WRC, Ράλλυ Γερμανίας - Πρωτοπορία για Mikkelsen την πρώτη ημέρα | Βίντεο

Ημέρα πρώτη για το ράλλυ Γερμανίας και ο Andreas Mikkelsen με το VW Polo R WRC κρατά με βραχέα κεφαλή τη πρωτοπορία με μόλις 4,3 δευτ. διαφορά από τον Παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier και 5,9 δευτ. από τον Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC.

O Νορβηγός τέθηκε επικεφαλής του αγώνα από την 2η ε.δ. όπου ο Ogier έκανε ένα λάθος σε μια φουρκέτα με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και να πέσει στη τρίτη θέση. Λίγο αργότερα πάτησε το γκάζι τέρμα, κέρδισε άλλες δύο ε.δ. και βρίσκεται μια ανάσα πίσω από τον Mikkelsen και αύριο αναμένεται να επιτεθεί .

Από την άλλη ο νικητής του αγώνα το 2014, Thierry Neuville βρίσκεται και αυτός από κοντά, κέρδισε και μια ε.δ. αν και παραπονέθηκε για το στήσιμο του i20 στο πρωινό πέρασμα από τις ε.δ. Ακριβώς πίσω του, ο Dani Sordo με το έτερο i20, βρίσκεται στα 12,7 δευτ. από τον Mikkelsen, δείχνοντας ότι έχει αναρρώσει πλήρως και βρίσκεται στο στοιχείο του, στην άσφαλτο, με 13 ε.δ. να απομένουν να περιμένουμε πολλά ακόμα.

Πιο πίσω ακολουθούν οι Ott Tanak και Stephane Lefebvre με τα Fiesta RS WRC και DS3 WRC αντίστοιχα, με τον Εσθονό να βρίσκεται 11,2 δευτ. εμπρός από τον νεαρό Γάλλο. Πιο πίσω, ο Mads Ostberg προσπαθεί να βρει τον ρυθμό του στην άσφαλτο με το Fiesta, όντας μακρυά από την κορυφή. Ο Heyden Paddon ακολουθεί με το τρίτο i20 WRC στο 1,45 λεπτά από τον Mikkelsen. Ο Νεοζηλανδός προσπαθεί να βρει την ταχύτητα του στην άσφαλτο, όντας με μειωμένη εμπειρία από την συγκεκριμένη επιφάνεια.

Στους άτυχους του αγώνα οι Jari-Matti Latvala και Eric Camilli με τα VW Polo R και Ford Fiesta RS WRC αντίστοιχα, με τον οδηγό της VW να εγκαταλείπει στην πρώτη μόλις ε.δ. από πρόβλημα στο κιβώτιο του Polo R και για τον νεαρό Γάλλο να είχε έξοδο σε μια αριστερή στροφή επίσης στην πρώτη ε.δ.

Αύριο είναι το μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα με 148,57 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 9 ε.δ.γύρω από πρώην στρατιωτική περιοχή λίγο έξω από το Τριερ. μένει να μάθουμε αν θα ξεκαθαρίσουν οι διαφορές. Μείνε συντονισμένος.





* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια