Μια ανάσα από την κατάκτηση του πρώτου παγκόσμιου τίτλου στην καριέρα του βρίσκεται πλέον ο N. Rosberg μετά τη νίκη του στο GP Ιαπωνίας.
Το κέρδος για τον Γερμανό ήταν διπλό, καθώς ο L. Hamilton έχασε πολύτιμο έδαφος κατά τη διαδικασία της εκκίνησης, τερματίζοντας τελικά στην τρίτη θέση πίσω και από τον M. Verstappen.
Μετά την καταστροφική εκκίνηση του L. Hamilton, το έργο του N. Rosberg ήταν εξαιρετικά εύκολο. Πολύ σύντομα έκτισε μια διαφορά ασφαλείας από τον M. Verstappen την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος, ελέγχοντας απόλυτα τον ρυθμό του αγώνα.
Πίσω από τον Γερμανό, τα βλέμματα όλων στράφηκαν στην προσπάθεια του L. Hamilton να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Ο Βρετανός έπεσε ως την όγδοη θέση, ωστόσο, η αλάνθαστη στρατηγική της Mercedes και ειδικότερα το σωστό timing των pit stop τον βοήθησε να αφήσει πίσω του τους Vettel, Raikkonen και Ricciardo.
Μάλιστα, στους τελευταίους γύρος ο Βρετανός είχε την ευκαιρία να διεκδικήσει ακόμα και τη δεύτερη θέση, ωστόσο, οι προσπάθειές του να περάσει τον μαχητικό M. Verstappen δεν στέφθηκαν με επιτυχία.
Ο Ολλανδός διατήρησε τη δεύτερη θέση και ο Βρετανός τερμάτισε τρίτος βλέποντας τη διαφορά που τον χωρίζει από την πρώτη θέση του πρωταθλήματος και τον N. Rosberg να ανοίγει στους 33 βαθμούς.
Εκτός βάθρου βρέθηκαν και οι δύο Ferrari, με τον S. Vettel να τερματίζει τέταρτος και τον K. Raikkonen πέμπτος, μπροστά από τον D. Ricciardo που μετά τη νίκη του στη Μαλαισία αρκέστηκε στην έκτη θέση.
Οι δύο Force India κέρδισαν και πάλι τη μάχη που δίνουν με τα μονοθέσια της Williams. Αν και ο S. Perez βρέθηκε στην τρίτη θέση μετά την εκκίνηση δεν κατάφερε να διατηρηθεί τόσο ψηλά, τερματίζοντας έβδομος, μπροστά ακριβώς από τον ομόσταυλό του, N. Hulkenberg.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Massa και Bottas, πραγματοποιώντας έναν ακόμα αθόρυβο αγώνα.
Τέσσερις γύρους πριν το τέλος, η ομάδα της Mercedes AMG Petronas πανηγυρίζει ήδη την κατάκτηση του τρίτου συνεχούς τίτλου κατασκευαστών, γράφοντας τη δική της ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Το κέρδος για τον Γερμανό ήταν διπλό, καθώς ο L. Hamilton έχασε πολύτιμο έδαφος κατά τη διαδικασία της εκκίνησης, τερματίζοντας τελικά στην τρίτη θέση πίσω και από τον M. Verstappen.
Μετά την καταστροφική εκκίνηση του L. Hamilton, το έργο του N. Rosberg ήταν εξαιρετικά εύκολο. Πολύ σύντομα έκτισε μια διαφορά ασφαλείας από τον M. Verstappen την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος, ελέγχοντας απόλυτα τον ρυθμό του αγώνα.
Πίσω από τον Γερμανό, τα βλέμματα όλων στράφηκαν στην προσπάθεια του L. Hamilton να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Ο Βρετανός έπεσε ως την όγδοη θέση, ωστόσο, η αλάνθαστη στρατηγική της Mercedes και ειδικότερα το σωστό timing των pit stop τον βοήθησε να αφήσει πίσω του τους Vettel, Raikkonen και Ricciardo.
Μάλιστα, στους τελευταίους γύρος ο Βρετανός είχε την ευκαιρία να διεκδικήσει ακόμα και τη δεύτερη θέση, ωστόσο, οι προσπάθειές του να περάσει τον μαχητικό M. Verstappen δεν στέφθηκαν με επιτυχία.
Ο Ολλανδός διατήρησε τη δεύτερη θέση και ο Βρετανός τερμάτισε τρίτος βλέποντας τη διαφορά που τον χωρίζει από την πρώτη θέση του πρωταθλήματος και τον N. Rosberg να ανοίγει στους 33 βαθμούς.
Εκτός βάθρου βρέθηκαν και οι δύο Ferrari, με τον S. Vettel να τερματίζει τέταρτος και τον K. Raikkonen πέμπτος, μπροστά από τον D. Ricciardo που μετά τη νίκη του στη Μαλαισία αρκέστηκε στην έκτη θέση.
Οι δύο Force India κέρδισαν και πάλι τη μάχη που δίνουν με τα μονοθέσια της Williams. Αν και ο S. Perez βρέθηκε στην τρίτη θέση μετά την εκκίνηση δεν κατάφερε να διατηρηθεί τόσο ψηλά, τερματίζοντας έβδομος, μπροστά ακριβώς από τον ομόσταυλό του, N. Hulkenberg.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Massa και Bottas, πραγματοποιώντας έναν ακόμα αθόρυβο αγώνα.
Τέσσερις γύρους πριν το τέλος, η ομάδα της Mercedes AMG Petronas πανηγυρίζει ήδη την κατάκτηση του τρίτου συνεχούς τίτλου κατασκευαστών, γράφοντας τη δική της ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Pos | Driver | Car | Laps | Gap |
---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 53 | 1h26m43.333s |
2 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 53 | 4.978s |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 53 | 5.776s |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 53 | 20.269s |
5 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 53 | 28.370s |
6 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 53 | 33.941s |
7 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 53 | 57.495s |
8 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 53 | 59.177s |
9 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 53 | 1m37.763s |
10 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 53 | 1m38.323s |
11 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 53 | 1m39.254s |
12 | Jolyon Palmer | Renault | 52 | 1 Lap |
13 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Ferrari | 52 | 1 Lap |
14 | Kevin Magnussen | Renault | 52 | 1 Lap |
15 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 52 | 1 Lap |
16 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 52 | 1 Lap |
17 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 52 | 1 Lap |
18 | Jenson Button | McLaren/Honda | 52 | 1 Lap |
19 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 52 | 1 Lap |
20 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 52 | 1 Lap |
21 | Esteban Ocon | Manor/Mercedes | 52 | 1 Lap |
22 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 52 | 1 Lap |
0 Σχόλια