Οι γυναίκες προτιμούν περισσότερο να συνδέονται στο Ίντερνετ μέσω smartphone σε σχέση με τους άνδρες, σύμφωνα με έρευνα του comScore, την οποία επικαλείται η ιστοσελίδα eMarketer.
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, στη Μεγάλη Βρετανία, αγορά - πιλότο για πολλές από τις «ώριμες» αγορές, οι γυναίκες αφιερώνουν στο smartphone τον περισσότερο online χρόνο τους συγκριτικά με άλλες συσκευές, όπως το desktop ή το laptop. Οι Βρετανίδες αφιερώνουν περισσότερο από το ήμισυ του online χρόνου τους στα smartphones, με ένα μόλις 35% του διαδικτυακού χρόνου των γυναικών να απορροφούν το desktop και το laptop.
Οι άνδρες στη Μεγάλη Βρετανία, από την άλλη, συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω του smartphone τους λιγότερο συχνά σε σχέση με τις γυναίκες. Οι άνδρες αφιερώνουν το 48% του συνολικού τους στο χρόνου στο Διαδίκτυο περιηγούμενοι μέσω desktop ή laptop.
Στις γυναίκες όχι μόνο τα αντίστοιχα ποσοστά κινούνται σε επίπεδα σταθερά άνω του 50%, αλλά η διείσδυση, σε κάποιες περιπτώσεις, προσεγγίζει και το 60%. Για παράδειγμα, οι γυναίκες ηλικίας 18 έως 24 αφιερώνουν το 59% του online χρόνου τους στα smartphones, ενώ στην ηλικιακή ομάδα 35 έως 44 το 49%.
Σε ό,τι αφορά το πού αφιερώνουν οι γυναίκες τον επιπλέον - έναντι των ανδρών - χρόνο τους στο Διαδίκτυο, τα στοιχεία υποδεικνύουν τα social media. Για την ακρίβεια, οι γυναίκες δαπανούν κατά μέσο όρο, 329 λεπτά περισσότερα από τους άνδρες σερφάροντας στα social media από το smartphone τους.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι ότι και τα δύο φύλα δείχνουν να γυρνούν την πλάτη στα tablets, στα οποία αφιερώνουν πολύ λιγότερο χρόνο συγκριτικά με τις υπόλοιπες συσκευές.
Συνολικά, σε όλα τα ηλικιακά κοινά και των δύο φύλων, οι χρήστες που προτιμούν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο μέσω του tablet αντιστοιχούν ποσοστιαία μόλις στο 14%. Οι μόνοι χρήστες του Διαδικτύου, που προτιμούν το tablet ως μέσο σύνδεσης σε ποσοστό άνω του 20%, είναι οι άνω των 55 ετών.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, στη Μεγάλη Βρετανία, αγορά - πιλότο για πολλές από τις «ώριμες» αγορές, οι γυναίκες αφιερώνουν στο smartphone τον περισσότερο online χρόνο τους συγκριτικά με άλλες συσκευές, όπως το desktop ή το laptop. Οι Βρετανίδες αφιερώνουν περισσότερο από το ήμισυ του online χρόνου τους στα smartphones, με ένα μόλις 35% του διαδικτυακού χρόνου των γυναικών να απορροφούν το desktop και το laptop.
Οι άνδρες στη Μεγάλη Βρετανία, από την άλλη, συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω του smartphone τους λιγότερο συχνά σε σχέση με τις γυναίκες. Οι άνδρες αφιερώνουν το 48% του συνολικού τους στο χρόνου στο Διαδίκτυο περιηγούμενοι μέσω desktop ή laptop.
Στις γυναίκες όχι μόνο τα αντίστοιχα ποσοστά κινούνται σε επίπεδα σταθερά άνω του 50%, αλλά η διείσδυση, σε κάποιες περιπτώσεις, προσεγγίζει και το 60%. Για παράδειγμα, οι γυναίκες ηλικίας 18 έως 24 αφιερώνουν το 59% του online χρόνου τους στα smartphones, ενώ στην ηλικιακή ομάδα 35 έως 44 το 49%.
Σε ό,τι αφορά το πού αφιερώνουν οι γυναίκες τον επιπλέον - έναντι των ανδρών - χρόνο τους στο Διαδίκτυο, τα στοιχεία υποδεικνύουν τα social media. Για την ακρίβεια, οι γυναίκες δαπανούν κατά μέσο όρο, 329 λεπτά περισσότερα από τους άνδρες σερφάροντας στα social media από το smartphone τους.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι ότι και τα δύο φύλα δείχνουν να γυρνούν την πλάτη στα tablets, στα οποία αφιερώνουν πολύ λιγότερο χρόνο συγκριτικά με τις υπόλοιπες συσκευές.
Συνολικά, σε όλα τα ηλικιακά κοινά και των δύο φύλων, οι χρήστες που προτιμούν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο μέσω του tablet αντιστοιχούν ποσοστιαία μόλις στο 14%. Οι μόνοι χρήστες του Διαδικτύου, που προτιμούν το tablet ως μέσο σύνδεσης σε ποσοστό άνω του 20%, είναι οι άνω των 55 ετών.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια