Η Faraday Future αποκάλυψε, στο πλαίσιο της CES στο Λας Βέγκας, ένα αυτόνομο ηλεκτρικό όχημα, το οποίο, σύμφωνα με την ίδια, μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 97 χλμ/ ώρα μέσα σε 2,39 δευτερόλεπτα - υψηλότερη επίδοση από το Model S της Tesla ή οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο βρίσκεται σε παραγωγή.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τo FF91 παρουσιάστηκε μέσω live demo, στο οποίο φάνηκε να κινείται σε έναν πάρκινγκ και να σταματά σε έναν χώρο στάθμευσης. Επίσης, σε βίντεο το όχημα φάνηκε να επιταχύνει στα 97 χλμ/ ώρα μέσα σε 2,39 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που το ταχύτερο μοντέλο της Tesla το πετυχαίνει στα 2,5 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όπως σημειώνεται σε δημοσίευμα του BBC, στη διάρκεια της παρουσίασης, δεν ήταν δυνατό να επιδειχθεί επιτυχώς η λειτουργία αυτόνομης κίνησης και παρκαρίσματος στο κοινό με την πρώτη- αν και η δεύτερη προσπάθεια ήταν επιτυχής.
Η Faraday σχεδιάζει να αρχίσει τη διάθεση του FF91 το 2018. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δώσουν προκαταβολή ύψους 5.000 δολαρίων. Πρόκειται για ένα πολυτελές ηλεκτρικό SUV για το οποίο η Faraday υποστηρίζει πως θα είναι το πιο προηγμένο στην αγορά, με το συνολικό κόστος του να ανέρχεται στα 180.000 δολάρια. Ωστόσο, η εταιρεία είναι αντιμέτωπη με σκεπτικισμό ύστερα από το ντεμπούτο της στην περσινή CES, με ένα concept όχημα που δεν προοριζόταν να τεθεί σε παραγωγή, ενώ ερωτήματα τίθενται και για την οικονομική της κατάσταση, λόγω μη πληρωμών σε εργολάβο που κατασκευάζει το εργοστάσιό της, αξίας ενός δισ. δολαρίων, στη Νεβάδα. Επίσης, σε κάποια φάση υπήρξαν προβλήματα ρευστότητας στην LeEco, του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Τζιά Γιουετίνγκ, στην οποία υπάγεται η Faraday- ωστόσο η LeEco στα τέλη του Δεκεμβρίου ανακοίνωσε πως ήταν σε συνομιλίες για να εξασφαλίσει χρηματοδότηση ύψους 1,4 δισ. από «στρατηγικό επενδυτή».
Σε ό,τι αφορά στο FF91, η εταιρεία υποστηρίζει ότι η αρθρωτή αρχιτεκτονική του και το ευέλικτο layout μπαταριών θα επιτρέψουν ταχύτερη διάθεση μελλοντικών μοντέλων. Το αυτοκίνητο θα έχει εμβέλεια 608 χλμ. ανά φόρτιση, με τους ηλεκτροκινητήρες του να παρέχουν ιπποδύναμη 1.050 αλόγων. Πληροφορίες θα προβάλλονται στο παρμπρίζ μέσω ολογραμμάτων, ενώ το όχημα θα διαθέτει ένα μεγάλο εύρος αισθητήρων (κάμερες, ραντάρ, lidar).
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια