110.000 Ευρώ διεκδικεί ο κ. Παν. Ξενοκώστας και η ONEX S.A. από τη δημοσιογράφο Λέττα Καλαμαρά


Αγωγή από τον κ.Παναγιώτη Ξενοκώστα Πρόεδρο και Διεθύνοντα Σύμβουλο της ONEX S.A. και την ONEX S.A., μέλους του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου, ύψους80.000 για τον ίδιο και 30.000 για την ONEX S.A., κατά εμένα της Λέττας Καλαμαρά ως δημοσιογράφου, αρθρογράφου, ιδιοκτήτη, και διαχειρίστρια του thedayaftergr.blogspot.com κατέθεσε ο δικηγόρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ONEX SYROSSHIPYARDS κ.Κεράτσας Κωνσταντίνος.

Η αποκατάσταση του κ.Ξενοκώστα και της ONEX S.A.σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Σύνταγμα άρθρο 14 περί ελευθερίας Τύπου για δύο παλαιότερες αναρτήσεις μου δεν τους ικανοποίησε.

Είναι δημοσιογραφική και ατομική μου τιμή να υπερασπισθώ την ελευθερία του Τύπου στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, για εμένα και τους αναγνώστες μου, στην ελληνική και αν απαιτηθεί και στην ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη, καθώς και η ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού για την εξέλιξη της υπόθεσης διεθνώς. Ο τιμητικός μηνιαίος μισθός μου μετά από 25 χρόνια έντιμης δημοσιογραφίας, που υπολείπεται το επίδομα του παρανόμου μετανάστη στη χώρα μας, είναι στη διάθεση προς διεκδίκηση κάθε ενδιαφερόμενου.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια