Για να είσαι ο αντιπρόσωπος του Χριστού στους ανθρώπους πρέπει και να θέλεις, πρέπει και να μπορείς
Γράφει ο Παναγιώτης Λιάκος
Ο Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσιών Κύριλλος, σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του πρακτορείου ειδήσεων Russia Today στις 21 Νοεμβρίου 2016, παρέδωσε μαθήματα για το πώς απαντούν και αναιρούν οι ιεράρχες τα ιδεολογήματα των μισθοφόρων της Νέας Τάξης.
Αυτά που είπε και ο εύληπτος αλλά βαθύς τρόπος της άρθρωσης του σκεπτικού του πόρρω απέχουν από τα εύπεπτα, ανώδυνα (για τους μισόχριστους πολέμιους της κοινωνίας) και αβάσιμα λογάκια περί «παιχνιδισμάτων». Δεν είναι παιχνίδισμα η απόπειρα διάλυσης της ελληνικής οικογένειας και η εθνοκτονία που γίνεται σε βάρος μας εδώ και χρόνια.
Έτσι μιλούν οι ιεράρχες που δεν θέλουν να υπεκφεύγουν:
«Αυτό που συμβαίνει στις δυτικές χώρες είναι ότι, για πρώτη φορά στην ανθρώπινη Ιστορία, η νομοθεσία έρχεται σε αντίθεση με την ηθική φύση των ανθρωπίνων όντων. Τι είναι καλό και τι κακό; Τι είναι αμαρτία και τι δικαιοσύνη; Αυτά μπορούν να προσδιοριστούν τόσο με θρησκευτικούς όσο και με μη θρησκευτικούς όρους. Εάν πάρετε έναν καλό χαρακτήρα από την αγγλική, την αμερικανική ή τη ρώσικη λογοτεχνία, θα δείτε ότι όλοι τους έχουν τις ίδιες ποιότητες. Γιατί; Γιατί έχουμε διαφορετικούς πολιτισμούς και διαφορετικά πολιτικά συστήματα, αλλά για όλους μας το καλό είναι καλό και το κακό είναι κακό, και όλοι καταλαβαίνουν ποιοι είναι οι καλοί τύποι και ποιοι οι κακοί.
Πώς λοιπόν διακρίνουμε; Με την καρδιά μας και με την ηθική μας φύση. Αυτή η ηθική φύση, δημιουργημένη από τον Θεό, χρησίμευσε ως η βάση για τη νομοθεσία που σχεδιάζεται. Οι νόμοι όρισαν τις ηθικές αξίες με νομικούς όρους, λέγοντάς μας τι είναι καλό και τι είναι κακό. Ξέρουμε ότι το να κλέβεις είναι κακό και το να βοηθάς ανθρώπους είναι καλό και οι νόμοι προσδιορίζουν τι είναι η κλοπή και ποια είναι η πρέπουσα τιμωρία γι' αυτό.
Τώρα, για πρώτη φορά στην ανθρώπινη Ιστορία, ο νόμος επιτρέπει κάτι που είναι ασύμβατο με την ηθική μας φύση. Ο νόμος αντιτίθεται σε αυτήν».
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια