Σε μία νέα κίνηση στον χώρο του βίντεο προέβη το Facebook, η οποία το φέρνει σε ευθύ ανταγωνισμό με το YouTube, το Netflix και τα «κλασικά» τηλεοπτικά δίκτυα.
Όπως αναφέρει το BBC, οι χρήστες σύντομα θα βλέπουν ένα νέο tab, ονόματι Watch, που θα προσφέρει ένα εύρος τηλεοπτικών προγραμμάτων, κάποια εκ των οποίων θα έχουν χρηματοδοτηθεί από το ίδιο το Facebook. Το Watch θα είναι εξατομικευμένο, με σκοπό οι χρήστες να ανακαλύπτουν νέα προγράμματα/ εκπομπές, βάσει του τι παρακολουθούν οι φίλοι τους. Επίσης, θα μπορούν να βλέπουν σχόλια και να έρχονται σε επαφή με φίλους και εξειδικευμένα γκρουπ σχετικά με τις εκπομπές αυτές.
«Η παρακολούθηση μιας εκπομπής δεν χρειάζεται να είναι παθητική» είπε ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε post στον λογαριασμό του. «Μπορεί να είναι μια ευκαιρία να μοιραστούμε μια εμπειρία και να φέρουμε κόσμο πιο κοντά, που ενδιαφέρεται για τα ίδια πράγματα».
Το βίντεο υπάρχει εδώ και καιρό στο Facebook, αλλά μέχρι τώρα είχε να κάνει κυρίως με μικρά, ερασιτεχνικά κλιπ, ή σύντομα αποσπάσματα από ΜΜΕ. Θεωρείται πως το Watch θα μπορούσε να ανοίξει έναν νέο δίαυλο εσόδων τόσο για το Facebook, όσο και για τους δημιουργούς περιεχομένου, ενώ οι χρήστες μπορούν να αναμένουν να βλέπουν περισσότερες στοχευμένες διαφημίσεις ενώ παρακολουθούν τις εκπομπές.
Όπως υπογραμμίζει το BBC, το Facebook εισέρχεται σε μια όλο και πιο πολύπλοκη και συνωστισμένη αγορά, και θα αντιμετωπίσει ανταγωνισμό από «παραδοσιακά» τηλεοπτικά δίκτυα, καθώς και από άλλες online υπηρεσίες όπως το YouTube και το Netflix. Αξίζει να σημειωθεί πως η Disney ανακοίνωσε πρόσφατα πως θα δώσει τέλος στην υπάρχουσα συμφωνία της με το Netflix και θα δημιουργήσει τις δικές της direct-to-consumer υπηρεσίες streaming βίντεο από το 2019.
Όσον αφορά πάντως στο Watch, σύμφωνα με το Reuters μεταξύ των περιεχομένου/ προγραμμάτων που θα παρέχει περιλαμβάνονται επαγγελματικό μπάσκετ γυναικών, μια εκπομπή- σαφάρι του National Geographic και μια εκπομπή για γονείς από το Time Inc, ενώ η υπηρεσία σε πρώτη φάση θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένους χρήστες στις ΗΠΑ, μέσω της mobile εφαρμογής του. Ακόμη, το ΑΤΤΝ ανακοίνωσε ότι έχει δύο εκπομπές που προορίζονται για το Facebook Watch: Μια εκπομπή για θέματα υγείας με την ηθοποιό Τζέσικα Άλμπα και μια εκπομπή με συμβουλές για σχέσεις.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Όπως αναφέρει το BBC, οι χρήστες σύντομα θα βλέπουν ένα νέο tab, ονόματι Watch, που θα προσφέρει ένα εύρος τηλεοπτικών προγραμμάτων, κάποια εκ των οποίων θα έχουν χρηματοδοτηθεί από το ίδιο το Facebook. Το Watch θα είναι εξατομικευμένο, με σκοπό οι χρήστες να ανακαλύπτουν νέα προγράμματα/ εκπομπές, βάσει του τι παρακολουθούν οι φίλοι τους. Επίσης, θα μπορούν να βλέπουν σχόλια και να έρχονται σε επαφή με φίλους και εξειδικευμένα γκρουπ σχετικά με τις εκπομπές αυτές.
«Η παρακολούθηση μιας εκπομπής δεν χρειάζεται να είναι παθητική» είπε ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε post στον λογαριασμό του. «Μπορεί να είναι μια ευκαιρία να μοιραστούμε μια εμπειρία και να φέρουμε κόσμο πιο κοντά, που ενδιαφέρεται για τα ίδια πράγματα».
Το βίντεο υπάρχει εδώ και καιρό στο Facebook, αλλά μέχρι τώρα είχε να κάνει κυρίως με μικρά, ερασιτεχνικά κλιπ, ή σύντομα αποσπάσματα από ΜΜΕ. Θεωρείται πως το Watch θα μπορούσε να ανοίξει έναν νέο δίαυλο εσόδων τόσο για το Facebook, όσο και για τους δημιουργούς περιεχομένου, ενώ οι χρήστες μπορούν να αναμένουν να βλέπουν περισσότερες στοχευμένες διαφημίσεις ενώ παρακολουθούν τις εκπομπές.
Όπως υπογραμμίζει το BBC, το Facebook εισέρχεται σε μια όλο και πιο πολύπλοκη και συνωστισμένη αγορά, και θα αντιμετωπίσει ανταγωνισμό από «παραδοσιακά» τηλεοπτικά δίκτυα, καθώς και από άλλες online υπηρεσίες όπως το YouTube και το Netflix. Αξίζει να σημειωθεί πως η Disney ανακοίνωσε πρόσφατα πως θα δώσει τέλος στην υπάρχουσα συμφωνία της με το Netflix και θα δημιουργήσει τις δικές της direct-to-consumer υπηρεσίες streaming βίντεο από το 2019.
Όσον αφορά πάντως στο Watch, σύμφωνα με το Reuters μεταξύ των περιεχομένου/ προγραμμάτων που θα παρέχει περιλαμβάνονται επαγγελματικό μπάσκετ γυναικών, μια εκπομπή- σαφάρι του National Geographic και μια εκπομπή για γονείς από το Time Inc, ενώ η υπηρεσία σε πρώτη φάση θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένους χρήστες στις ΗΠΑ, μέσω της mobile εφαρμογής του. Ακόμη, το ΑΤΤΝ ανακοίνωσε ότι έχει δύο εκπομπές που προορίζονται για το Facebook Watch: Μια εκπομπή για θέματα υγείας με την ηθοποιό Τζέσικα Άλμπα και μια εκπομπή με συμβουλές για σχέσεις.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια