Γεμάτο συγκινήσεις, ανατροπές ευχάριστες αλλά και δυσάρεστες εκπλήξεις ήταν το Grand Prix Μαλαισίας που φιλοξένησε η πίστα της Sepang.
H βροχή που πολύ περίμεναν δεν ήρθε, κάτι το οποίο ωστόσο δεν ήταν αρκετό ώστε να μας εξασφαλίσει μια «καθαρή» εκκίνηση.
Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του S. Vettel να εξαντλήσει την επιθετικότητά του. Στην προσπάθειά του να κερδίσει μερικές θέσεις κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, συγκρούστηκε με τον N. Rosberg εγκαταλείποντας τον αγώνα με σπασμένη μπροστινή ανάρτηση.
Ο N. Rosberg έπεσε στις τελευταίες θέσεις, την ίδια στιγμή που οι L. Hamilton και D. Ricciardo μάχονταν για την κορυφή του μαλαισιανού Grand Prix.
O Βρετανός δεν άργησε να δημιουργήσει μια διαφορά ασφαλείας από τον D. Ricciardo αλλά και από τον M. Verstappen, ο οποίος ακολουθούσε μια διαφορετική στρατηγική.
Με το πέρασμα του χρόνου ο N. Rosberg κατάφερε να αναρριχηθεί εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας και να βρεθεί μπροστά από τον K. Raikkonen, μια κίνηση για την οποία ο Γερμανός δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων.
Ο L. Hamilton έμοιαζε να ελέγχει απόλυτα το αγώνα, χτίζοντας τη διαφορά που θα του επέτρεπε να πραγματοποιήσει και δεύτερο pitstop. Τα δεδομένα, βέβαια, άλλαξαν τη στιγμή που ο κινητήρας της Mercedes παρέδωσε το πνεύμα του οδηγώντας τον Βρετανό στην εγκατάλειψη.
Στην κορυφή βρέθηκε ο D. Ricciardo, ο οποίος νωρίτερα είχε καταφέρει να αποκρούσει την επίθεση του ομόσταυλού του M. Verstappen. H συνέχεια αναμενόταν συναρπαστική, ωστόσο, η μάχη ανάμεσα στους δύο πιλότους της Red Bull δεν ήρθε.
Ο D. Ricciardo έκοψε πρώτος το νήμα κατακτώντας την πρώτη φετινή νίκη του, ο M. Verstappen ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της Red Bull τερματίζοντας δεύτερος, ενώ ο N. Rosberg διατήρησε την τρίτη θέση ανοίγοντας τη διαφορά του από τον K. Raikkonen στα 13 δευτερόλεπτα.
Ο Φιλανδός τερμάτισε στην 4η θέση χωρίς να δεχθεί πίεση από τους Βοttoas, Perez και Alonso, που ολοκλήρωσαν τον αγώνα σε απόσταση ενός λεπτού από την κορυφή.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hulkenberb, Button και Palmer, με τον τελευταίο να κατακτά τον πρώτο βαθμό της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
H βροχή που πολύ περίμεναν δεν ήρθε, κάτι το οποίο ωστόσο δεν ήταν αρκετό ώστε να μας εξασφαλίσει μια «καθαρή» εκκίνηση.
Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του S. Vettel να εξαντλήσει την επιθετικότητά του. Στην προσπάθειά του να κερδίσει μερικές θέσεις κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, συγκρούστηκε με τον N. Rosberg εγκαταλείποντας τον αγώνα με σπασμένη μπροστινή ανάρτηση.
Ο N. Rosberg έπεσε στις τελευταίες θέσεις, την ίδια στιγμή που οι L. Hamilton και D. Ricciardo μάχονταν για την κορυφή του μαλαισιανού Grand Prix.
O Βρετανός δεν άργησε να δημιουργήσει μια διαφορά ασφαλείας από τον D. Ricciardo αλλά και από τον M. Verstappen, ο οποίος ακολουθούσε μια διαφορετική στρατηγική.
Με το πέρασμα του χρόνου ο N. Rosberg κατάφερε να αναρριχηθεί εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας και να βρεθεί μπροστά από τον K. Raikkonen, μια κίνηση για την οποία ο Γερμανός δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων.
Ο L. Hamilton έμοιαζε να ελέγχει απόλυτα το αγώνα, χτίζοντας τη διαφορά που θα του επέτρεπε να πραγματοποιήσει και δεύτερο pitstop. Τα δεδομένα, βέβαια, άλλαξαν τη στιγμή που ο κινητήρας της Mercedes παρέδωσε το πνεύμα του οδηγώντας τον Βρετανό στην εγκατάλειψη.
Στην κορυφή βρέθηκε ο D. Ricciardo, ο οποίος νωρίτερα είχε καταφέρει να αποκρούσει την επίθεση του ομόσταυλού του M. Verstappen. H συνέχεια αναμενόταν συναρπαστική, ωστόσο, η μάχη ανάμεσα στους δύο πιλότους της Red Bull δεν ήρθε.
Ο D. Ricciardo έκοψε πρώτος το νήμα κατακτώντας την πρώτη φετινή νίκη του, ο M. Verstappen ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της Red Bull τερματίζοντας δεύτερος, ενώ ο N. Rosberg διατήρησε την τρίτη θέση ανοίγοντας τη διαφορά του από τον K. Raikkonen στα 13 δευτερόλεπτα.
Ο Φιλανδός τερμάτισε στην 4η θέση χωρίς να δεχθεί πίεση από τους Βοttoas, Perez και Alonso, που ολοκλήρωσαν τον αγώνα σε απόσταση ενός λεπτού από την κορυφή.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hulkenberb, Button και Palmer, με τον τελευταίο να κατακτά τον πρώτο βαθμό της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1.
POS
|
DRIVER
|
CAR
|
LAPS
|
GAP
|
1
|
Daniel Ricciardo
|
Red Bull/Renault
|
56
|
1h37m12.776s
|
2
|
Max Verstappen
|
Red Bull/Renault
|
56
|
2.443s
|
3
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
56
|
25.516s
|
4
|
Kimi Raikkonen
|
Ferrari
|
56
|
28.785s
|
5
|
Valtteri Bottas
|
Williams/Mercedes
|
56
|
1m01.582s
|
6
|
Sergio Perez
|
Force India/Mercedes
|
56
|
1m03.794s
|
7
|
Fernando Alonso
|
McLaren/Honda
|
56
|
1m05.205s
|
8
|
Nico Hulkenberg
|
Force India/Mercedes
|
56
|
1m14.062s
|
9
|
Jenson Button
|
McLaren/Honda
|
56
|
1m21.816s
|
10
|
Jolyon Palmer
|
Renault
|
56
|
1m35.466s
|
11
|
Carlos Sainz
|
Toro Rosso/Ferrari
|
56
|
1m38.878s
|
12
|
Marcus Ericsson
|
Sauber/Ferrari
|
55
|
1 Lap
|
13
|
Felipe Massa
|
Williams/Mercedes
|
55
|
1 Lap
|
14
|
Daniil Kvyat
|
Toro Rosso/Ferrari
|
55
|
1 Lap
|
15
|
Pascal Wehrlein
|
Manor/Mercedes
|
55
|
1 Lap
|
16
|
Esteban Ocon
|
Manor/Mercedes
|
55
|
1 Lap
|
-
|
Felipe Nasr
|
Sauber/Ferrari
|
46
|
Retirement
|
-
|
Lewis Hamilton
|
Mercedes
|
40
|
Engine
|
-
|
Esteban Gutierrez
|
Haas/Ferrari
|
39
|
Retirement
|
-
|
Kevin Magnussen
|
Renault
|
17
|
Retirement
|
-
|
Romain Grosjean
|
Haas/Ferrari
|
7
|
Brakes
|
-
|
Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
0
|
Collision
|
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια