Ψυχολογικές επιχειρήσεις

Οι χώρες, τα έθνη, οι λαοί μπορεί να υποστούν πολλά δεινά και να επανακάμψουν, και οι υλικές φθορές αποκαθίστανται ευκολότερα από τα ψυχικά τραύματα. Η Ελλάδα μας εδώ και χρόνια βάλλεται ανηλεώς και στο πεδίο της ύλης αλλά ταυτόχρονα πρέπει να αποκρούσει και μια σειρά ψυχολογικών επιχειρήσεων,
οι οποίες στοχεύουν στην καρδιά της ισχύος μας: στο πνεύμα, στο ηθικό της κοινωνίας, στην εικόνα που έχουμε καθένας ξεχωριστά για τον εαυτό του και όλοι μαζί για τις δυνατότητες της πατρίδας μας και του συνόλου.

Ο πρώτος που άρχισε τις ψυχολογικές επιχειρήσεις εναντίον των Ελλήνων, και μάλιστα σε ξένο έδαφος και μιλώντας σε διεθνή ΜΜΕ, ήταν ο Γιώργος Παπανδρέου. Μόλις έγινε πρωθυπουργός άρχισε να λέει ότι «υπάρχει διαφθορά στην Ελλάδα από την κορυφή μέχρι τη βάση της κοινωνικής πυραμίδας».

Η φράση στόχευε να προκαλέσει ενοχές στο κοινωνικό σύνολο, το οποίο έπρεπε να αδρανήσει κατά τη διάρκεια της μεγάλης οικονομικής και πολιτικής επίθεσης που ξεκινούσε. Τη σκυτάλη από τον Παπανδρέου την πήραν οι Γερμανοί και τη συνέχεια την ξέρουμε όλοι.

Ακόμα μια μορφή ψυχολογικής επιχείρησης που στοχεύει στην εθνική παραίτηση είναι η δημιουργία κλίματος υποδοχής «σωτήρα» οποτεδήποτε έρχεται στην Ελλάδα κάποιος ξένος, ισχυρός ηγέτης. Η καλλιέργεια της αίσθησης ότι θα μας... σώσει κάποιος ξένος είναι βαθιά υποτιμητική για τους Ελληνες, αφού αποτελεί έμμεση παραδοχή ότι οι πολίτες αυτής της χώρας δεν είναι σε θέση να κάνουν τα στοιχειώδη μόνοι τους και χρειάζονται την παρέμβαση τρίτου για να επιβιώσουν.

Ο Γάλλος πρόεδρος Μακρόν έρχεται στην Ελλάδα για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των κύκλων που τον ανέδειξαν αλλά και της Γαλλίας. Από την Ελλάδα θα χρειαστεί τη συναίνεση της κυβέρνησης για συμβόλαια αγοράς προϊόντων, υπηρεσιών και συστημάτων που παράγει η Γαλλία, αλλά και τη συνεργασία της για απόκτηση μεριδίου ή και ολοκληρωτικού ελέγχου του εθνικού μας πλούτου.

Για το χρήμα, το υπέδαφος και το νερό έρχεται, όχι για να μας γλιτώσει από τους Γερμανούς.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια