Γράφει o Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Η Citroen δια χειρός Kris Meeke απάντησε σε όσους την κατέκριναν, αλλά ο τρόπος που αυτό συνέβη στην τελευταία ειδική του αγώνα, θύμισε αρχαία ελληνική τραγωδία!
Η Citroen επέστρεψε στις νίκες καταφέρνοντας να σημειώσει την πρώτη της φετινή και την παρθενική νίκη του C3 στο WRC, με τον Kris Meeke να κυριαρχεί στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Παράλληλα, έδωσε τη δική της απάντηση σε όσους την είχαν “τελειωμένη” μετά τους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς σε Μόντε και Σουηδία. Όμως, ο τρόπος με τον οποίο ο Meeke έφτασε στην επικράτηση είναι αυτός που θα μείνει στην ιστορία! Με διαφορά ασφαλείας, που ξεπερνούσε τα 30 δευτερόλεπτα, ο Βρετανός απλά έπρεπε να τερματίσει στην τελευταία Power Stage χωρίς να κάνει λάθος. Κι όμως, σχεδόν ένα χιλιόμετρο πριν το τέλος, κατάφερε να βρεθεί εκτός δρόμου. Σαν να μπήκε ο “μέντορας” του Colin McRae στο κορμί του, και ο Meeke βρέθηκε εκτός ειδικής και να προσπαθεί να βρει το δρόμο του ανάμεσα από παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Διατηρώντας την ψυχραιμία του, βρήκε τον τρόπο και κατάφερε να επιστρέψει στον τερματισμό της ειδικής διατηρώντας την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Και σημειώνοντας την 4η νίκη της καριέρας του με έναν τρόπο που δεν έχουμε δει στο παρελθόν, και σίγουρα μόνο ο άνθρωπος που πίστεψε στο ταλέντο του περισσότερο από κάθε άλλον, ο Colin McRae, θα μπορούσε να πετύχει. Ίσως, όταν στον τερματισμό ο Meeke κοίταγε ψηλά στον ουρανό να έγνεφε προς τον μέντορα του.
Σε κάθε περίπτωση, ο Kris Meeke δικαίωσε τους Γάλλους για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο του, καταφέρνοντας να σημειώσει την πρώτη του φετινή νίκη, και την παρθενική του C3. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι είναι ο τρίτος διαφορετικός Κατασκευαστής που επικρατεί μετά από τρεις αγώνες. Και το πλέον παράδοξο, είναι ότι ακόμα δεν έχει επικρατήσει το αυτοκίνητο που κατά πολλούς είναι το ταχύτερο όλων. Το i20 WRC! Στοιχεία που φανερώνουν το επίπεδο ανταγωνιστικότητας του θεσμού φέτος.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Η Citroen δια χειρός Kris Meeke απάντησε σε όσους την κατέκριναν, αλλά ο τρόπος που αυτό συνέβη στην τελευταία ειδική του αγώνα, θύμισε αρχαία ελληνική τραγωδία!
Η Citroen επέστρεψε στις νίκες καταφέρνοντας να σημειώσει την πρώτη της φετινή και την παρθενική νίκη του C3 στο WRC, με τον Kris Meeke να κυριαρχεί στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Παράλληλα, έδωσε τη δική της απάντηση σε όσους την είχαν “τελειωμένη” μετά τους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς σε Μόντε και Σουηδία. Όμως, ο τρόπος με τον οποίο ο Meeke έφτασε στην επικράτηση είναι αυτός που θα μείνει στην ιστορία! Με διαφορά ασφαλείας, που ξεπερνούσε τα 30 δευτερόλεπτα, ο Βρετανός απλά έπρεπε να τερματίσει στην τελευταία Power Stage χωρίς να κάνει λάθος. Κι όμως, σχεδόν ένα χιλιόμετρο πριν το τέλος, κατάφερε να βρεθεί εκτός δρόμου. Σαν να μπήκε ο “μέντορας” του Colin McRae στο κορμί του, και ο Meeke βρέθηκε εκτός ειδικής και να προσπαθεί να βρει το δρόμο του ανάμεσα από παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Διατηρώντας την ψυχραιμία του, βρήκε τον τρόπο και κατάφερε να επιστρέψει στον τερματισμό της ειδικής διατηρώντας την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Και σημειώνοντας την 4η νίκη της καριέρας του με έναν τρόπο που δεν έχουμε δει στο παρελθόν, και σίγουρα μόνο ο άνθρωπος που πίστεψε στο ταλέντο του περισσότερο από κάθε άλλον, ο Colin McRae, θα μπορούσε να πετύχει. Ίσως, όταν στον τερματισμό ο Meeke κοίταγε ψηλά στον ουρανό να έγνεφε προς τον μέντορα του.
Σε κάθε περίπτωση, ο Kris Meeke δικαίωσε τους Γάλλους για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο του, καταφέρνοντας να σημειώσει την πρώτη του φετινή νίκη, και την παρθενική του C3. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι είναι ο τρίτος διαφορετικός Κατασκευαστής που επικρατεί μετά από τρεις αγώνες. Και το πλέον παράδοξο, είναι ότι ακόμα δεν έχει επικρατήσει το αυτοκίνητο που κατά πολλούς είναι το ταχύτερο όλων. Το i20 WRC! Στοιχεία που φανερώνουν το επίπεδο ανταγωνιστικότητας του θεσμού φέτος.
Η συνέχεια εδώ: 4troxoi.gr
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια