Γρήγορο Internet 4G και πράσινα άλογα...

Γράφει ο Γιώργος Στεργιόπουλος

Είναι από τις σπάνιες φορές που αρθρογραφούμε, όμως η εμπειρία που ζήσαμε αξίζει να ακουστεί . Ξεκινήσαμε τις διακοπές μας το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, εφοδιασμένοι με σύνδεση Internet Cosmote Internet on the Go (USB stick) με ογκοχρέωση, με συνδρομή στο WiFi του ΟΤΕ, OTE WiFi Fon, και είχαμε την εντύπωση πως θα έχουμε πρόσβαση στο Internet και θα μπορούμε να ενημερώνουμε και το blog.

Υπολογίσαμε όμως χωρίς τον "ξενοδόχο" δηλαδή την Cosmote.
Πρώτη ημέρα όλα δουλεύουν ικανοποιητικά, WiFi του ΟΤΕ, η σύνδεση Cosmote Internet on The GO, όλα μια χαρά... αυτά την πρώτη ημέρα. Τη δεύτερη ημέρα το WiFi Fon χάθηκε... Δε βαριέσαι είπαμε έχουμε τη σύνδεση Internet on the GO.
Είχαμε... γιατί την τρίτη ημέρα η σύνδεση σερνόταν κυριολεκτικά, το λαμπάκι του usb modem κόκκινο, οι χρόνοι απόκρισης πάνω από 2500msec και πάνω από 50% χαμένα πακέτα στη σύνδεση.

Συνθήκες διαδικτύου προ 25ετίας...

Όχι 4G, όχι 3G ούτε 2G... Καλέσαμε την υποστήριξη της Cosmote και αφού είπαμε τον πόνο μας σε 3 υπαλλήλους ο τελευταίος μας έδωσε την αίσθηση ότι κατάλαβε το πρόβλημα και είπε θα το κοιτάξουν, αυτά τη Δευτέρα το μεσημέρι.
Τρίτη μεσημέρι ή ίδια τραγική κατάσταση, ξανά τηλέφωνο στην Cosmote όπου η τελευταία υπάλληλος που μιλήσαμε ούτε λίγο ούτε πολύ και προφανώς εκφράζοντας την πολιτική του ομίλου ΟΤΕ μας είπε εν συντομία ότι σε μια περιοχή ένα "χωριουδάκι" με λίγο πληθυσμό δεν μπορεί να υπάρχει κάλυψη τέτοιων υπηρεσιών (4G) να είμαστε δηλαδή ευχαριστημένοι με ότι μας "προσφέρουν"...

Απίστευτη κατά την γνώμη μας θέση που δείχνει τα "καλά" των ιδιοτικοποιήσεων για να προετοιμαζόμαστε για αυτά που θα έρθουν όταν ξεπουληθεί και η ΔΕΗ.

Παρεπιπτόντως η περιοχή που βρισκόμαστε είναι η ευρύτερη περιοχή Πόρτο Χελίου Κρανιδίου, μια άκρως τουριστική περιοχή.

Και βέβαια το "απίστευτα" γρήγορο Internet της Cosmote το απολαύσαμε κι εχθές αλλά το καλύτερο ήταν χθες το απόγευμα.
Το USB stick έπαψε να συνδέεται με ένα σχετικό μήνυμα λάθους που δεν έχει σημασία.
Είχαμε την έμπνευση να καλέσουμε την υποστήριξη οικιακών πελατών Cosmote στο 13888...
Εδω γελάνε ή μάλλον κλαίνε... Η Cosmote μας έλεγε ότι αυτός ο αριθμός αυτός δεν... και να πάρουμε στο 11888, με χρέωση φυσικά, για πληροφορίες καταλόγου...
Αφού δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας είπαμε να πάρουμε και τι μάθαμε από το 11888;
Ότι η Cosmote είχε πρόβλημα...
Μάλιστα είχε πρόβλημα...

Κατ εμάς δεν έχει απλώς πρόβλημα, είναι προβληματική.
Και αν και θεωρούσαμε μέχρις εσχάτως ότι ο ΟΤΕ είναι ο πιο αξιόπιστος πάροχος υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet, αναθεωρούμε πλήρως με τα τελευταία συμβάντα και θα προσανατολιστούμε σε άλλο πάροχο.

Οι αναρτήσεις λοιπόν κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι ιδιαίτερα δύσκολο έως αδύνατο να γίνουν με το ρυθμό που θα θέλαμε.

Να είστε όλοι πάντα καλά και να περνάτε καλά

* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια