FeaturedPost Slider Top

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2016

Pockee για «έξυπνες» αγορές

Τις προσφορές του σουπερμάρκετ σε μια εύχρηστη εφαρμογή κλείνει το ελληνικό app Pockee. «Η ιδέα γεννήθηκε ως ανάγκη, από την πλευρά των εταιρειών που κάνουν τις προωθητικές ενέργειες. Σκεφτήκαμε τους διαθέσιμους τρόπους προώθησης προς τον τελικό καταναλωτή και διαπιστώσαμε ότι κάτι έλειπε.

Κάπως έτσι γεννήθηκε το Pockee, τον Αύγουστο του 2014» λέει στο «Βήμα» ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Pockee Ζήσης Τσαϊρέλης. «Εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους στο σουπερμάρκετ πιο οικονομικά, πιο γρήγορα και γιατί όχι και πιο διασκεδαστικά. Σήμερα καταμετρούμε περί τους 250.000 χρήστες, οι οποίοι αυξάνονται κατά 15%-20% κάθε μήνα».

To Pockee αποτελεί μια δωρεάν εφαρμογή για Android και iOS, ενώ υπάρχει και η αντίστοιχη ιστοσελίδα. «Οι διαθέσιμες προσφορές εμφανίζονται σε αυτήν και ο χρήστης μπορεί να φτιάξει τη λίστα του» εξηγεί ο κ. Τσαϊρέλης. «Κάνει τα ψώνια του πληρώνοντας την πλήρη αξία των προϊόντων και λαμβάνοντας την απόδειξη αγοράς την καταχωρεί στο Pockee σκανάροντας το ειδικό barcode που βρίσκεται στο κάτω μέρος της ή συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα. Στη συνέχεια το Pockee σε συνεργασία με το σουπερμάρκετ εντοπίζει τις αγορασμένες προσφορές και πιστώνει την αξία τους στο Pockee πορτοφόλι του. Ο χρήστης αποφασίζει στην πορεία αν θέλει να τη λάβει σε τραπεζικό λογαριασμό ή Paypal ή να κάνει κάποια δωρεά».

To Pockee συνεργάζεται με 35 εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων - π.χ. Kellogg's, NOYNOY, Μπάρμπα Στάθης, Χρυσή Ζύμη, ΑΜΙΤΑ, ΜΙΜΙΚΟΣ, Head & Shoulders, Oral B, Ariel κ.ά. - και 18 αλυσίδες σουπερμάρκετ σε όλη την Ελλάδα - π.χ. Σκλαβενίτης, Μασούτης, My Market και Γαλαξίας - ενώ στα άμεσα σχέδιά του είναι η επέκταση στην Τουρκία.

Πηγή: TO BHMA science

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :