Επιτυχή πτήση πραγματοποίησε την Τετάρτη το Airlander 10 της Hybrid Air Vehicles, που είναι γνωστό και ως το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το υβριδικό αεροσκάφος (στην ουσία μια διασταύρωση μεταξύ αεροπλάνου και αερόπλοιου) πέτυχε όλους τους σκοπούς που είχαν τεθεί,
και επέστρεψε με ασφάλεια στη βάση/ χώρο πρόσδεσής του, μετά από μια πτήση 180 λεπτών.
Στο αεροσκάφος επέβαιναν δύο πιλότοι δοκιμών, οι Ντέιβ Μπερνς και Σάιμον Ντέιβις. Η πτήση αυτή αποτέλεσε μια επανεκκίνηση του προγράμματος δοκιμαστικών πτήσεων του Airlander 10, το οποίο είχε αρχίσει στις 17 Αυγούστου του 2016. Κατά τη διάρκεια της καθεμίας από τις τρεις φάσεις, το Airlander θα φέρει σε πέρας περισσότερες αποστολές και θα πετάξει ακόμα πιο μακριά από τη βάση του στο Κάρντινγκτον της Βρετανίας.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η πτήση αυτή σηματοδοτεί την επιστροφή στους ουρανούς του μεγαλύτερου αεροσκάφους στον κόσμο και αφήνει πίσω την ανώμαλη προσγείωση που σημειώθηκε τον Αύγουστο. Το Airlander πλέον έχει πετάξει τρεις φορές, συν μια επιτυχημένη πτήση ως HAV-304, στο πλαίσιο του προγράμματος Long Endurance Multi-intelligence Vehicle το 2012 για τον αμερικανικό στρατό. Έκτοτε έχει υποστεί πολλές αλλαγές και τροποποιήσεις- ενώ από τον Αύγουστο και μετά έχουν γίνει ακόμα περισσότερες, όπως ένα νέο, ισχυρότερο και πιο ευέλικτο Mobile Mooring Mast (MMM) και επιπλέον «πόδια» προσγείωσης στο ALS (Auxiliary Landing System- βοηθητικό σύστημα προσγείωσης). Μάλιστα, το ανανεωμένο ALS αξιολογήθηκε στο πλαίσιο της πτήσης της Τετάρτης, και, όπως διαπιστώθηκε, λειτουργούσε ακριβώς όπως έπρεπε.
Η εταιρεία υποστηρίζει πως το Airlander 10 θα φέρει επανάσταση στην αεροπορία, παρέχοντας μια πολύ σταθερή, ισχυρή και μακράς εμβέλειας ιπτάμενη πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα πολύ μεγάλο εύρος ρόλων- από την έρευνα και διάσωση μέχρι καθήκοντα ακτοφυλακής, επιστημονικών ερευνών, παρακολούθησης πλήθους, μεταφοράς επιβατών και φορτίων σε απομακρυσμένες περιοχές κ.α.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
και επέστρεψε με ασφάλεια στη βάση/ χώρο πρόσδεσής του, μετά από μια πτήση 180 λεπτών.
Στο αεροσκάφος επέβαιναν δύο πιλότοι δοκιμών, οι Ντέιβ Μπερνς και Σάιμον Ντέιβις. Η πτήση αυτή αποτέλεσε μια επανεκκίνηση του προγράμματος δοκιμαστικών πτήσεων του Airlander 10, το οποίο είχε αρχίσει στις 17 Αυγούστου του 2016. Κατά τη διάρκεια της καθεμίας από τις τρεις φάσεις, το Airlander θα φέρει σε πέρας περισσότερες αποστολές και θα πετάξει ακόμα πιο μακριά από τη βάση του στο Κάρντινγκτον της Βρετανίας.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η πτήση αυτή σηματοδοτεί την επιστροφή στους ουρανούς του μεγαλύτερου αεροσκάφους στον κόσμο και αφήνει πίσω την ανώμαλη προσγείωση που σημειώθηκε τον Αύγουστο. Το Airlander πλέον έχει πετάξει τρεις φορές, συν μια επιτυχημένη πτήση ως HAV-304, στο πλαίσιο του προγράμματος Long Endurance Multi-intelligence Vehicle το 2012 για τον αμερικανικό στρατό. Έκτοτε έχει υποστεί πολλές αλλαγές και τροποποιήσεις- ενώ από τον Αύγουστο και μετά έχουν γίνει ακόμα περισσότερες, όπως ένα νέο, ισχυρότερο και πιο ευέλικτο Mobile Mooring Mast (MMM) και επιπλέον «πόδια» προσγείωσης στο ALS (Auxiliary Landing System- βοηθητικό σύστημα προσγείωσης). Μάλιστα, το ανανεωμένο ALS αξιολογήθηκε στο πλαίσιο της πτήσης της Τετάρτης, και, όπως διαπιστώθηκε, λειτουργούσε ακριβώς όπως έπρεπε.
Η εταιρεία υποστηρίζει πως το Airlander 10 θα φέρει επανάσταση στην αεροπορία, παρέχοντας μια πολύ σταθερή, ισχυρή και μακράς εμβέλειας ιπτάμενη πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα πολύ μεγάλο εύρος ρόλων- από την έρευνα και διάσωση μέχρι καθήκοντα ακτοφυλακής, επιστημονικών ερευνών, παρακολούθησης πλήθους, μεταφοράς επιβατών και φορτίων σε απομακρυσμένες περιοχές κ.α.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια