FeaturedPost Slider Top

Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2016

Κεραμίδια - ηλιακούς συλλέκτες λανσάρει η Tesla

Η τοποθέτηση ηλιακών συλλεκτών στην οροφή του σπιτιού είναι μία οικολογική, αλλά συχνά άβολη και αντιαισθητική προσθήκη. Η γνωστή από τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα εταιρεία Tesla πρότεινε μία πιο διακριτική λύση.

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Έλον Μασκ, παρουσίασε την Παρασκευή μία νέα μορφή ηλιακών συλλεκτών, που έχουν συρρικνωθεί στο μέγεθος και τη μορφή γυάλινων κεραμιδιών.

Τα κεραμίδια αυτά θα βγαίνουν σε διάφορα χρώματα και το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα δεν διαφέρει από μία κλασική κεραμοσκεπή.

Ο Μασκ ισχυρίστηκε, μάλιστα, ότι η συγκεκριμένη λύση θα είναι φθηνότερη από την κατασκευή μίας κανονικής οροφής και την προσθήκη τυπικών ηλιακών συλλεκτών.

Νέα μπαταρία σπιτιού

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης την επόμενη γενιά ηλεκτρικών συσσωρευτών για το σπίτι, με την ονομασία Powerwall 2.

Οι μπαταρίες αυτές φορτίζονται στη διάρκεια της ημέρας από τους ηλιακούς συλλέκτες και μπορούν να αποθηκεύσουν 14kWh ηλεκτρικής ενέργειας.

Όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, η ποσότητα αυτή είναι αρκετή για να τροφοδοτήσει τις βασικές ανάγκες ενός σπιτιού τεσσάρων δωματίων για μία ημέρα.

Η τιμή του Powerwall 2 ανέρχεται σε 5.500 δολάρια και έχει εγγύηση δέκα ετών για απεριόριστους κύκλους φόρτισης.

Η εξαγορά της SolarCity

Τα προϊόντα παράγει η εταιρεία του Έλον Μασκ SolarCity, η οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο «κόκκινο», παρουσιάζοντας οικονομικές ζημίες.

Ο Μασκ έχει προτείνει την εξαγορά της SolarCity από την Tesla, η οποία το τελευταίο τρίμηνο ήταν κερδοφόρα για πρώτη φορά.

Το deal έχει δεχτεί επικρίσεις, καθώς ισοδυναμεί με διάσωση μίας εταιρείας του Έλον Μασκ από μία άλλη, επίσης δικών του συμφερόντων, με λεφτά των μετόχων.

Ο ίδιος υπερασπίστηκε εκ νέου τη λογική της εξαγοράς, λέγοντας ουσιαστικά ότι το ηλιακό σπίτι και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι αλληλοσυμπληρούμενα.

Η διατήρηση των δύο δραστηριοτήτων ως ξεχωριστές επιχειρηματικές οντότητες «απλώς θα επιβραδύνει τα πράγματα», είπε ο Μασκ.

Οι μέτοχοι της Tesla καλούνται να αποφανθούν επί της συμφωνίας, ύψους 2,6 δισ. δολαρίων, στις 17 Νοεμβρίου.

Η παρουσίαση των νέων προϊόντων της SolarCity έγινε στα στούντιο της Universal στο Λος Αντζελες, στο πλατό όπου γυριζόταν η σειρά Desperate Housewives...


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :