Στην επίσημη ιστοσελίδα της τουρκικής Διοίκησης Ασφαλείας Ακτών Sahil Güvenlik Komutanlığı (S.G.K.lığı) αναρτήθηκε ο απολογισμός του έργου της Υπηρεσίας για το έτος 2016.
Στις 60 σελίδες του απολογισμού υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία που αφορούν την Ελλάδα και φανερώνουν για μια ακόμη φορά το πώς η γείτονα χώρα αντιλαμβάνεται την “φιλία και την συνεργασία”.
Ειδικότερα:
Στις σελίδες 7 και 13 υπάρχουν χάρτες της περιοχής ευθύνης SAR της Τουρκίας, σύμφωνα με την τουρκική οπτική, στους οποίους αποτυπώνεται το μισό Αιγαίο να υπάγεται στην αρμοδιότητα της Τουρκίας. Επιπλέον στους παραπάνω χάρτες και συγκεκριμένα στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας αναγράφεται πέραν της περιοχής αρμοδιότητας για επιχειρήσεις SAR ότι η περιοχή συμπίπτει και με την ΑΟΖ της Τουρκίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ η Τουρκία δεν έχει υπογράψει την σύμβαση του 1982 για το Δίκαιο της Θάλασσας, προβάλλοντας το γεγονός αυτό σαν επιχείρημα κατά της Ελλάδας όσον αφορά τα όρια της ελληνικής ΑΟΖ, έχει σπεύσει να υπογράψει διμερείς συμβάσεις με τις χώρες της περιοχής για τον καθορισμό της ΑΟΖ της με βάση τις πρόνοιες της σύμβασης του 1982, «αγνοώντας» ότι δεν υφίσταται εφαρμογή «αλά κάρτ» μιας σύμβασης η οποία ισχύει σε όλο τον πλανήτη.
Στην σελίδα 31 υπάρχει φωτογραφία των Ιμίων με λεζάντα «Η προστασία και επιτήρηση των βραχονησίδων Kardak σε 24ωρη βάση συνεχίζεται».
Στις σελίδες 50-51 αναφέρεται ότι η Τ/ΔΑΑ εκμεταλλευόμενη τα ευρωπαϊκά κονδύλια, προέβη στην ναυπήγηση 15 σκαφών διαφόρων τύπων και προμηθεύτηκε 14 οχήματα με θερμικές κάμερες και προγραμματίζει την ενίσχυση των μέσων της με την ναυπήγηση 20 σκαφών και την προμήθεια 6 οχημάτων με θερμικές κάμερες. Επιπλέον αναφέρεται ότι η Τ/ΔΑΑ κατόπιν σύμβασης (τον Αύγουστο 2016) με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (IMO) και πάλι με κονδύλια της Ε.Ε. θα ενισχυθεί με επιπλέον 6 σκάφη (τα 2 θα παραληφθούν εντός του Μαΐου και τα υπόλοιπα 4 μέχρι τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους). Να ληφθεί υπόψη ότι τα 6 αυτά σκάφη ναυπηγούνται σε ναυπηγείο της Αττάλειας (Antalya).
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Στις 60 σελίδες του απολογισμού υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία που αφορούν την Ελλάδα και φανερώνουν για μια ακόμη φορά το πώς η γείτονα χώρα αντιλαμβάνεται την “φιλία και την συνεργασία”.
Ειδικότερα:
Στις σελίδες 7 και 13 υπάρχουν χάρτες της περιοχής ευθύνης SAR της Τουρκίας, σύμφωνα με την τουρκική οπτική, στους οποίους αποτυπώνεται το μισό Αιγαίο να υπάγεται στην αρμοδιότητα της Τουρκίας. Επιπλέον στους παραπάνω χάρτες και συγκεκριμένα στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας αναγράφεται πέραν της περιοχής αρμοδιότητας για επιχειρήσεις SAR ότι η περιοχή συμπίπτει και με την ΑΟΖ της Τουρκίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ η Τουρκία δεν έχει υπογράψει την σύμβαση του 1982 για το Δίκαιο της Θάλασσας, προβάλλοντας το γεγονός αυτό σαν επιχείρημα κατά της Ελλάδας όσον αφορά τα όρια της ελληνικής ΑΟΖ, έχει σπεύσει να υπογράψει διμερείς συμβάσεις με τις χώρες της περιοχής για τον καθορισμό της ΑΟΖ της με βάση τις πρόνοιες της σύμβασης του 1982, «αγνοώντας» ότι δεν υφίσταται εφαρμογή «αλά κάρτ» μιας σύμβασης η οποία ισχύει σε όλο τον πλανήτη.
Στην σελίδα 31 υπάρχει φωτογραφία των Ιμίων με λεζάντα «Η προστασία και επιτήρηση των βραχονησίδων Kardak σε 24ωρη βάση συνεχίζεται».
Στις σελίδες 50-51 αναφέρεται ότι η Τ/ΔΑΑ εκμεταλλευόμενη τα ευρωπαϊκά κονδύλια, προέβη στην ναυπήγηση 15 σκαφών διαφόρων τύπων και προμηθεύτηκε 14 οχήματα με θερμικές κάμερες και προγραμματίζει την ενίσχυση των μέσων της με την ναυπήγηση 20 σκαφών και την προμήθεια 6 οχημάτων με θερμικές κάμερες. Επιπλέον αναφέρεται ότι η Τ/ΔΑΑ κατόπιν σύμβασης (τον Αύγουστο 2016) με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (IMO) και πάλι με κονδύλια της Ε.Ε. θα ενισχυθεί με επιπλέον 6 σκάφη (τα 2 θα παραληφθούν εντός του Μαΐου και τα υπόλοιπα 4 μέχρι τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους). Να ληφθεί υπόψη ότι τα 6 αυτά σκάφη ναυπηγούνται σε ναυπηγείο της Αττάλειας (Antalya).
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια