Ο Γάλλος τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε για τέταρτη συνεχόμενη φορά το ράλλυ του Μόντε Κάρλο, ισοφαρίζοντας σε συνεχόμενες νίκες στο πριγκιπάτο τον Τόμι Μάκινεν. Για τον Ogier ήταν η πέμπτη νίκη του εκεί, αφού είχε ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και το 2009, όταν ο αγώνας διεξήχθη στα πλαίσια του IRC.
Μπορεί κάποιος να πει ότι η τύχη ήταν με το μέρος του, αφού ο επικεφαλής μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής Neuville με το Hyundai i20 εγκατέλειψε, δε θα πρέπει όμως να ξεχνάμε πως καλά-καλά δεν έχει ακόμη γνωριστεί με το νέο αγωνιστικό του όπλο, το Ford Fiesta WRC. Από την άλλη πλευρά, ο Γάλλος απέδειξε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει και χωρίς το VW Polo, που μέχρι πέρισυ του έδινε ένα σαφές πλεονέκτημα.
Το Σαββατοκύριακο ο Ogier είχε απλά να διαχειριστεί την πρώτη θέση, κάτι που ήξερε καλά να κάνει, έχοντας και το πλεονέκτημα ότι δεύτερος στη γενική κατάταξη ήταν ο team-mate του Tanak. Ο τελευταίος ατύχησε την Κυριακή και υποχρεώθηκε τελικά να οπισθοχωρήσει στην τρίτη θέση, ανοίγοντας το δρόμο στο Yaris WRC του Latvala.
Στην κατηγορία WRC2 επιβλήθηκε ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia, στέλνοντας μήνυμα πως έχει τον τρόπο να ξεχωρίσει και να διακριθεί, παρά το γεγονός ότι ήταν ο μόνος από τους οδηγούς της Volkswagen Motorsport, που δεν βρήκε θέση σε αγωνιστικό της WRC.
Για την Toyota, που επέστρεψε στις ειδικές διαδρομές για πρώτη φορά ύστερα από 17 χρόνια, η δεύτερη θέση στο Μόντε ήταν σαφώς ένα πολύ επιτυχημένο αποτέλεσμα, που αφήνει πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια. Όσο για την Hyundai, που έλαμψε στο πριγκιπάτο και διεκδίκησε τη νίκη μέχρι να σπάσει η ανάρτηση του Neuville και να εγκαταλείψει, η τέταρτη θέση του Sordo φαίνεται να είναι λίγη.
Επιπρόσθετα, οι Κορεάτες είχαν την ατυχία να στερηθούν από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή τον Paddon και το αυτοκίνητό του, λόγω της τραγωδίας με τον ένα νεκρό που χτύπησε τον αγώνα στο ξεκίνημά του. Όμως είμαστε ακόμη στην αρχή του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που έδειξε πως έχει τα φόντα να προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις στους φίλους του WRC.
Επόμενος αγώνας, το Ράλλυ Σουηδίας (9-12 Φεβρουαρίου)
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Μπορεί κάποιος να πει ότι η τύχη ήταν με το μέρος του, αφού ο επικεφαλής μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής Neuville με το Hyundai i20 εγκατέλειψε, δε θα πρέπει όμως να ξεχνάμε πως καλά-καλά δεν έχει ακόμη γνωριστεί με το νέο αγωνιστικό του όπλο, το Ford Fiesta WRC. Από την άλλη πλευρά, ο Γάλλος απέδειξε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει και χωρίς το VW Polo, που μέχρι πέρισυ του έδινε ένα σαφές πλεονέκτημα.
Το Σαββατοκύριακο ο Ogier είχε απλά να διαχειριστεί την πρώτη θέση, κάτι που ήξερε καλά να κάνει, έχοντας και το πλεονέκτημα ότι δεύτερος στη γενική κατάταξη ήταν ο team-mate του Tanak. Ο τελευταίος ατύχησε την Κυριακή και υποχρεώθηκε τελικά να οπισθοχωρήσει στην τρίτη θέση, ανοίγοντας το δρόμο στο Yaris WRC του Latvala.
Στην κατηγορία WRC2 επιβλήθηκε ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia, στέλνοντας μήνυμα πως έχει τον τρόπο να ξεχωρίσει και να διακριθεί, παρά το γεγονός ότι ήταν ο μόνος από τους οδηγούς της Volkswagen Motorsport, που δεν βρήκε θέση σε αγωνιστικό της WRC.
Για την Toyota, που επέστρεψε στις ειδικές διαδρομές για πρώτη φορά ύστερα από 17 χρόνια, η δεύτερη θέση στο Μόντε ήταν σαφώς ένα πολύ επιτυχημένο αποτέλεσμα, που αφήνει πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια. Όσο για την Hyundai, που έλαμψε στο πριγκιπάτο και διεκδίκησε τη νίκη μέχρι να σπάσει η ανάρτηση του Neuville και να εγκαταλείψει, η τέταρτη θέση του Sordo φαίνεται να είναι λίγη.
Επιπρόσθετα, οι Κορεάτες είχαν την ατυχία να στερηθούν από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή τον Paddon και το αυτοκίνητό του, λόγω της τραγωδίας με τον ένα νεκρό που χτύπησε τον αγώνα στο ξεκίνημά του. Όμως είμαστε ακόμη στην αρχή του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που έδειξε πως έχει τα φόντα να προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις στους φίλους του WRC.
Επόμενος αγώνας, το Ράλλυ Σουηδίας (9-12 Φεβρουαρίου)
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια