Την πρώτη νίκη της φετινής σεζόν πανηγύρισε στους βρεγμένους δρόμους του Μονακό o L. Hamilton, μπαίνοντας ξανά στο παιχνίδι της διεκδίκησης του φετινού τίτλου.
Ο Βρετανός εκκινούσε από την τρίτη θέση, ωστόσο, όντας σημαντικά ταχύτερος από τον ομόσταυλό του N. Rosberg πέρασε δεύτερος πίσω από τον πρωτοπόρο D. Ricciardo
Μάλιστα ο L. Hamilton ακολούθησε μια διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους πιλότους, κρατώντας τα βρόχινα ελαστικά μέχρι η αγωνιστική γραμμή να στεγνώσει και επιλέγοντας στη συνέχεια την ultra soft γόμα για να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα.
Έχοντας πραγατοποιήσει ένα επιπλέον pit stop -από τα βρόχινα ελαστικά πέρασε στα ενδιάμεσα και από εκεί στην πολύ μαλακή γόμα- και με την ομάδα της Red Bull να πραγματοποιεί ένα παιδαριώδες λάθος κατά τη διαδικασία της δεύτερης αλλαγής ελαστικών, ο D. Ricciardo βρέθηκε από την πρώτη στη δεύτερη θέση, όπου και παρέμεινε παρά την ασφυκτική πίεση που άσκησε ανά διαστήματα στον L. Hamilton μέχρι το τέλος του αγώνα.
Στο βάθρο -για έκτη φορά στην καριέρα του- ανέβηκε ο S. Perez κρατώντας με χαρακτηριστική ευκολία πίσω του τον S. Vettel. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η εμφάνιση του F. Alonso, o οποίος είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, μπροστά από τον N. Hulkenberg που την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή κατάφερε να περάσει τον N. Rosberg.
Τερματίζοντας έβδομος, ο Γερμανός έχασε μέσα σε έναν αγώνα το σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα που διατηρούσε μέχρι σήμερα σε σχέση με τον L. Hamilton και τώρα πλέν καλείται να επιστρέψει στις νίκες ώστε να κατακτήσει τον πρώτο πακγόσμιο τίτλο της καριέρας του.
Oι Sainz, Βutton και Massa συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι τόσο ο K. Raikkonen όσο και ο M Verstappen εγκατέλειψαν μετά από οδηγικό λάθος.
Μετά το GP του Μονακό, ο N. Rosberg έφτασε στους 108 βαθμός και ο L. Hamilton στους 82. Στην τρίτη θέση μπροστά από τους Raikkonen και Vettel ανέβηκε ο D. Ricciardo.
Ο Βρετανός εκκινούσε από την τρίτη θέση, ωστόσο, όντας σημαντικά ταχύτερος από τον ομόσταυλό του N. Rosberg πέρασε δεύτερος πίσω από τον πρωτοπόρο D. Ricciardo
Μάλιστα ο L. Hamilton ακολούθησε μια διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους πιλότους, κρατώντας τα βρόχινα ελαστικά μέχρι η αγωνιστική γραμμή να στεγνώσει και επιλέγοντας στη συνέχεια την ultra soft γόμα για να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα.
Έχοντας πραγατοποιήσει ένα επιπλέον pit stop -από τα βρόχινα ελαστικά πέρασε στα ενδιάμεσα και από εκεί στην πολύ μαλακή γόμα- και με την ομάδα της Red Bull να πραγματοποιεί ένα παιδαριώδες λάθος κατά τη διαδικασία της δεύτερης αλλαγής ελαστικών, ο D. Ricciardo βρέθηκε από την πρώτη στη δεύτερη θέση, όπου και παρέμεινε παρά την ασφυκτική πίεση που άσκησε ανά διαστήματα στον L. Hamilton μέχρι το τέλος του αγώνα.
Στο βάθρο -για έκτη φορά στην καριέρα του- ανέβηκε ο S. Perez κρατώντας με χαρακτηριστική ευκολία πίσω του τον S. Vettel. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η εμφάνιση του F. Alonso, o οποίος είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, μπροστά από τον N. Hulkenberg που την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή κατάφερε να περάσει τον N. Rosberg.
Τερματίζοντας έβδομος, ο Γερμανός έχασε μέσα σε έναν αγώνα το σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα που διατηρούσε μέχρι σήμερα σε σχέση με τον L. Hamilton και τώρα πλέν καλείται να επιστρέψει στις νίκες ώστε να κατακτήσει τον πρώτο πακγόσμιο τίτλο της καριέρας του.
Oι Sainz, Βutton και Massa συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι τόσο ο K. Raikkonen όσο και ο M Verstappen εγκατέλειψαν μετά από οδηγικό λάθος.
Μετά το GP του Μονακό, ο N. Rosberg έφτασε στους 108 βαθμός και ο L. Hamilton στους 82. Στην τρίτη θέση μπροστά από τους Raikkonen και Vettel ανέβηκε ο D. Ricciardo.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1h59m29.133s |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 7.252s |
3 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 13.825s |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 15.846s |
5 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m25.076s |
6 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m32.999s |
7 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m33.290s |
8 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1 Lap |
9 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1 Lap |
10 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1 Lap |
11 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1 Lap |
12 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 1 Lap |
13 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 2 Laps |
14 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 2 Laps |
15 | Rio Haryanto | Manor/Mercedes | 2 Laps |
- | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | Retirement |
- | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | Retirement |
- | Max Verstappen | Red Bull/Renault | Retirement |
- | Kevin Magnussen | Renault | Retirement |
- | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Ferrari | Retirement |
- | Kimi Raikkonen | Ferrari | Retirement |
- | Jolyon Palmer | Renault | Retirement |
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια