Sponsor

ATHENS WEATHER

«Έξυπνο» κουτί για χάπια σου θυμίζει πότε πρέπει να πάρεις το φάρμακο

Ένα «έξυπνο» κουτί για χάπια το οποίο θα υπενθυμίζει στους ηλικιωμένους, και όχι μόνο, πότε θα πρέπει να πάρουν τα φάρμακά τους, δημιούργησε ομάδα μαθητών του 1ου Γυμνασίου Ρόδου στο πλαίσιο του προγράμματος«Εικονική Επιχείρηση 2017» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ)/Junior Achievement Greece.

Το b-χ@πι, όπως ονόμασαν οι μαθητές το «έξυπνο» κουτί αποτελείται από δύο συρτάρια και κάθε συρτάρι έχει έξι θήκες στις οποίες αντιστοιχεί ένα λαμπάκι ενώ στο πλάι του κουτιού, υπάρχει ένας βομβητής.

Όταν έρθει η συγκεκριμένη ώρα για να πάρει τα χάπια του ο χρήστης, τότε χτυπάει ο βομβητής και ανάβει το λαμπάκι. Όταν ο χρήστης ανοίξει το συρτάρι και πάρει τα χάπια του, τότε σβήνει το λαμπάκι και σταματάει ο βομβητής. Η αρχική ρύθμιση των ωρών λήψης των φαρμάκων γίνεται εύκολα από το φροντιστή ή το χρήστη, με εφαρμογή από το κινητό τηλέφωνο.

Το b-χ@πι θα παρουσιαστεί στην έκθεση που οργανώνει το ΣΕΝ/JA Greece στις 10 Φεβρουαρίου 2017 και σκοπός των μαθητών είναι να κυκλοφορήσουν το προϊόν στην αγορά. Όπως μάλιστα έγινε γνωστό, έχουν έρθει επαφή με φαρμακευτική εταιρεία και εξετάζεται η δυνατότητα συνεργασίας.

«Χρησιμοποιήσαμε το Διαδίκτυο για να επικοινωνήσουμε, να βρούμε πληροφορίες και να αξιοποιήσουμε υλικό, που άλλοι makers, πριν από εμάς, είχαν δημοσιεύσει. Στη συνέχεια βιώσαμε απρόβλεπτες ανατροπές που μας απογοήτευσαν αλλά δεν εγκαταλείψαμε. Αναζητούσαμε τρόπους και πόρους για συνεχίσουμε την πορεία μας. Δεν θέλαμε να αναπαράγουμε, αλλά να παράγουμε γνώση. Θέλαμε η γνώση να γίνει προϊόν που να μετράει στον πραγματικό κόσμο» αναφέρουν οι μαθητές της ομάδας σε ανάρτησή τους στο blog του σχολείου τους αναφερόμενοι στην προσπάθειά τους.

Η προσπάθεια έγινε με την υποστήριξη του Πανεπιστημίου του Τσαλμερς, της Σουηδίας και υπεύθυνη συντονισμού και υλοποίησης την εκπαιδευτικός Αγγελική Νικολάου, που είναι αρχιτέκτονας-μηχανικός.
Πηγή: health.in.gr, ΑΠΕ-ΜΠΕ

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια