Sponsor

ATHENS WEATHER

«Google-άροντας» τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Οι απανταχού λάτρεις του αθλητισμού βουτούν στο Διαδίκτυο και η Google αποκαλύπτει τις τάσεις των αναζητήσεών τους


Με τους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο να βρίσκονται σε εξέλιξη και 10.500 αθλητές από περισσότερες από 200 χώρες να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό σε 306 αθλήματα, το «ψαχτήρι» της Google έχει πάρει φωτιά!

Προκειμένου να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την «ολυμπιακή» εμπειρία των χρηστών του, ο αμερικανικός κολοσσός δημιούργησε το Google Trends Olympic Hub: έναν κόμβο στον οποίο οι λάτρεις του αθλητισμού από όλον τον κόσμο μπορούν να δουν την διαδικτυακή «κίνηση» γύρω από τα τελευταία νέα, να βρουν ενδιαφέροντα στοιχεία γύρω από αθλητές και αθλήματα που τους ενδιαφέρουν, να απολαύσουν διασκεδαστικά δεδομένα που προκύπτουν από την εφετινή 31η διοργάνωση των Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων κ.ά.

Οι τάσεις των Αγώνων

Ποιοι αθλητές γοητεύουν περισσότερο το κοινό, ποια αθλήματα και ποιες στιγμές μαγνητίζουν περισσότερο το ενδιαφέρον του και ποιες αναζητήσεις χτυπούν «κόκκινο» σε παγκόσμιο επίπεδο; Όλα αυτά συγκεντρώνονται στο Trends Olympic Hub της Google, ενώ επιπλέον οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να παρατηρήσουν στον παγκόσμιο χάρτη το άθλημα που αγαπά περισσότερο η κάθε χώρα, μέσω των διαδικτυακών αναζητήσεων των πολιτών. Στην περίπτωση της Ελλάδας για παράδειγμα, οι χρήστες του Διαδικτύου φαίνεται να στρέφονται προς το μπάσκετ. Οι Ιταλοί πάλι προτιμούν το βόλεϊ, ενώ οι Γάλλοι φαίνεται πως αγαπούν την κολύμβηση.

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, σύμφωνα με την Google, τα Trends αναμένεται να αποκαλύψουν τι αναρωτιέται ο κόσμος για τα διάφορα αθλήματα, διαδραστικά στοιχεία μέσα από έναν εναλλακτικό πίνακα κατάταξης των μεταλλίων και των αθλημάτων που έχουν μπει στη διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης, όπως επίσης και λίστες με τα πιο δημοφιλή αθλήματα και τους πιο αγαπητούς αθλητές, υπογραμμίζοντας έτσι τι είναι αυτό που κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον του κόσμου κάθε στιγμή.



«Κάθε τέσσερα χρόνια, οι Ολυμπιακοί Αγώνες  αιχμαλωτίζουν το ενδιαφέρον του κόσμου. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να βοηθήσουμε τους λάτρεις του αθλητισμού να έχουν περισσότερες πληροφορίες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες με στοιχεία από τις αναζητήσεις» αναφέρει η Λίσα Κριντ, Product Manager της Google.


Τα φρούτα κατεβαίνουν σε αγώνες φρεσκάδας

Στον παλμό των Ολυμπιακών Αγώνων και με στόχο να κάνει το καλοκαίρι μας πιο… γλυκό, η Google εισήγαγε πριν από λίγες μέρες τα Doodle Fruit Games 2016, ή αλλιώς τους δροσερούς αγώνες των... φρούτων. Μέχρι και τις 21 Αυγούστου το διασκεδαστικό app για Android και iOS υπόσχεται να ταξιδέψει τους χρήστες στον πάγκο του Ρίο, όπου τα ώριμα φρούτα διαγωνίζονται με στόχο τον τίτλο του πιο φρέσκου.


* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια