Ονομάζεται Tetrahedron Super Yacht και, όπως μαρτυρεί το όνομά του, πρόκειται για μια πλωτή πυραμίδα σχεδιασμένη ώστε να ίπταται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Η δημιουργία του αρχιτέκτονα Τζόναθαν Σβίνγκε, από το Λονδίνο, διαθέτει φουτουριστικό αέρα.
Χάρη στο ανθρακόνημα από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο το πρωτότυπο σκάφος πολυτελείας θα είναι ικανό να ταξιδεύει πάνω από τα κύματα χάρη στο ειδικό «πτερύγιο» στο κάτω μέρος που θα το ανασηκώνει.
Στα σχέδια του αρχιτέκτονα αποκαλύπτονται, μεταξύ άλλων, ευρύχωρες βεράντες ιδανικές για ηλιοθεραπεία και άνετοι εσωτερικοί χώροι για τη φιλοξενία έξι επιβατών και τεσσάρων μελών του πληρώματος. Το Tetrahedron θα έχει τελική ταχύτητα 38 κόμβων (δηλαδή, περίπου 70 χλμ./ώρα), ταχύτητα «αποθαλάσσωσης» 15 κόμβων (περίπου 30 χλμ./ώρα) και μια εμβέλεια 3.000 ναυτικών μιλίων.
«Το σχέδιο του σκάφους πηγάζει από την αναθεώρηση της μορφής, της κατασκευής και της κίνησης των σύγχρονων γιοτ και έχει ως αποτέλεσμα ένα "υπερυψωμένο" μέσο ταξιδιού το οποίο κινείται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας» εξηγεί ο Σβίνγκε.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Χάρη στο ανθρακόνημα από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο το πρωτότυπο σκάφος πολυτελείας θα είναι ικανό να ταξιδεύει πάνω από τα κύματα χάρη στο ειδικό «πτερύγιο» στο κάτω μέρος που θα το ανασηκώνει.
Στα σχέδια του αρχιτέκτονα αποκαλύπτονται, μεταξύ άλλων, ευρύχωρες βεράντες ιδανικές για ηλιοθεραπεία και άνετοι εσωτερικοί χώροι για τη φιλοξενία έξι επιβατών και τεσσάρων μελών του πληρώματος. Το Tetrahedron θα έχει τελική ταχύτητα 38 κόμβων (δηλαδή, περίπου 70 χλμ./ώρα), ταχύτητα «αποθαλάσσωσης» 15 κόμβων (περίπου 30 χλμ./ώρα) και μια εμβέλεια 3.000 ναυτικών μιλίων.
«Το σχέδιο του σκάφους πηγάζει από την αναθεώρηση της μορφής, της κατασκευής και της κίνησης των σύγχρονων γιοτ και έχει ως αποτέλεσμα ένα "υπερυψωμένο" μέσο ταξιδιού το οποίο κινείται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας» εξηγεί ο Σβίνγκε.
ΤΟ ΒΗΜΑ science
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια