Sponsor

ATHENS WEATHER

GP Μαλαισίας 2017: Επιτέλους νίκη για τον D. Ricciardo, άτυχος για μία ακόμα φορά ο L. Hamilton

Γεμάτο συγκινήσεις, ανατροπές ευχάριστες αλλά και δυσάρεστες εκπλήξεις ήταν το Grand Prix Μαλαισίας που φιλοξένησε η πίστα της Sepang.

H βροχή που πολύ περίμεναν δεν ήρθε, κάτι το οποίο ωστόσο δεν ήταν αρκετό ώστε να μας εξασφαλίσει μια «καθαρή» εκκίνηση.

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του S. Vettel να εξαντλήσει την επιθετικότητά του. Στην προσπάθειά του να κερδίσει μερικές θέσεις κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, συγκρούστηκε με τον N. Rosberg εγκαταλείποντας τον αγώνα με σπασμένη μπροστινή ανάρτηση.

Ο N. Rosberg έπεσε στις τελευταίες θέσεις, την ίδια στιγμή που οι L. Hamilton και D. Ricciardo μάχονταν για την κορυφή του μαλαισιανού Grand Prix.

O Βρετανός δεν άργησε να δημιουργήσει μια διαφορά ασφαλείας από τον D. Ricciardo αλλά και από τον M. Verstappen, ο οποίος ακολουθούσε μια διαφορετική στρατηγική.

Με το πέρασμα του χρόνου ο N. Rosberg κατάφερε να αναρριχηθεί εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας και να βρεθεί μπροστά από τον K. Raikkonen, μια κίνηση για την οποία ο Γερμανός δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων.

Ο L. Hamilton έμοιαζε να ελέγχει απόλυτα το αγώνα, χτίζοντας τη διαφορά που θα του επέτρεπε να πραγματοποιήσει και δεύτερο pitstop. Τα δεδομένα, βέβαια, άλλαξαν τη στιγμή που ο κινητήρας της Mercedes παρέδωσε το πνεύμα του οδηγώντας τον Βρετανό στην εγκατάλειψη.

Στην κορυφή βρέθηκε ο D. Ricciardo, ο οποίος νωρίτερα είχε καταφέρει να αποκρούσει την επίθεση του ομόσταυλού του M. Verstappen. H συνέχεια αναμενόταν συναρπαστική, ωστόσο, η μάχη ανάμεσα στους δύο πιλότους της Red Bull δεν ήρθε.

Ο D. Ricciardo έκοψε πρώτος το νήμα κατακτώντας την πρώτη φετινή νίκη του, ο M. Verstappen ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της Red Bull τερματίζοντας δεύτερος, ενώ ο N. Rosberg διατήρησε την τρίτη θέση ανοίγοντας τη διαφορά του από τον K. Raikkonen στα 13 δευτερόλεπτα.

Ο Φιλανδός τερμάτισε στην 4η θέση χωρίς να δεχθεί πίεση από τους Βοttoas, Perez και Alonso, που ολοκλήρωσαν τον αγώνα σε απόσταση ενός λεπτού από την κορυφή.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hulkenberb, Button και Palmer, με τον τελευταίο να κατακτά τον πρώτο βαθμό της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1.

POS
DRIVER
CAR
LAPS
GAP
1
Daniel Ricciardo
Red Bull/Renault
56
1h37m12.776s
2
Max Verstappen
Red Bull/Renault
56
2.443s
3
Nico Rosberg
Mercedes
56
25.516s
4
Kimi Raikkonen
Ferrari
56
28.785s
5
Valtteri Bottas
Williams/Mercedes
56
1m01.582s
6
Sergio Perez
Force India/Mercedes
56
1m03.794s
7
Fernando Alonso
McLaren/Honda
56
1m05.205s
8
Nico Hulkenberg
Force India/Mercedes
56
1m14.062s
9
Jenson Button
McLaren/Honda
56
1m21.816s
10
Jolyon Palmer
Renault
56
1m35.466s
11
Carlos Sainz
Toro Rosso/Ferrari
56
1m38.878s
12
Marcus Ericsson
Sauber/Ferrari
55
1 Lap
13
Felipe Massa
Williams/Mercedes
55
1 Lap
14
Daniil Kvyat
Toro Rosso/Ferrari
55
1 Lap
15
Pascal Wehrlein
Manor/Mercedes
55
1 Lap
16
Esteban Ocon
Manor/Mercedes
55
1 Lap
-
Felipe Nasr
Sauber/Ferrari
46
Retirement
-
Lewis Hamilton
Mercedes
40
Engine
-
Esteban Gutierrez
Haas/Ferrari
39
Retirement
-
Kevin Magnussen
Renault
17
Retirement
-
Romain Grosjean
Haas/Ferrari
7
Brakes
-
Sebastian Vettel
Ferrari
0
Collision

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια