Πέρυσι είχαν διοργανώσει «τσιμπούσι» με κρέας την ώρα του Επιταφίου
Τουριστική ατραξιόν χαρακτηρίζει το Άγιο Φως η περιθωριακή Ένωση Αθέων και λίγες μόλις ημέρες μετά την αποτυχημένη «φιέστα» στο Πάντειο επιστρατεύει, εν όψει της Ανάστασης και του Πάσχα, το προσφιλές θέμα της, το Άγιο Φως και τη μεταφορά του στην Ελλάδα, προκειμένου να συντηρηθεί στην επικαιρότητα.
Η έλευση του Αγίου Φωτός στην Ελλάδα από τα Ιεροσόλυμα αποτελεί εμμονή, όπως φαίνεται, των υπευθύνων των Αθέων, καθώς σχεδόν όλη η επιχειρηματολογία τους κατά της χριστιανικής θρησκείας κινείται γύρω από τη χλεύη του θρησκευτικού συναισθήματος των πολιτών. Η Ένωση Αθέων στην τελευταία ανακοίνωσή της, που κοινοποιήθηκε σε όλα τα κοινοβουλευτικά και μη κόμματα, πλην της Χ.Α., αλλά και στα ελληνικά και τα διεθνή ΜΜΕ, αναπτύσσει τη γνωστή επιχειρηματολογία και χαρακτηρίζει το Άγιο Φως «καντήλι-αρχηγό κράτους», ενώ σχολιάζει ως «όνειδος και ασυνέπεια» εκ μέρους του κράτους τη μεταφορά του στην Ελλάδα. Επίσης, επιτίθεται στα όργανα της συντεταγμένης Πολιτείας, χαρακτηρίζοντας τη μεταφορά και την υποδοχή του Φωτός «μια σκανδαλώδη δαπάνη» και «προσβλητική για τη νοημοσύνη των σκληρά φορολογούμενων πολιτών μιας πρακτικά χρεοκοπημένης χώρας».
Επιπλέον, η Ένωση Αθέων, χαρακτηρίζοντας το Άγιο Φως «τουριστική ατραξιόν», στρέφεται και κατά του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων και επιχειρεί με ισοπεδωτικό τρόπο να απαξιώσει όχι μόνο την ύψιστη θρησκευτική αποστολή του, αλλά και τον ιδιαίτερα κρίσιμο εθνικό ρόλο που διαδραματίζει στην τόσο ευαίσθητη περιοχή της Μέσης Ανατολής. Πέρυσι η Ένωση Αθέων λοιδόρησε και το θρησκευτικό αίσθημα των πολιτών, δείχνοντας πώς εννοεί την ανεξιθρησκεία, καλώντας σε «τσιμπούσια» με κρέας την ώρα του Επιταφίου τη Μεγάλη Παρασκευή.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια