Συνέχεια στις εξαιρετικές εμφανίσεις του έδωσε ο N. Rosberg κατακτώντας με χαρακτηριστική ευκολία την πρώτη pole position της καριέρας του στους δρόμους της Σιγκαπούρης.
Ο Γερμανός ήταν ταχύτερος τόσο στο δεύτερος όσο και στο τρίτο σκέλος των ελευθέρων δοκιμών, ξεκινώντας σήμερα τη διαδικασία των κατατακτήριων με τον τίτλο του απόλυτου φαβορί. Έναν τίτλο που υποστήριξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κρατώντας το καλύτερο για το τέλος.
Στο Q1 οι δύο πιλότοι της Mercedes δεν απέφυγαν τα λάθη, δίνοντας την ευκαιρία στον D. Ricciardo και τον K. Raikkonen να βρεθούν μπροστά τους. Μεγάλος χαμένος του πρώτου σκέλους ο S. Vettel, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει εξαιτίας προβλήματος στην ανάρτηση του μονοθεσίου της Ferrari.
H εικόνα άλλαξε κατά τη διάρκεια του Q2 με τον N. Rosberg να επιστρέφει στην κορυφή και τον L. Hamilton να ακολουθεί σε απόσταση περίπου μισού δευτερολέπτου. Η έξοδος του R. Grosjean οριοθέτησε τις προσπάθειες των Bottas και Massa οι οποίοι και έμεινα εκτός τελικής δεκάδας.
Η επίδοση του N. Rosberg στα πρώτα λεπτά του Q3 απλοποίησε τη διαδικασία βάζοντας τέλος στις ελπίδες διάκρισης των υπολοίπων. Αν και ο Γερμανός δεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του στη δεύτερη προσπάθειά του παρέμεινε στην κορυφή, βλέποντας τον ομόσταυλό του, L. Hamilton, να χάνει τη δεύτερη θέση από τον D. Ricciardo.
Ο Αυστραλός πήρε το καλύτερο που θα μπορούσε να πάρει από το μονοθέσιο της Red Bull, αφήνοντας πίσω του όχι μόνο τον L. Hamilton αλλά και τον M. Verstappen. Με τον S. Vettel στην τελευταία θέση της κατάταξης και τον K. Raikkonen να ολοκληρώνει το Q3 με την πέμπτη καλύτερη επίδοση, η Ferrari δεν μπορεί να δηλώνει ευχαριστημένη.
Αντιθέτως, η Toro Rosso παρουσιάστηκε άκρως ανταγωνιστική φέρνοντας και τα δύο μονοθέσιά της στην πρώτη δεκάδα και ειδικότερα στην 6η και την 7η θέση που συνιστά και την καλύτερη φετινή επίδοση της ιταλικής ομάδας της. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hulkenberg, Alonso και Perez.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Ο Γερμανός ήταν ταχύτερος τόσο στο δεύτερος όσο και στο τρίτο σκέλος των ελευθέρων δοκιμών, ξεκινώντας σήμερα τη διαδικασία των κατατακτήριων με τον τίτλο του απόλυτου φαβορί. Έναν τίτλο που υποστήριξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κρατώντας το καλύτερο για το τέλος.
Στο Q1 οι δύο πιλότοι της Mercedes δεν απέφυγαν τα λάθη, δίνοντας την ευκαιρία στον D. Ricciardo και τον K. Raikkonen να βρεθούν μπροστά τους. Μεγάλος χαμένος του πρώτου σκέλους ο S. Vettel, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει εξαιτίας προβλήματος στην ανάρτηση του μονοθεσίου της Ferrari.
H εικόνα άλλαξε κατά τη διάρκεια του Q2 με τον N. Rosberg να επιστρέφει στην κορυφή και τον L. Hamilton να ακολουθεί σε απόσταση περίπου μισού δευτερολέπτου. Η έξοδος του R. Grosjean οριοθέτησε τις προσπάθειες των Bottas και Massa οι οποίοι και έμεινα εκτός τελικής δεκάδας.
Η επίδοση του N. Rosberg στα πρώτα λεπτά του Q3 απλοποίησε τη διαδικασία βάζοντας τέλος στις ελπίδες διάκρισης των υπολοίπων. Αν και ο Γερμανός δεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του στη δεύτερη προσπάθειά του παρέμεινε στην κορυφή, βλέποντας τον ομόσταυλό του, L. Hamilton, να χάνει τη δεύτερη θέση από τον D. Ricciardo.
Ο Αυστραλός πήρε το καλύτερο που θα μπορούσε να πάρει από το μονοθέσιο της Red Bull, αφήνοντας πίσω του όχι μόνο τον L. Hamilton αλλά και τον M. Verstappen. Με τον S. Vettel στην τελευταία θέση της κατάταξης και τον K. Raikkonen να ολοκληρώνει το Q3 με την πέμπτη καλύτερη επίδοση, η Ferrari δεν μπορεί να δηλώνει ευχαριστημένη.
Αντιθέτως, η Toro Rosso παρουσιάστηκε άκρως ανταγωνιστική φέρνοντας και τα δύο μονοθέσιά της στην πρώτη δεκάδα και ειδικότερα στην 6η και την 7η θέση που συνιστά και την καλύτερη φετινή επίδοση της ιταλικής ομάδας της. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hulkenberg, Alonso και Perez.
POS
|
DRIVER
|
CAR
|
TIME
|
GAP
|
1
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
1m42.584s
|
-
|
2
|
Daniel Ricciardo
|
Red Bull/Renault
|
1m43.115s
|
0.531s
|
3
|
Lewis Hamilton
|
Mercedes
|
1m43.288s
|
0.704s
|
4
|
Max Verstappen
|
Red Bull/Renault
|
1m43.328s
|
0.744s
|
5
|
Kimi Raikkonen
|
Ferrari
|
1m43.540s
|
0.956s
|
6
|
Carlos Sainz
|
Toro Rosso/Ferrari
|
1m44.197s
|
1.613s
|
7
|
Daniil Kvyat
|
Toro Rosso/Ferrari
|
1m44.469s
|
1.885s
|
8
|
Nico Hulkenberg
|
Force India/Mercedes
|
1m44.479s
|
1.895s
|
9
|
Fernando Alonso
|
McLaren/Honda
|
1m44.553s
|
1.969s
|
10
|
Sergio Perez
|
Force India/Mercedes
|
1m44.582s
|
1.998s
|
11
|
Valtteri Bottas
|
Williams/Mercedes
|
1m44.740s
|
-
|
12
|
Felipe Massa
|
Williams/Mercedes
|
1m44.991s
|
-
|
13
|
Jenson Button
|
McLaren/Honda
|
1m45.144s
|
-
|
14
|
Esteban Gutierrez
|
Haas/Ferrari
|
1m45.593s
|
-
|
15
|
Romain Grosjean
|
Haas/Ferrari
|
1m45.723s
|
-
|
16
|
Marcus Ericsson
|
Sauber/Ferrari
|
1m47.827s
|
-
|
17
|
Kevin Magnussen
|
Renault
|
1m46.825s
|
-
|
18
|
Felipe Nasr
|
Sauber/Ferrari
|
1m46.860s
|
-
|
19
|
Jolyon Palmer
|
Renault
|
1m46.960s
|
-
|
20
|
Pascal Wehrlein
|
Manor/Mercedes
|
1m47.667s
|
-
|
21
|
Esteban Ocon
|
Manor/Mercedes
|
1m48.296s
|
-
|
22
|
Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
1m49.116s
|
-
|
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια