Ο Sebastien Ogier (Citroen C3), κατάφερε να παραμείνει σε τροχιά νίκης στον αγώνα του Μεξικού παρά το γεγονός ότι έχασε την πρωτοπορία μόλις στην πρώτη ειδική της μέρας.
Οι συνθήκες στις ειδικές ήταν οι ίδιες με χθες, όπου στις σκληρές χωμάτινες ειδικές κύριο χαρακτηριστικό ήταν οι ψηλές θερμοκρασίες. Ξεκινώντας με αντίστροφη σειρά, ο Sebastien Ogier φάνηκε αρκετά τυχερός καθώς στην πρώτη ειδική ο ομοσταυλός του Esapekka Lappi είχε έξοδο 800m πριν από τον τερματισμό, με αποτέλεσμα το μισό αυτοκίνητο να μπλοκάρει το δρόμο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή ο Kris Meeke (Toyota Yaris) είχε τον καλύτερο χρόνο ο οποίος τον έβαζε μπροστά από τον Elfyn Evans (Ford Fiesta).
Ο Ogier, ξεκινώντας τελευταίος είχε σκασμένο ελαστικό χάνοντας χρόνο. Σε αυτό το σημείο η τύχη ήταν με το μέρος του, καθώς οι διοργανωτές αποφάσισαν να σταματήσουν την ειδική δίνοντας στον πρωταθλητή ένα τυπικό χρόνο ο οποίος ήταν 22.4 δευτερόλεπτα πιο αργός από αυτόν του Meeke.
Ο οδηγός του Yaris πέρασε μπροστά κατά 1.4 δευτερόλεπτα όμως δεν μπόρεσε να δώσει συνέχεια στην πολύ καλή απόδοση που είχε καθώς ένα σκασμένο ελαστικό στην αμέσως επόμενη ειδική τον έθεσε εκτός διεκδίκησης νίκης.
Από κει και πέρα, ο Ogier ο οποίος πέρασε ξανά πρώτος, κέρδισε τη 13η ειδική και προσπάθησε να διαχειριστεί το προβάδισμα του χωρίς όμως να κόψει πολύ τον ρυθμό του, καθώς πίσω του μένετε μεγάλη μάχη για τη δεύτερη θέση μεταξύ των Elfyn Evans και Ott Tanak (Toyota Yaris). Ολοκλήρωσε τη μέρα με προβάδισμα 27 δευτερολέπτων και είναι πολύ κοντά στην πέμπτη του νίκη στο ράλι Μεξικού, αν και φάνηκε τυχερός για δεύτερη φορά καθώς στο τέλος της μέρας κτύπησε στις μπαριέρες στην υπερειδική διαδρομή στη Leon μετά από άλμα, αποφεύγοντας όμως τα χειρότερα.
Όσον αφορά, τη δεύτερη θέση όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά. Τον δεύτερο Elfyn Evans και τον τρίτο Ott Tanak χωρίζουν μόλις 2.2 δευτερόλεπτα . Ο Evans ξεκίνησε τη μέρα με πλεονέκτημα περισσότερο από 20 δευτερόλεπτα, όμως ο Tanak, έχοντας κερδίσει και δυο ειδικές, ψαλίδισε τη διαφορά και η Κυριακή αναμένετε να είναι συναρπαστική.
Δεν απειλεί και δεν απειλείται. Ο λόγος για τον Thierry Neuville (Hyundai i20), ο οποίος έκανε ένα μοναχικό αγώνα. Δεν είχε την απαιτούμενη ταχύτητα και πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος προσπαθώντας να βρει λύσεις με τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου.
Ο άτυχος της μέρας, Kris Meeke, έχασε αρκετό χρόνο και από πρώτος οπισθοχώρησε στην πέμπτη θέση, ενώ ο Jari-Matti Latvala επέλεξε να πάρει ποινή και να ξεκινά πίσω από τον Ogier ούτως ώστε να έχει καθαρή γραμμή. Αυτό απέδωσε καθώς ήταν αρκετά γρήγορος. Κέρδισε δυο ειδικές και ανέβηκε στην όγδοη θέση.
Ενδιάμεσα των δυο είναι οι οδηγοί της κατηγορία WRC 2 Benito Guerra (Skoda Fabia) και Marco Bulacia Wilkinson (Skoda Fabia) οι οποίοι είναι στις θέσεις ένα και δυο αντίστοιχα, ενώ τρίτος είναι ο Pedro Heller (Ford Fiesta).
Ο αγώνας συνεχίζετε και ολοκληρώνετε την Κυριακή με τρείς ειδικές διαδρομές μήκους 60 αγωνιστικών χιλιομέτρων και μεταξύ αυτών είναι και η power stage στη Las Minas, η οποία προσφέρει επιπλέον βαθμούς στους πέντε πρώτους οδηγούς.
Αποτελέσματα 3ης μέρας
1. Ogier / Ingrassia (Citroën C3 WRC) 1:18:33.8
2. Evans / Martin (Ford Fiesta WRC) +27.0
3. Tänak / Järveoja (Toyota Yaris WRC) +29.2
4. Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +1:15.7
5. Meeke / Marshall (Toyota Yaris WRC) +4:37.1
6. Guerra / Zapata (Skoda Fabia R5) +12:06.0
7. Bulacia Wilkinson / Cretu (Skoda Fabia R5) +15:39.6
8. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +16:32.4
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια