O Thierry Neuville έφερε το Hyundai i20 WRC στην πρώτη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης του Ράλλυ της Σαρδηνίας μετά την ολοκλήρωση της ημέρας.
Πίσω του 11,1" βρίσκεται o Jari-Matti Latvala και ακολουθούν τα άλλα δύο Polo WRC με τους Ogier (+40,3") και Mikkelsen (+57,5").
Ο Βέλγος οδήγησε έξυπνα αλλά και γρήγορα, εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Ogier «καθάριζε» το δρόμο και κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές. Συγκεκριμένα ο Neuville κέρδισε τις πέντε από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας με τις υπόλοιπες τρεις να τις μοιράζονται ο Latvala (2) και ο Ogier (1).
Από την πλευρά του ο Γάλλος δήλωσε πως έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε και πως είναι ευχαριστημένος από την κατάληξη της ημέρας. Δεν υπάρχει και τόση μεγάλη διαφορά μεταξύ μας, είπε ο Οgier, αφήνοντας να εννοηθεί πως η επίθεση που ετοιμάζει δεν έχει αρχίσει ακόμη.
Αντίθετα, ο Latvala παραπονέθηκε για υποστροφή και πρόβλημα από το διαφορικό του. Χάνω ταχύτητα στις στροφές είπε και το αυτοκίνητο είναι δύσκολο να οδηγηθεί. Δεν μπορώ να επιτεθώ, κατάληξε, πρέπει να κάνουμε πολλή δουλειά να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο.
Ο Neuville τέλος, στις δηλώσεις του τόνισε πως όλοι στην ομάδα είμαστε ευτυχισμένοι για την επιστροφή στην κορυφή. Ωστόσο αύριο θα είναι μια πολύ δύσκολη μέρα αλλά ελπίζω να κρατήσω αυτόν το ρυθμό που είχα και σήμερα και να είμαι μέσα στη μάχη.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Πίσω του 11,1" βρίσκεται o Jari-Matti Latvala και ακολουθούν τα άλλα δύο Polo WRC με τους Ogier (+40,3") και Mikkelsen (+57,5").
Ο Βέλγος οδήγησε έξυπνα αλλά και γρήγορα, εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Ogier «καθάριζε» το δρόμο και κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές. Συγκεκριμένα ο Neuville κέρδισε τις πέντε από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας με τις υπόλοιπες τρεις να τις μοιράζονται ο Latvala (2) και ο Ogier (1).
Από την πλευρά του ο Γάλλος δήλωσε πως έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε και πως είναι ευχαριστημένος από την κατάληξη της ημέρας. Δεν υπάρχει και τόση μεγάλη διαφορά μεταξύ μας, είπε ο Οgier, αφήνοντας να εννοηθεί πως η επίθεση που ετοιμάζει δεν έχει αρχίσει ακόμη.
Αντίθετα, ο Latvala παραπονέθηκε για υποστροφή και πρόβλημα από το διαφορικό του. Χάνω ταχύτητα στις στροφές είπε και το αυτοκίνητο είναι δύσκολο να οδηγηθεί. Δεν μπορώ να επιτεθώ, κατάληξε, πρέπει να κάνουμε πολλή δουλειά να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο.
Ο Neuville τέλος, στις δηλώσεις του τόνισε πως όλοι στην ομάδα είμαστε ευτυχισμένοι για την επιστροφή στην κορυφή. Ωστόσο αύριο θα είναι μια πολύ δύσκολη μέρα αλλά ελπίζω να κρατήσω αυτόν το ρυθμό που είχα και σήμερα και να είμαι μέσα στη μάχη.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Θέση | Πλήρωμα | Ομάδα | Αυτοκίνητο | Διαφ. |
---|---|---|---|---|
1 | Thierry Neuville, N.Gilsoul | Hyundai Motorsport N | Hyundai | 1h 14' 03" 2 |
2 | Jari-Matti Latvala, M.Anttila | Volkswagen Motorsport | Volkswagen | 11,1" |
3 | Sebastien Ogier, J.Ingrassia | Volkswagen Motorsport | Volkswagen | 40,3" |
4 | Andreas Mikkelsen, A.J.Synnevaag | Volkswagen Motorsport II | Volkswagen | 57,5" |
5 | Mads Ostberg, O.Floene | M-Sport World Rally Team | Ford | 58,5" |
6 | Dani Sordo, M.Marti | Hyundai Motorsport | Hyundai | 1' 18" 6 |
7 | Henning Solberg, I.Minor | Ford | 2' 32" 5 | |
8 | Ott Tanak, R.Molder | DMACK World Rally Team | Ford | 2' 35" 6 |
9 | Esapekka Lappi, J.Ferm | Skoda Motorsport | Skoda | 2' 39" 2 |
10 | Teemu Suninen, M.Markkula | Team Oreca | Skoda | 2' 48" 3 |
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια