FeaturedPost Slider Top

Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2016

«Ανερχόμενες δυνάμεις» στα smartphones αμφισβητούν τα πρωτεία της Samsung και της Apple

Μπορεί στην κορυφή της λίστας των κατασκευαστών smartphones να κυριαρχούν η Samsung και η Apple, ωστόσο μελέτη της Kantar δείχνει πως ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο αυτών «γιγάντων» σταδιακά περνά σε δεύτερη μοίρα, καθώς έρχονται αντιμέτωπες με επίδοξους «διεκδικητές του θρόνου»: Μικρότερους, φιλόδοξους κατασκευαστές, κυρίως από την Κίνα.

Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, οι αναλυτές της Kantar επισημαίνουν πως, με τη Huawei να φιλοδοξεί να ξεπεράσει, έως το 2020, την Apple και να αναδειχθεί στο δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή smartphone παγκοσμίως και τις φήμες για είσοδο της Google στην αγορά των συσκευών, «Apple και Samsung θα πρέπει να σταματήσουν να ανησυχούν τόσο η μία για την άλλη και να κοιτάξουν τι γίνεται γύρω τους».
Τα πλέον ανερχόμενα brands προέρχονται από την Κίνα, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις τις Huawei και Xiaomi, οι οποίες κερδίζουν έδαφος σε ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ οι καταναλωτές στις ανεπτυγμένες αγορές γίνονται όλο και πιο διστακτικοί στην αλλαγή μάρκας κινητού.
Σύμφωνα με την Kantar, στην αγορά των ΗΠΑ η Samsung είχε το 37% των πωλήσεων smartphone την περίοδο Μαρτίου - Μαΐου 2016, ενώ η Apple το 29%.
Μεταξύ των χρηστών που σκοπεύουν να αλλάξουν συσκευή τον επόμενο χρόνο, το 88% των σημερινών κατόχων smartphone της Apple και το 86% όσων κατέχουν κινητό Samsung σκοπεύουν να παραμείνουν πιστοί στην επιλογή τους.
Στην Κίνα, ωστόσο, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη για τα smartphones, η προσήλωση στο brand είναι πιο «χαλαρή».
Σύμφωνα με την Kantar, το Μάιο του 2016 η Samsung λελεγχε μερίδιο 9% των πωλήσεων και η Apple 20%. Από την πλευρά της, η κινεζική Huawei είχε μερίδιο 26% της αγοράς, ενώ η επίσης κινεζική Xiaomi έλεγχε το 19%. Όσον αφορά στην Ινδία, η Samsung έχει τα πρωτεία, ωστόσο ακολουθούν σε μικρή απόσταση η ινδική Micromax και η Xiaomi.



* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :