Γράφει ο Πάνος Σεϊτανίδης
(instagram.com/SeitanF1)
Την παρθενική Pole Position της καριέρας του πανηγύρισε στο Μπαχρέιν ο Charles Leclerc, με τη Scuderia Ferrari να κλειδώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τον Sebastian Vettel να ακολουθεί!
Ο Μονεγάσκος έσπασε το ρόδι και έγινε ο δεύτερος νεότερος οδηγός στην ιστορία του σπορ που σημειώνει pole! Και το έκανε με δύο γύρους στο Q3 που αμφότεροι, ήταν καλύτεροι των προσπαθειών του ανταγωνισμού!
Οι Mercedes θα βρίσκονται στη δεύτερη σειρά του grid, με τη Red Bull του Max Verstappen και τη Haas του Kevin Magnussen στην τρίτη!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο ήλιος έπεσε και μαζί και οι θερμοκρασίες στο Σακχίρ, με αυτή του αέρα στους 25 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος στους 29.
Οι Ferrari ξεκίνησαν δυναμικά τις κατατακτήριες, πραγματοποιώντας ένα ακόμα 1-2, με τον Leclerc μπροστά και επίδοση στο 1.28.495. Με τον Vettel πίσω του και τον Hamilton ξανά στα έξι δέκατα. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησα μόνο τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli.
Στα τελικά στάδια της διαδικασίας έγινε χαμός, με πολλή κίνηση και συνεχείς αλλαγές στη ζώνη αποκλεισμού. Ενώ λοιπόν ο Lando Norris προκαλούσε αίσθηση τοποθετώντας τη McLaren στην τέταρτη θέση, ο Pierre Gasly με τη Red Bull και ο Kimi Raikkonen με την Alfa Romeo προκρίθηκαν οριακά.
Εκτός συνέχειας έμειναν ο Antonio Giovinazzi με την Alfa Romeo, ο Nico Hulkenberg σε έναν αποκλεισμό-σοκ για τη Renault, ο Lance Stroll με τη Racing Point και όπως αναμενόταν, οι δύο οδηγοί της Williams. Πρέπει να σημειωθεί πως επιτέλους ο Robert Kubica κινήθηκε σε παρόμοιο ρυθμό με τον teammate του, George Russell.
Στο Q2 η πρώτη προσπάθεια βρήκε τον Leclerc άνετα πρώτο, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Hamilton και ένα μπροστά από τον teammate του που είχε ένα μπλοκάρισμα που όχι μόνο χάλασε το γύρο του αλλά τον ανάγκασε να βγει ξανά στην πίστα αφού οι οδηγοί εκκινούν τον αγώνα με το ίδιο σετ ελαστικών με το οποίο σημειώνουν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2.
Πράγματι βγήκε ξανά στην πίστα και τοποθέτησε εαυτόν στη δεύτερη θέση, με τη Ferrari να είναι όπως και στις τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών όπως και στο Q1, στο 1-2!
Όσο για τη ζώνη αποκλεισμού από το Q3, εκεί βρέθηκε για δεύτερό συνεχόμενο αγώνα ο Pierre Gasly. Και για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ήταν πίσω από έναν οδηγό της Scuderia Toro Rosso, τον Alexander Albon.
Μαζί τους ήταν άλλος ένας οδηγός της STR, o Daniil Kvyat, o Sergio Perez με τη Racing Point και μία ακόμα απογοήτευση – ο Daniel Ricciardo. Έστω και για 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ο Αυστραλός της Renault έμεινε ξανά εκτός της τελικής μάχης για την pole position! Τουλάχιστον θα έχει τη δυνατότητα επιλογής ελαστικών για την εκκίνηση του δεύτερου αγώνα της σεζόν.
Εκεί βρέθηκαν οι δύο Ferrari, οι δύο Mercedes, οι δύο Haas, ο Max Verstappen που έκανε χαμηλές πτήσεις με τη Red Bull Racing, οι δύο McLaren και η Alfa Romeo του Kimi Raikkonen.
Στην πρώτη ζαριά ο Leclerc «πυροβόλησε» κατεβαίνοντας κάτω από το 1.28, συγκεκριμένα στο 1.27.958, δηλαδή 232 χιλιοστά κάτω από τον Hamilton, την ώρα που ο Vettel καθυστερούσε να βγει από τα pit, αποφασισμένος να κάνει μόνο μία προσπάθεια. Το ίδιο και ο Verstappen.
Με την αγωνία στο κατακόρυφο, η δράση εντάθηκε στο τελευταίο δίλεπτο. Ο Vettel ήταν ο πρώτος που έκανε προσπάθεια από τους κορυφαίους συνδυασμούς αλλά ηττήθηκε κατά 202 χιλιοστά από τον teammate του. Ο Bottas δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του, ο Hamilton το ίδιο κι έτσι ο Leclerc πήρε την pole.
Και την πήρε με στιλ, κατεβάζοντας την κορυφαία επίδοση στο 1.27.866 και προκαλώντας χειροκρότημα στο γραφείο Τύπου.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια