Ο Φελίπε Μάσα ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από τη Φόρμουλα Ένα στο τέλος της σεζόν, όταν λήγει το συμβόλαιό του με τη Γουίλιαμς. Ο 35χρονος Βραζιλιάνος, ο οποίος πανηγύρισε 11 νίκες με τη Φεράρι από το 2006 έως το 2008, ενώ έχασε για ένα βαθμό το πρωτάθλημα οδηγών του 2008 από τον Λιούις Χάμιλτον, δήλωσε πως είχε αποφασίσει πριν από μερικούς μήνες ότι η τρέχουσα σεζόν θα είναι η τελευταία του.
«Μετά από 15 χρόνια στη Φόρμουλα Ένα αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν μου» δήλωσε χαρακτηριστικά σε δημοσιογράφους ενόψει του ιταλικού γκραν πρι που θα διεξαχθεί την Κυριακή στη Μόντσα, τονίζοντας ότι ήταν πιο νευρικός όταν έκανε την ανακοίνωση αυτή απ' ότι σε οποιονδήποτε άλλο αγώνα της καριέρας του. «Πραγματικά θα απολαύσω όσο πιο πολύ μπορώ τους τελευταίους οκτώ αγώνες στη Φόρμουλα Ένα» επισήμανε.
Το γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, με το οποίο θα «πέσει η αυλαία» της εφετινής σεζόν, θα είναι ο 250ος αγώνας στην καριέρα του Μάσα στη Φόρμουλα Ένα, ενώ η αποχώρησή του αφήνει ένα... επιθυμητό κενό σε μια ομάδα που χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes. Υποψήφιος να καλύψει τη θέση του Βραζιλιάνου φέρεται ο 36χρονος Βρετανός (και παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009) Τζένσον Μπάτον, μολονότι δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα συνεχίσει.
Ο Μάσα, ο οποίος ξεπέρασε έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι, τον οποίο υπέστη στα δοκιμαστικά για το ουγγρικό γκραν πρι του 2009, όταν τον χτύπησε στο κράνος ένα ελατήριο από τη Brawn του συμπατριώτη του, Ρούμπενς Μπαρικέλο, εντάχθηκε στο δυναμικό της Γουίλιαμς το 2014.
Μολονότι αρνήθηκε ότι αυτό το ατύχημα επηρέασε την απόδοσή του και μπορούσε να θυμηθεί λίγα πράγματα γι' αυτό, αφότου ξύπνησε από το κώμα, ο Βραζιλιάνος δεν μπόρεσε ποτέ ξανά να πανηγυρίσει μια νίκη στη Φόρμουλα Ένα. Στην διάρκεια της καριέρας του έχει οδηγήσει τα μονοθέσια της Ζάουμπερ (2002, 2004-2005), της Φεράρι (2006-2013) και της Γουίλιαμς (2014-2016). Το 2003 ήταν οδηγός δοκιμών στη Φόρμουλα Ένα με τη Φεράρι.
Η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή στην καριέρα του Μάσα ήταν η νίκη του στο γκραν πρι της Βραζιλίας το 2008, η οποία του χάριζε τον τίτλο στους οδηγούς με την προϋπόθεση ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα τερμάτιζε κάτω από την πέμπτη θέση. Όμως, ο Βρετανός οδηγός, ο οποίος τότε «έτρεχε» για λογαριασμό της ΜακΛάρεν, προσπέρασε την Τογιότα του Γερμανού Τίμο Γκλοκ στον τελευταίο γύρο και πήρε την πέμπτη θέση που του χάρισε τον τίτλο με ένα βαθμό διαφορά από τον Μάσα.
Ο Βραζιλιάνος, ο οποίος είναι ο οδηγός με τη δεύτερη μεγαλύτερη θητεία όλων των εποχών στη Φεράρι, μετά τον άλλοτε «ομόσταυλό» του, Μίχαελ Σουμάχερ, ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο και πήρε μια pole position στην πρώτη σεζόν του στη Γουίλιαμς, βοηθώντας την ομάδα να πάρει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Πέρυσι ανέβηκε άλλες δύο φορές στο βάθρο.
«Επέλεξα αυτό το μέρος (σ.σ. για να κάνει την ανακοίνωση), επειδή πριν από δέκα χρόνια ο Μίκαελ Σουμάχερ ανακοίνωσε εδώ ότι αποχωρούσε» δήλωσε ο Μάσα και συνέχισε: «Επέλεξε να σταματήσει για να μου δώσει την ευκαιρία... και εδώ είναι σχεδόν η δεύτερη πατρίδα μου και είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος για να το κάνω αυτό». Η ανακοίνωση αποχώρησης του «Σούμι» το 2006 έδωσε την ευκαιρία στον Μάσα να παραμείνει στη «σκουντερία», καθώς είχε ήδη υπογράψει συμβόλαιο για το 2007 ο Φινλανδός Κίμι Ραϊκόνεν.
Σε ό,τι αφορά το μέλλον του, ο Μάσα άφησε να εννοηθεί ότι είναι πιθανό να «τρέξει» σε ένα άλλο πρωτάθλημα. «Κατάφερα να πραγματοποιήσω πολλά όνειρα και είμαι πολύ περήφανος για την καριέρα μου» υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Πέτυχα πολλά περισσότερα απ' όσα περίμενα».
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
«Μετά από 15 χρόνια στη Φόρμουλα Ένα αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν μου» δήλωσε χαρακτηριστικά σε δημοσιογράφους ενόψει του ιταλικού γκραν πρι που θα διεξαχθεί την Κυριακή στη Μόντσα, τονίζοντας ότι ήταν πιο νευρικός όταν έκανε την ανακοίνωση αυτή απ' ότι σε οποιονδήποτε άλλο αγώνα της καριέρας του. «Πραγματικά θα απολαύσω όσο πιο πολύ μπορώ τους τελευταίους οκτώ αγώνες στη Φόρμουλα Ένα» επισήμανε.
Το γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, με το οποίο θα «πέσει η αυλαία» της εφετινής σεζόν, θα είναι ο 250ος αγώνας στην καριέρα του Μάσα στη Φόρμουλα Ένα, ενώ η αποχώρησή του αφήνει ένα... επιθυμητό κενό σε μια ομάδα που χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes. Υποψήφιος να καλύψει τη θέση του Βραζιλιάνου φέρεται ο 36χρονος Βρετανός (και παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009) Τζένσον Μπάτον, μολονότι δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα συνεχίσει.
Ο Μάσα, ο οποίος ξεπέρασε έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι, τον οποίο υπέστη στα δοκιμαστικά για το ουγγρικό γκραν πρι του 2009, όταν τον χτύπησε στο κράνος ένα ελατήριο από τη Brawn του συμπατριώτη του, Ρούμπενς Μπαρικέλο, εντάχθηκε στο δυναμικό της Γουίλιαμς το 2014.
Μολονότι αρνήθηκε ότι αυτό το ατύχημα επηρέασε την απόδοσή του και μπορούσε να θυμηθεί λίγα πράγματα γι' αυτό, αφότου ξύπνησε από το κώμα, ο Βραζιλιάνος δεν μπόρεσε ποτέ ξανά να πανηγυρίσει μια νίκη στη Φόρμουλα Ένα. Στην διάρκεια της καριέρας του έχει οδηγήσει τα μονοθέσια της Ζάουμπερ (2002, 2004-2005), της Φεράρι (2006-2013) και της Γουίλιαμς (2014-2016). Το 2003 ήταν οδηγός δοκιμών στη Φόρμουλα Ένα με τη Φεράρι.
Η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή στην καριέρα του Μάσα ήταν η νίκη του στο γκραν πρι της Βραζιλίας το 2008, η οποία του χάριζε τον τίτλο στους οδηγούς με την προϋπόθεση ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα τερμάτιζε κάτω από την πέμπτη θέση. Όμως, ο Βρετανός οδηγός, ο οποίος τότε «έτρεχε» για λογαριασμό της ΜακΛάρεν, προσπέρασε την Τογιότα του Γερμανού Τίμο Γκλοκ στον τελευταίο γύρο και πήρε την πέμπτη θέση που του χάρισε τον τίτλο με ένα βαθμό διαφορά από τον Μάσα.
Ο Βραζιλιάνος, ο οποίος είναι ο οδηγός με τη δεύτερη μεγαλύτερη θητεία όλων των εποχών στη Φεράρι, μετά τον άλλοτε «ομόσταυλό» του, Μίχαελ Σουμάχερ, ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο και πήρε μια pole position στην πρώτη σεζόν του στη Γουίλιαμς, βοηθώντας την ομάδα να πάρει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Πέρυσι ανέβηκε άλλες δύο φορές στο βάθρο.
«Επέλεξα αυτό το μέρος (σ.σ. για να κάνει την ανακοίνωση), επειδή πριν από δέκα χρόνια ο Μίκαελ Σουμάχερ ανακοίνωσε εδώ ότι αποχωρούσε» δήλωσε ο Μάσα και συνέχισε: «Επέλεξε να σταματήσει για να μου δώσει την ευκαιρία... και εδώ είναι σχεδόν η δεύτερη πατρίδα μου και είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος για να το κάνω αυτό». Η ανακοίνωση αποχώρησης του «Σούμι» το 2006 έδωσε την ευκαιρία στον Μάσα να παραμείνει στη «σκουντερία», καθώς είχε ήδη υπογράψει συμβόλαιο για το 2007 ο Φινλανδός Κίμι Ραϊκόνεν.
Σε ό,τι αφορά το μέλλον του, ο Μάσα άφησε να εννοηθεί ότι είναι πιθανό να «τρέξει» σε ένα άλλο πρωτάθλημα. «Κατάφερα να πραγματοποιήσω πολλά όνειρα και είμαι πολύ περήφανος για την καριέρα μου» υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Πέτυχα πολλά περισσότερα απ' όσα περίμενα».
Πηγή: ΑΜΠΕ, Ρόιτερ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια