O Teemu Suninen είναι ο επικεφαλής του Rally Σουηδίας στο τέλος της δεύτερης ημέρας, με τους Ott Tanak και Andreas Mikkelsen να συμπληρώνουν τις θέσεις του βάθρου.
Οι συνθήκες στο απογευματινό loop της δεύτερης ημέρας του αγώνα ήταν αρκετά δύσκολες, αφού οι θετικές θερμοκρασίας και τα αρκετά αυτοκίνητα που πέρασαν τις ειδικές εξαφάνισαν το χιόνι σε ένα μεγάλο ποσοστό από τις ειδικές, με μερικές από αυτές να θυμίζουν το Rally Μ.Βρετανίας.
Ο Teemu Suninen συνεχίζει σε ακόμα πιο γρήγορο ρυθμό από το πρωί, καταφέρνοντας να κλέψει την πρωτοπορία από τον Jari-Matti Latvala, που την πήρε στην πρώτη ειδική του loop. Στην τελευταία ειδική ο Φινλανδός έχασε την προβολιέρα του, και 11 δευτερόλεπτα αλλά κατάφερε να παραμείνει στην πρώτη θέση.
Ο Ott Tanak προσπαθούσε να μείνει κοντά στην μάχη για την πρώτη θέση, σημειώνοντας όσο καλύτερους χρόνους μπορούσε, και εκμεταλλευόμενος τον χαμένο χρόνο του Suninen στην τελευταία ειδική, βρίσκεται μόλις 2 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ο Andreas Mikkelsen είχε καλό ρυθμό καθ’όλη την διάρκεια του loop, καταφέρνοντας να ανέβει στην 3η θέση, από την 7η που βρισκόταν στο τέλος του πρώτου loop, εκμεταλλευόμενος και τις εξόδους.
Ο Elfyn Evans κέρδισε την 5η και την 7η ειδική και ανέβηκε αρκετά στην γενική κατάταξη, αφού πλέον βρίσκεται στην 4η θέση.
O Esapekka Lappi δεν ξεκίνησε καλά το loop του, αφού είχε ένα τετακέ σε μία στροφή με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει σχεδόν όλο το μπροστά αεροδυναμικό πακέτο, χάνοντας αρκετό χρόνο και στις επόμενες ειδικές. Στην τελευταία ειδική ο οδηγός της Citroen ήταν ο ταχύτερος και κατάφερε να ανέβει μπροστά από τον Loeb.
Η στιγμή του Φινλανδού στην SS5:
Σε παρόμοιο γρήγορο ρυθμό κινήθηκε και ο Sebastien Loeb, ο οποίος ανέβηκε από την 10η στην 6η θέση! Ο Γάλλος συνήθισε το νέο του αυτοκίνητο, και με κίνητρο να έχει καλύτερη θέση για αύριο, κατάφερε να κινηθεί γρήγορα.
Ο Thierry Neuville ξεκίνησε το δεύτερο loop με εξαιρετικό ρυθμό, αλλά προς το τέλος της ειδικής είχε δύο τετακέ και έχασε όσο χρόνο είχε κερδίσει μέχρι εκείνο το σημείο. Πέρα από τον χαμένο χρόνο ο Βέλγος έχασε και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο εμπρός αριστερά μέρος του Hyundai i2o Coupe WRC.
Ο Kris Meeke είχε αρκετά καλύτερο ρυθμό από το πρωί αλλά έχασε μερικά δευτερόλεπτα στην εκκίνηση της 7ης ειδικής διαδρομής, αφού του έσβησε ο κινητήρας. Ωστόσο, στην τελευταία ειδική έχασε αρκετό χρόνο και θέσεις, με αποτέλεσμα να τελειώσει την ημέρα στην 8η θέση.
Ο Pontus Tidemand δεν είχε προβλήματα στο δεύτερο loop της δεύτερης ημέρας του Rally Σουηδίας, και κατάφερε να σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους. Το πρόβλημα το πρωί ήταν στον αισθητήρα γκαζιού, με την M-Sport να επιδιορθώνει το πρόβλημα στο μεσημεριανό service.
Την δεκάδα συμπληρώνει ο πρωτοπόρος του WRC2 Ole Christian Veiby με το Volkswagen Polo R5.
O Jari-Matti Latvala βρισκόταν στην δεύτερη θέση μέχρι και την 7η ειδική, αλλά στο 2ο χιλιόμετρο είχε έξοδο και κόλλησε, με τους θεατές να προσπαθούν να τον επαναφέρουν στην ειδική.
Στο δεύτερο μισό της δεύτερης ειδικής του loop, o Sebastien Ogier, έκανε ένα από τα σπάνια λάθη του, το πίσω μέρος χτύπησε ένα snowbank, με αποτέλεσμα αυτό να τραβήξει το αυτοκίνητο μέσα και να κολλήσει. Στο σημείο δεν υπήρχαν θεατές, με αποτέλεσμα να αργήσει πολύ να επιστρέψει στην ειδική. Σύμφωνα με την Citroen θα επιστρέψει αύριο με Rally2.
Δείτε τις έγινε στο πρωινό loop εδώ και τα καλύτερα στιγμιότυπα στο βίντεο που ακολουθεί:
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια