γαλλικός γύρος του θεσμού είναι ένας εκ των κλασσικών του WRC, αφού με εξαίρεση ένα διάλειμμα έξι ετών που ο αγώνας μεταφέρθηκε στην Αλσατία, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του θεσμού. Ο αγώνας των... “1.000 στροφών” όπως τον αποκαλούν είναι μοναδικός και ιδιαίτερα απαιτητικός, αφού είναι εξαιρετικά γρήγορος, με τους στενούς δρόμους να μην επιτρέπουν το παραμικρό λάθος. Δεν είναι τυχαίο, ότι αυτοί οι δρόμοι στέρησαν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έναν από τους κορυφαίους οδηγούς που γνώρισε το σπορ, τον Henry Toivonen, αλλά και νωρίτερα τον σπουδαίο Attilio Bettega.
Η φετινή εκδοχή του Ράλλυ Κορσικής αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση για τους οδηγούς, αφού το 80% των ειδικών είναι διαφορετικό σε σχέση με πέρσι και μόλις δύο ε.δ. είναι ακριβώς ίδιες με το 2018. Ο αγώνας ξεκινάει από το Porto Vecchio, με την πανηγυρική εκκίνηση να είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη το απόγευμα χωρίς ακόμα μία αχρείαστη “Μίκυ Μάους- σούπερ ειδική να τη συνοδεύει! Το κεντρικό σέρβις παραμένει στην πόλη της Bastia, αλλά ο τερματισμός θα γίνει στο Calvi.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.





0 Σχόλια