Ένα κλατάρισμα στην προτελευταία ε.δ. στο Ford του Ott Tanak ήταν αποτέλεσμα να χάσει 40 δευτ. και την πρωτοπορία του αγώνα, κάτι χάρισε τη νίκη στον Andreas Mikkelsen. Ο Νορβηγός στην Πολωνία πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη, και δεύτερη “χαρισμένη” στην καριέρα του στο WRC, μετά το Ράλλυ Καταλονίας πέρυσι από την έξοδο του Ogier.
Μάλιστα έγινε ο έκτος διαφορετικός νικητής στους έξι τελευταίους αγώνες του Πρωταθλήματος!
Από το κλατάρισμα στην προτελευταία ε.δ. ο Tanak έχασε μια νίκη μέσα από τα χέρια του, και χαρακτηριστικό της ψυχολογικής κατάστασης του Εσθονού ήταν ότι μετά το τέλος του αγώνα ήρθε και τον παρηγόρησε ο Sebastien Ogier. Όποιος ξέρει να χάνει, ξέρει και να κερδίζει, λένε οι παλαιοί και αυτό δείχνει ότι γνωρίζει ο Εσθονός, που τερμάτισε στην δεύτερη θέση.
Πίσω του, και μόλις 2,3 δευτ., στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Heyden Paddon. Ο Νεοζηλανδός ήταν ταχύς όλο το τριήμερο αλλά δεν μπόρεσε αυτή τη φορά να ξεπεράσει τους Mikkelsen και Tanak. Πίσω του μόλις 0,8 δευτ. ο Thierry Neuville με το δεύτερο i20 WRC, ο οποίος προσπαθήσει να κλέψει την τρίτη θέση αλλά δεν τα κατάφερε. Τερμάτισε, όμως, τέταρτος και έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην Hyundai για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Πιο κάτω στη κατάταξη στην πέμπτη και έκτη θέση βρεθηκαν τα δύο εργοστασιακά VW Polo R των Jari-Matti Latvala και Sebastien Ogier. Ο Φιλανδός ήταν σήμερα ταχύς και βρήκε κάπως το ρυθμό του, και τερματίζοντας στην πέμπτη θέση μαζί με τους δύο βαθμούς από την Power Stage έφυγε από την Πολωνία με ψηλά το κεφάλι. Φυσικά το άγχος περνάει πάνω του καθώς ο επόμενος αγώνας γίνεται στην πατρίδα του.
Από την άλλη ο “νέος πατέρας” Ogier έκανε αυτό που κάνει σε κάθε τελευταίο σκέλος αγώνα. Να κερδίζει ε.δ. και την Power Stage. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε στην έκτη θέση και για πρώτη φορά φέτος μακρυά από το βάθρο, αλλά παραμένει επικεφαλής της βαθμολογίας. Πίσω του τερμάτισε ο Craig Breen με το DS3, με τον Βορειοιρλανδό να οδήγησε επιφυλακτικά την τελευταία ημέρα και εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Lefebvre τερμάτισε στην έβδομη θέση.
Πίσω του, Mads Ostberg, Stephane Lefebvre και Eric Camilli κλείνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον Νορβηγό να είναι εκτός ρυθμού όλο το τριήμερο και τους άτυχους της ημέρας να έχουν τις στιγμές τους. Ο νεαρός Γάλλος οδηγός της Citroen στην 19η ε.δ. είχε ένα τετ-α-κε, με αποτέλεσμα να χτυπήσει την πίσω αριστερή ανάρτηση του DS3 και να χάσει περισσότερα από 4 λεπτά και να πέσει στην ένατη θέση. Ένας ακόμα Γάλλος, ο Camilli, είχε και αυτός την στιγμή του στη προτελευταία ε.δ. γλιστρώντας σε σημείο φρεναρίσματος με αποτέλεσμα να μείνει χωρίς τετρακίνηση στο Fiesta και να πέσει στην δέκατη θέση.
Στο WRC 2 νικητής ανακηρύχτηκε ο Teumi Suninen με το Skoda Fabia R5. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Elfyn Evans και Esapekka Lappi, με Ford Fiesta R5 και Skoda Fabia R5 αντίστοιχα.
Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Φιλανδίας στις 28-31 Ιουλίου
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Μάλιστα έγινε ο έκτος διαφορετικός νικητής στους έξι τελευταίους αγώνες του Πρωταθλήματος!
Από το κλατάρισμα στην προτελευταία ε.δ. ο Tanak έχασε μια νίκη μέσα από τα χέρια του, και χαρακτηριστικό της ψυχολογικής κατάστασης του Εσθονού ήταν ότι μετά το τέλος του αγώνα ήρθε και τον παρηγόρησε ο Sebastien Ogier. Όποιος ξέρει να χάνει, ξέρει και να κερδίζει, λένε οι παλαιοί και αυτό δείχνει ότι γνωρίζει ο Εσθονός, που τερμάτισε στην δεύτερη θέση.
Πίσω του, και μόλις 2,3 δευτ., στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Heyden Paddon. Ο Νεοζηλανδός ήταν ταχύς όλο το τριήμερο αλλά δεν μπόρεσε αυτή τη φορά να ξεπεράσει τους Mikkelsen και Tanak. Πίσω του μόλις 0,8 δευτ. ο Thierry Neuville με το δεύτερο i20 WRC, ο οποίος προσπαθήσει να κλέψει την τρίτη θέση αλλά δεν τα κατάφερε. Τερμάτισε, όμως, τέταρτος και έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην Hyundai για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Πιο κάτω στη κατάταξη στην πέμπτη και έκτη θέση βρεθηκαν τα δύο εργοστασιακά VW Polo R των Jari-Matti Latvala και Sebastien Ogier. Ο Φιλανδός ήταν σήμερα ταχύς και βρήκε κάπως το ρυθμό του, και τερματίζοντας στην πέμπτη θέση μαζί με τους δύο βαθμούς από την Power Stage έφυγε από την Πολωνία με ψηλά το κεφάλι. Φυσικά το άγχος περνάει πάνω του καθώς ο επόμενος αγώνας γίνεται στην πατρίδα του.
Από την άλλη ο “νέος πατέρας” Ogier έκανε αυτό που κάνει σε κάθε τελευταίο σκέλος αγώνα. Να κερδίζει ε.δ. και την Power Stage. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε στην έκτη θέση και για πρώτη φορά φέτος μακρυά από το βάθρο, αλλά παραμένει επικεφαλής της βαθμολογίας. Πίσω του τερμάτισε ο Craig Breen με το DS3, με τον Βορειοιρλανδό να οδήγησε επιφυλακτικά την τελευταία ημέρα και εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Lefebvre τερμάτισε στην έβδομη θέση.
Πίσω του, Mads Ostberg, Stephane Lefebvre και Eric Camilli κλείνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον Νορβηγό να είναι εκτός ρυθμού όλο το τριήμερο και τους άτυχους της ημέρας να έχουν τις στιγμές τους. Ο νεαρός Γάλλος οδηγός της Citroen στην 19η ε.δ. είχε ένα τετ-α-κε, με αποτέλεσμα να χτυπήσει την πίσω αριστερή ανάρτηση του DS3 και να χάσει περισσότερα από 4 λεπτά και να πέσει στην ένατη θέση. Ένας ακόμα Γάλλος, ο Camilli, είχε και αυτός την στιγμή του στη προτελευταία ε.δ. γλιστρώντας σε σημείο φρεναρίσματος με αποτέλεσμα να μείνει χωρίς τετρακίνηση στο Fiesta και να πέσει στην δέκατη θέση.
Στο WRC 2 νικητής ανακηρύχτηκε ο Teumi Suninen με το Skoda Fabia R5. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Elfyn Evans και Esapekka Lappi, με Ford Fiesta R5 και Skoda Fabia R5 αντίστοιχα.
Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Φιλανδίας στις 28-31 Ιουλίου
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια