WRC Rally Αυστραλίας – 2η Μέρα: Tanak, και 1-2 για την Toyota | Βίντεο


Οι Ott Tanak και Jari-Matti Latvala βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης του Rally Αυστραλίας, με τον Hayden Paddon να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Αρκετά διαφορετικές ήταν οι επιλογές ελαστικών που έκαναν οι οδηγοί για το πρωινό loop του Rally Αυστραλίας με τους Breen και Neuville να επιλέγουν 5 μεσαία ελαστικά, τους Ostberg, Latvala, Tanak, Mikkelsen και Lappi 3 μεσαία και 2 σκληρά, τους Ogier, Suninen και Evans 4 μεσαία και 1 σκληρό, τον Paddon 3 σκληρά και 2 μεσαία. Για το απογευματινό loop της δεύτερης ημέρας του Rally Αυστραλίας οι Ostberg & Breen, Ogier, Evans, Suninen και Mikkelsen επέλεξαν 5 σκληρά ελαστικά, οι Neuville και Latvala 4 σκληρά και 1 μεσαία, και οι Paddon, Tanak και Lappi 4 σκληρά και 2 μεσαία.

Ο Εσθονός σήμερα ήταν απλά άπιαστος, αφού κέρδισε τις 2 από τις 4 ειδικές, κερδίζοντας θέσεις, μειώνοντας την διαφορά από την κορυφή. Στην πρώτη ειδική της ημέρας χτύπησε ένα ελάφι και έχασε μερικά δευτερόλεπτα αλλά από την 10η ειδική κατάλαβε ότι έχει πιθανότητα να «κλέψει» την νίκη, και αυτό του έδωσε μεγάλο κίνητρο για να πιέσει. Το τέλος του loop τον βρήκε στην δεύτερη θέση 3.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Latvala. Στο δεύτερο μισό της ημέρας ο Tanak κινήθηκε σε πιο γρήγορο ρυθμό, και πέρασε στην πρώτη θέση. Στην 15η ειδική κατάφερε να πάρει και μία μικρή διαφορά από τον teammate του, η οποία άνοιξε αρκετά με την βροχή στις υπερειδικές.

Ο Jari-Matti Latvala ήταν σταθερά ταχύτερος του Mads Ostberg, και μείωνε συνεχώς την μεταξύ τους διαφορά. Μετά την πρώτη ειδική είχε πάρει πίσω την δεύτερη θέση από τον Craig Breen, ενώ δύο ειδικές μετά πέρασε στην πρώτη θέση, με τον Ott Tanak να τον ακολουθεί στην δεύτερη θέση 3.2 δευτερόλεπτα πίσω. Το απόγευμα ο Φινλανδός ήταν λίγο πιο αργός από τον Tanak και περιορίστηκε στην δεύτερη θέση. Ο Φινλανδός ήταν ένας από τους οδηγούς που έπιασε η βροχή στις δύο τελευταίες υπερειδικές και έχασε αρκετά δευτερόλεπτα.

Στην 3η θέση εξακολουθεί να βρίσκεται ο Hayden Paddon που δεν έδειξε να έχει τον ρυθμό να πιέσει για κάτι παραπάνω. Ο Νεοζηλανδός ήταν ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο του, αλλά δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρώτων, χάνοντας την θέση του από τον Tanak. Στο δεύτερο loop ο Νεοζηλανδός ήταν αρκετά πιο γρήγορος, σημειώνοντας καλύτερους χρόνους από τον Ostberg, με αποτέλεσμα να ανέβει στην 3η θέση στην 15η ειδική. Η βροχή στις υπερειδικές τον βοήθησε να μειώσει αρκετά την διαφορά του από τον Latvala, αφού έκανε το πρώτο πέρασμα σε στεγνό οδόστρωμα.

Ο Ostberg έκανε ένα κακό ξεκίνημα, καθώς έχανε συνεχώς έδαφος από τα Toyota, που έδειχναν να πετούν στις σημερινές ειδικές. Ένας παράγοντας που δυσκόλεψε τον Νορβηγό οδηγό της Citroen ήταν η επιλογή ελαστικών που είχε κάνει. Το τέλος του πρωινού loop τον βρήκε στην 3η θέση, 8.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Latvala. Οι αλλαγές που έκανε στο μεσημεριανό service έκαναν το αμάξι αρκετά νευρικό, με αποτέλεσμα να χάνει συνεχώς χρόνος από τους οδηγούς της πρώτης τετράδας.

Ο Esapekka Lappi είναι πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που αποδίδει το Toyota Yaris WRC, αλλά δεν μπόρεσε να μειώσει την διαφορά του από τους οδηγούς που βρίσκονται μπροστά του, επειδή δεν του το επέτρεπε η θέση που εκκινεί. Στο δεύτερο μισό της ημέρας ο Lappi κινήθηκε σε ασφαλή ρυθμό, αφού οι διαφορά που είχε από την Ogier ήταν αρκετά μεγάλη και δεν χρειαζόταν να πιέσει.

Αρκετά πιο πίσω, στην 6η θέση βρίσκεται ο Sebastien Ogier, που οδεύει προς τον 6ο τίτλο. Ο Γάλλος δεν πίεζε τόσο πολύ όσο εχθές, αφού είχε τον Neuville πίσω του, και ανάμεσα τους, τους δύο teammate του. Το απόγευμα ο Γάλλος σημείωνε χρόνους εφάμιλλους ή καλύτερους με τους οδηγούς που εκκινούσαν μπροστά τους. Ο Ogier ήταν ο πρώτος οδηγός που έπιασε η βροχή στην τελευταία υπερειδική, αλλά δεν έχασε πολύ χρόνο. Αν ο Γάλλος τερματίσει στην 6η θέση κατακτά και το πρωτάθλημα, ανεξαρτήτως των επιπλέον βαθμών της PowerStage.

Ο Elfyn Evans κατάφερε να ανοίξει την διαφορά του από τον Suninen, παρόλο που εκκινούσε μόλις 2ος πίσω από τον Neuville.

Στην 8η θέση είναι ο Thierry Neuville που είχε την στιγμή του στην 11η ειδική, όταν χτύπησε σε ένα ανάχωμα, προκαλώντας ζημιά στο πίσω δεξιά μέρος του αυτοκινήτου του. Ο Βέλγος ήλπιζε σε βροχή το απόγευμα, ώστε να ευνοηθεί από την θέση εκκίνησης. Η βροχή αυτή δεν ήρθε, αλλά κατάφερε να κερδίσει μία θέση από τον Suninen. Σε κάθε ειδική σήμερα ο οδηγός της Hyundai πιέζει στο όριο, ότι έκανε και ο Ogier εχθές.

Από την μεριά του ο Φινλανδός μαθαίνει τις ειδικές και τον αγώνα, αφού συμμετέχει για πρώτη φορά, και κρατάει πίσω του τον Neuville. Το απόγευμα ο Teemu Suninen έχασε την θέση του από τον Neuville, αφού δεν μπορούσε να κινηθεί σε γρήγορορ ρυθμό.

Καταστροφικό πρωινό είχε ο Craig Breen, αφού έκανε ένα μουδιασμένο ξεκίνημα στην πρώτη ειδική, στην επόμενη έμενε ανοιχτό το γκάζι, με αποτέλεσμα να γίνεται πολύ δύσκολο στον χειρισμό, ενώ στην 11η ειδική είχε ένα κλατάρισμα σχεδόν από το ξεκίνημα της ειδικής, και αυτός είχε ως αποτέλεσμα να χτυπήσει σε ένα δέντρο με τον πίσω αριστερά τροχό, και να προκαλέσει ζημιά στην ανάρτηση. Όλα αυτά, συν οι ποινή των 3 λεπτών και 50 δευτερολέπτων επειδή άργησε 23 λεπτά να μπει στην 12η ειδική, είχαν σαν αποτέλεσμα να βρεθεί στην 10η θέση. Το απόγευμα ο Ιρλανδός δεν είχε να πιέσει για κάτι, αλλά κινήθηκε με καλό ρυθμό, παρά το τετακέ στην 14η ειδική.

O Andreas Mikkelsen επέστρεψε σήμερα στις ειδικές με Rally2, σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους.

Τζανέτος Πουλυμενάκος



* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια