O Sebastien Ogier κράτησε σε απόσταση τον επιθετικό Ott Tanak και ισοφάρισε σε αριθμό νικών τους Hannu Mikkola και Petter Solberg.
O Ogier ήταν επικεφαλής του αγώνα από την πρώτη ειδική και προστάτεψε τη διαφορά του από τον Tanak την τελευταία μέρα για να πάρει την πρώτη του φετινή νίκη σε χώμα και να εξασφαλίζει τον 4o στη σειρά τίτλο των κατασκευαστών για τη VW.
O Γάλλος έχασε χρόνο σε σχέση με τον Tanak και στις τρεις ειδικές του πρωινού κύκλου σήμερα και πριν τις τρεις τελευταίες της ημέρας είχε μια προπορεία 25,9” από τον Εσθονό με το DMACK Ford Fiesta.
Όμως, παρότι πήγε σαφώς πιο αργά από τον αντίπαλό του στο δεύτερο πέρασμα της Alwen, ήταν ακόμη 16,4” μπροστά πριν μπει στην Power Stage του Brenig.
Οδήγησε προσεκτικά στην τελευταία αυτή ειδική, χάνοντας 6,2”, για να κερδίσει τελικά τον αγώνα με διαφορά 10,2” από τον Tanak.
H δεύτερη θέση πάντως ήταν μια εντυπωσιακή επίδοση από τον Εσθονό, που εκμεταλλεύτηκε πλήρως το πλεονέκτημα των ελαστικών της DMACK στις γλιστερές συνθήκες, για να ισοφαρίσει το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, τη 2η θέση στην Πολωνία.
Ο Tanak πήρε και την πρώτη του νίκη σε Power Stage, έχοντας κερδίσει και όλες τις άλλες σημερινές ειδικές.
Ο εμφύλιος των οδηγών της Hyundai για την 3η θέση έληξε με νίκη του Thierry Neuville επί του Hayden Paddon για δεύτερο στη σειρά αγώνα. O Bέλγος ανέβηκε έτσι στη 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, αφού ο Andreas Mikkelsen έμεινε εκτός μάχης από την Παρασκευή με πρόβλημα στη μετάδοση του VW Polo.
Ο Νορβηγός πήρε από τον Neuville τη 2η θέση στην Power Stage, αλλά τερμάτισε μόλις 12ος στον αγώνα και είναι τώρα 14 βαθμούς πίσω από τον Βέλγο στο πρωτάθλημα.
Λόγω και του ότι ήταν πίσω στη σειρά εκκίνησης των ειδικών, ο Kris Meeke είχε ένα απογοητευτικό ράλι στην «πατρίδα» του. Στην τελευταία φετινή συμμετοχή του στο WRC –και την τελευταία του Citroen DS3– ο Βορειοϊρλανδός τερμάτισε μόλις 5ος, μην έχοντας την πρόσφυση για να συναγωνιστεί τα δύο Hyundai μπροστά του.
Ο Dani Sordo με το τρίτο Hyundai πήρε άνετα την 6η θέση αφού ο Jari-Matti Latvala ήταν πολύ πίσω για να τον απειλήσει, αφότου αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με τον Mikkelsen. Ο Φιλανδός πέρασε τον Mads Ostberg (M-Sport Fiesta) και τον άφησε πίσω, αλλά δεν μπόρεσε να πλησιάσει τον Sordo.
O Stephane Lefebvre (PH Sport Citroen), στην πρώτη του εμφάνιση μετά τον τραυματισμό του στο Ράλι Γερμανίας, τερμάτισε 9ος χωρίς προβλήματα, σε συνθήκες –χώμα, λάσπη– που δεν είναι αυτές που προτιμά.
Ο συμπατριώτης του, Eric Camilli, συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα με το δεύτερο Fiesta RS WRC της M-Sport.
Στην κατηγορία WRC2, ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda πήρε με άνεση τη νίκη, χτίζοντας από νωρίς μια διαφορά και ελέγχοντας σήμερα τον Teemu Suninen και τον Pontus Tidemand με τα άλλα δύο Fabia R5.
Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΡΑΛΙ ΟΥΑΛΙΑΣ-Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ:
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια