Του Δημήτρη Παπασυμεών
Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) ήταν οι ταχύτεροι στο δεύτερο πέρασμα της σημερινής δεύτερης και τελευταίας Ε.Δ., μήκους 30,80χλμ., παρά τη μικροέξοδό τους.
Τον δεύτερο χρόνο σημείωσε ένα ακόμη πλήρωμα με Hyundai, αυτό των Σόρντο-Μάρτι που αντιμετώπισαν προβλήματα υποστροφής. Τρίτοι οι Μπριν-Μάρτιν ( Citroen DS3 WRC) που σημείωσαν το καλύτερο αποτέλεσμά τους, με αυτό το αυτοκίνητο.
Τον τέταρτο χρόνο έγραψαν οι Τάνακ-Μόλντερ (Ford Fiesta RS WRC) που η βροχή τους βοήθησε, καθώς κρύωσε τα ελαστικά τους. Πέμπτοι οι Μίκελσεν-Γιάγκερ (VW Polo R WRC)που θα ήθελαν να είχαν ένα σετ μαλακών ελαστικών για τους εμπρός τροχούς. Έκτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο, που οδήγησαν συντηρητικά καθώς το κλείσιμο της 2ης ημέρας τους βρίσκει να προηγούνται και με δύο Ε.Δ. να απομένουν, φαίνονται να είναι όλο πιο κοντά στον 4ο συνεχόμενο τίτλο τους. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC) που δεν είναι ευχαριστημένοι με τα ελαστικά τους, Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC), Όστμπεργκ-Φλοενά (Ford Fiesta RS WRC) που είχαν τη στιγμή τους και Καμιλί-Βεϊλά, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο , που κι αυτοί ήθελαν να τερματίσουν χωρίς προβλήματα.
Με το κλείσιμο και της δεύτερης ημέρας προηγείται ο Οζιέ με χρόνο 3:27:10.0 κι ακολουθούν Νεβίλ +46.5, Μίκελσεν +1:08.0, Λάτβαλα +1:41.3, Μπριν +2:04.9, Πάντον +2:42.7, Σόρντο +3:03.9, Καμιλί +4:18.2, Όστμπεργκ +5:10.5 και τη δεκάδα κλείνει ο Έβανς +5:47.0.
Αύριο 2/10 τελευταία ημέρα του αγώνα θα διεξαχθούν δύο Ε.Δ. συνολικού μήκους 64,2χλμ., με την τελευταία να είναι η Powerstage.
Αναλυτικά η δεκάδα της 8ης Ε.Δ.:
1 Νεβίλ 19:06.1
2 Σόρντο +2.0
3 Μπριν +6.0
4 Τάνακ +10.2
5 Μίκελσεν +10.7
6 Οζιέ +13.0
7 Λάτβαλα +15.5
8 Πάντον +15.6
9 Όστμπεργκ +21.6
10 Καμιλί +22.3
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) ήταν οι ταχύτεροι στο δεύτερο πέρασμα της σημερινής δεύτερης και τελευταίας Ε.Δ., μήκους 30,80χλμ., παρά τη μικροέξοδό τους.
Τον δεύτερο χρόνο σημείωσε ένα ακόμη πλήρωμα με Hyundai, αυτό των Σόρντο-Μάρτι που αντιμετώπισαν προβλήματα υποστροφής. Τρίτοι οι Μπριν-Μάρτιν ( Citroen DS3 WRC) που σημείωσαν το καλύτερο αποτέλεσμά τους, με αυτό το αυτοκίνητο.
Τον τέταρτο χρόνο έγραψαν οι Τάνακ-Μόλντερ (Ford Fiesta RS WRC) που η βροχή τους βοήθησε, καθώς κρύωσε τα ελαστικά τους. Πέμπτοι οι Μίκελσεν-Γιάγκερ (VW Polo R WRC)που θα ήθελαν να είχαν ένα σετ μαλακών ελαστικών για τους εμπρός τροχούς. Έκτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο, που οδήγησαν συντηρητικά καθώς το κλείσιμο της 2ης ημέρας τους βρίσκει να προηγούνται και με δύο Ε.Δ. να απομένουν, φαίνονται να είναι όλο πιο κοντά στον 4ο συνεχόμενο τίτλο τους. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC) που δεν είναι ευχαριστημένοι με τα ελαστικά τους, Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC), Όστμπεργκ-Φλοενά (Ford Fiesta RS WRC) που είχαν τη στιγμή τους και Καμιλί-Βεϊλά, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο , που κι αυτοί ήθελαν να τερματίσουν χωρίς προβλήματα.
Με το κλείσιμο και της δεύτερης ημέρας προηγείται ο Οζιέ με χρόνο 3:27:10.0 κι ακολουθούν Νεβίλ +46.5, Μίκελσεν +1:08.0, Λάτβαλα +1:41.3, Μπριν +2:04.9, Πάντον +2:42.7, Σόρντο +3:03.9, Καμιλί +4:18.2, Όστμπεργκ +5:10.5 και τη δεκάδα κλείνει ο Έβανς +5:47.0.
Αύριο 2/10 τελευταία ημέρα του αγώνα θα διεξαχθούν δύο Ε.Δ. συνολικού μήκους 64,2χλμ., με την τελευταία να είναι η Powerstage.
Αναλυτικά η δεκάδα της 8ης Ε.Δ.:
1 Νεβίλ 19:06.1
2 Σόρντο +2.0
3 Μπριν +6.0
4 Τάνακ +10.2
5 Μίκελσεν +10.7
6 Οζιέ +13.0
7 Λάτβαλα +15.5
8 Πάντον +15.6
9 Όστμπεργκ +21.6
10 Καμιλί +22.3
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια