Κώστας Χαρδαβέλλας - Το ζεϊμπέκικο του νικητή

"Λευκές σελίδες μπροστά μου. Κι ένα μολύβι. Το χέρι μου προέκταση της ψυχής μου, έτοιμο να γεμίσει τις σελίδες με εικόνες και συναισθήματα, ενθύμια από το ταξίδι μου στην κόλαση και την επιστροφή στη ζωή.

Μια ραψωδία θριάμβου της ανθρώπινης ψυχής, που ξεκίνησε επτά χρόνια πριν. Αρχές καλοκαιριού του 2009. Όταν με χτύπησε ο καρκίνος. Την ίδια ακριβώς εποχή που έβλεπα την οικονομική κρίση να παίρνει παραμάζωμα τη χώρα μου και ένιωθα τις πρώτες σεισμικές δονήσεις στη δουλειά μου, στο Alter.
Τρία σε ένα δηλαδή. Μια κόλαση 3D. Τραγωδία τριών διαστάσεων. Το τζακπότ της καταστροφής".
Αυτή είναι η κατάθεση ψυχής του πατέρα μου Κώστα Χαρδαβέλλα για τον γολγοθά που ανέβηκε, έτσι όπως την εμπιστεύτηκε στα δικά μου χέρια. Από αυτή γεννήθηκε το βιβλίο "Κώστας Χαρδαβέλλας - Το ζεϊμπέκικο του νικητή". Ένα βιβλίο αφιερωμένο στους μαχητές της ζωής. Γιατί όλοι όσοι μάχονται είναι νικητές! Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της μάχης... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Περιεχόμενα

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Κόλαση 3D
Ο καρκίνος
Η οικονομική κρίση και το κλείσιμο του Alter
Αρρωσταίνουν οι υπερήρωες;
Το "δώρο" του Γιώργου Γεννηματά
"Τι βλέπεις, γιατρέ;"
Το δυσκολότερο ρεπορτάζ της ζωής μου
Από τις Πύλες του ανεξήγητου στις πύλες της κόλασης 3D
Το χαρτάκι με το νούμερο εννιά
Στον λόφο του θανάτου
Παίρνοντας έναν υπνάκο στον μαγνητικό τομογράφο
Το άγγιγμα της Παναγιάς
Οι νύχτες των τζιτζικιών
Ο μασκοφόρος εκδικητής στο μείον δύο του Υγεία
Η τελευταία νύχτα στο Αιγαίο (;)
Η Αννούλα της Βηρυτού
Ο Ισπανός χορευτής του Φαλήρου
Το ποντιακό ινάτι του Κωστίκα
Μια σανίδα σωτηρίας, ρε παιδιά
Θεϊκή προστασία ή σύμπτωση;
Οι ψυχές-προστάτες
Η επιστροφή στη ζωή
Το τέλος του Alter
Το ζεϊμπέκικο του νικητή
Το γράμμα της Μαρίας
ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑ

Λεπτομέρειες
ISBN13 9789601671512
Εκδότης ΠΑΤΑΚΗΣ
Σειρά ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ - ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
Χρονολογία Έκδοσης Νοέμβριος 2016
Αριθμός σελίδων 412
Διαστάσεις 21x14
Επιμέλεια ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΑΡΕΤΗ

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια