FeaturedPost Slider Top

Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

Ράλλυ Λαμίας - Τελικός Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου: Νικητές οι Καμπύλης-Τσαούσογλου με Fabia S2000 | Βίντεο

Η αυλαία των αγώνων ράλλυ για το 2016 έπεσε στη Λαμία, όπου κατά τη διάρκεια του διημέρου 26-27 Νοεμβρίου διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.) το Ράλλυ Λαμίας, που αποτέλεσε ταυτόχρονα τον Τελικό του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου.

Το Ράλλυ Λαμίας αποτελούνταν από 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 63,35 χιλιομέτρων, με το πρώτο σκέλος να διεξάγεται το Σάββατο 26 Νοεμβρίου και να περιλαμβάνει 2 περάσματα από την Ειδική Διαδρομή Μπράλος-Σκαμνός και το δεύτερο σκέλος να ολοκληρώνει τον αγώνα με 3 επιπλέον Ειδικές Διαδρομές (Καλοσκοπή, Παύλιανη, Υπερειδική Yacco Άγιος Λουκάς), την Κυριακή 27 Νοεμβρίου.

Ο καιρός συνέχισε να είναι απρόβλεπτος και κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους, αποτελώντας ουσιαστικά τον ρυθμιστή για την εξέλιξη του αγώνα, αφού η σωστή επιλογή ελαστικών ήταν απαραίτητη μεν, ιδιαίτερα δύσκολη δε καθώς οι καιρικές συνθήκες άλλαζαν πολύ γρήγορα. Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) είχαν δημιουργήσει μια σημαντική διαφορά από το πρώτο σκέλος και κατάφεραν να τη διατηρήσουν έως το τέλος, φτάνοντας νικητές στον Τερματισμό που πραγματοποιήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο της Λαμίας, την Πλατεία Ελευθερίας, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε 3 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές. Η βροχή της Κυριακής μπορεί να δυσκόλεψε την προσπάθειά τους, καθώς δεν είχαν τα ενδεδειγμένα ελαστικά για τις απαιτητικές διαδρομές Καλοσκοπή και Παύλιανη, όμως κατάφεραν να διατηρήσουν τη διαφορά που είχαν δημιουργήσει το Σάββατο και να κερδίσουν τον αγώνα. Με αυτό το αποτέλεσμα, ο συνοδηγός Μάριος Τσαούσογλου κατέκτησε τον τίτλο του Κυπελλούχου Συνοδηγού Ασφάλτου για το 2016.

Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι "Nikon"-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που την Κυριακή έκαναν την τέλεια επιλογή ελαστικών και σημείωσαν δύο ταχύτερους χρόνους, επανακάμπτοντας στην κατάταξη, καθώς στο πρώτο σκέλος είχαν χάσει χρόνο λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Με αυτό το αποτέλεσμα ο "Nikon", κατά κόσμον Μάκης Θεργιάκης έγινε ο οδηγός που κατέκτησε το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, ενώ φυσικά το πλήρωμα επικράτησε στην Κατηγορία C2. Στο βάθρο των νικητών σε επίπεδο Γενικής, ανέβηκαν επίσης οι νικητές και Κυπελλούχοι Ασφάλτου για την Κατηγορία F2. Ο λόγος για τους Γιάννη Πλάγο-Άλκη Ρέντη (Honda Civic Type-R, C3-A7) που υποχώρησαν στο δεύτερο σκέλος, καθώς οι συνθήκες δεν ευνοούσαν τα δικίνητα αυτοκίνητα, οπότε ακολούθησαν έναν ρυθμό ασφαλείας με στόχο τη νίκη στην Κατηγορία F2 και την Κατηγορία C3.

Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS, C6-N2) οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνους κατακτώντας με αυτό τον τρόπο, τη δεύτερη θέση μεταξύ των δικίνητων αυτοκινήτων και τη νίκη στην πάντα ανταγωνιστική Κατηγορία C6. Στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης και στην 3η της F2 ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Νίκος Βάτσος-Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3, C3-A7) που μπορεί να μην έκαναν την ιδανική επιλογή ελαστικών, ωστόσο ήταν σταθεροί και μεταξύ των κορυφαίων πληρωμάτων της F2 σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Την πρώτη εξάδα της Γενικής Κατάταξης συμπλήρωσαν οι Νικόλας Παυλίδης-Νίκος Πετρόπουλος (Citroen DS3 R3T, C3-R3T) που επίσης έχασαν χρόνο εξαιτίας των ελαστικών τους, αλλά εντέλει τερμάτισαν στην 4η θέση της Κατηγορίας F2. Το πλήρωμα του γαλλικού αυτοκινήτου ακολούθησαν οι Δημήτρης Μπατσάρας-Ιωάννα Γεωργάκα (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με προβλήματα στο τούρμπο του αυτοκινήτου τους, όμως εντέλει κατάφεραν να τερματίσουν και μάλιστα σε μια καλή, δεδομένων των συνθηκών, θέση.

Στην 8η θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo, C5-A6), οι οποίοι κέρδισαν στο νήμα την ανταγωνιστική Κατηγορία C5, που χαρακτηρίστηκε από μεγάλες ανακατατάξεις. Το δεύτερο σκέλος ξεκίνησε με τους Χρήστο Αυγερόπουλο-Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 S16, C5-A6) να μάχονται με τους "Filon"-Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206 XS, C5-A6) για τη νίκη. Μια νίκη που κρατούσαν οι πρώτοι ως την τελευταία Ειδική Διαδρομή, όταν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με την αντλία βενζίνης του αυτοκινήτου τους, που τους περιόρισε στην 3η θέση της Κατηγορίας. Οι δεύτεροι, εγκατέλειψαν στην Ε.Δ.4 (Παύλιανη) όταν είχαν έξοδο μικρής έκτασης, όμως στο σημείο που συνέβη δεν υπήρχαν θεατές ώστε να τους επαναφέρουν στο δρόμο για να συνεχίσουν, ενώ είχαν περάσει στην κορυφή της Κατηγορίας. Στη δεύτερη θέση της C5 τερμάτισαν εντέλει οι Σίμος Θεοφανίδης-Χρήστος Θεοφανίδης (Citroen Saxo, C5-A6) οι οποίοι σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους στο δεύτερο σκέλος. Επιστρέφοντας στην Κατηγορία C6, την τριάδα της Κατηγορίας πίσω από τους νικητές Ζακχαίο-Μιχελή, διαμόρφωσαν οι Γιώργος Ντέκας-Φώτης Χειλάκης (Citroen Saxo, C6-N2) που εντυπωσίασαν στο δεύτερο σκέλος, σημειώνοντας στην Παύλιανη τον 4ο χρόνο σε επίπεδο Γενικής και Ηλίας Κορνελάκης-Στράτος Ορφανός (Peugeot 106 S16, C6-N2).

Ο αγώνας είχε και αρκετές ακόμη εγκαταλείψεις. Οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia R5, C1-R5) εγκατέλειψαν μετά την Ε.Δ.3 (Καλοσκοπή) όταν ο κινητήρας του αυτοκινήτου ανέβασε θερμοκρασία και ενώ κατά τη διάρκεια του 1ου σκέλους ήταν μεταξύ των διεκδικητών της νίκης, έχοντας ολοκληρώσει στη δεύτερη θέση. Υπενθυμίζεται, πως κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους είχαν εγκαταλείψει και οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport, C3-A7) εκ των πρωταγωνιστών της F2, όπως και οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) από έξοδο.

Το Ράλλυ Λαμίας δε θα μπορούσε να διεξαχθεί δίχως τη στήριξη της Τοπικής Κοινωνίας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που για ακόμη μια φορά στάθηκε αρωγός στις προσπάθειες των ανθρώπων της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας. Ο Δήμος Λαμιέων αγκάλιασε τον αγώνα ως Μεγάλος Οικοδεσπότης και Συνδιοργανωτής, ενώ πολύ σημαντική ήταν η βοήθεια της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδος η οποία επίσης ως Συνδιοργανωτής, προσέφερε τα μέγιστα μέσω της βελτίωσης-επισκευής του δρόμου, που είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η Ειδική Διαδρομή Μπράλος-Σκαμνός για πρώτη φορά με αυτό το μήκος. Ακόμη, οι επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής στήριξαν και αυτή την εκδήλωση του Σωματείου, καθώς το Επιμελητήριο Φθιώτιδος ήταν επίσης Συνδιοργανωτής του αγώνα.

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας ευχαριστεί θερμά του Χορηγούς του αγώνα, που ήταν οι Εταιρείες Ντότσικας ΕΤΑΣΕ-ENEOS, Peugeot Autokar, Yacco Λιπαντικά και Vento Cafe για τη συμβολή τους στην προσπάθεια, καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας, που προσέφεραν από την μεριά τους στην καλύτερη δυνατή προβολή του αγώνα.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :