Η σχετικά οικονομική μάσκα της Sony θα λειτουργεί σε συνεργασία με το PS4 και θα συνοδεύεται από 50 τίτλους παιχνιδιών
Τα αποκαλυπτήρια της δικής της «μάσκας» εικονικής πραγματικότητας έκανε η Sony στο Σαν Φρανσίσκο, στο πλαίσιο του Games Developers Conference.
To PlayStation VR εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στον Οκτώβριο προς 399 δολάρια (δηλαδή περίπου 360 ευρώ) – μια τιμή αρκετά χαμηλότερη από τις ανταγωνιστικές συσκευές Oculus Rift (599 δολάρια) και HTC Vive (799 δολάρια).
Eπιδόσεις και πολύτιμο περιεχόμενο
Η μάσκα εικονικής πραγματικότητας της Sony θα διαθέτει οθόνη OLED 5.7 ιντσών με ανάλυση 1920 x 1080 pixels και ρυθμό ανανέωσης 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο – την στιγμή που οι «αντίπαλοί» του αγγίζουν μόλις τα 90 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Θα έχει ακόμα πεδίο θέασης που αγγίζει τις 100 μοίρες και αισθητήρες ανίχνευσης κίνησης 360 μοιρών.
To PlayStation VR θα λειτουργεί σε συνεργασία με την PS Camera και θα είναι συμβατή με τα χειριστήρια DualShock 4 και PS Move. Ο ιαπωνικός κολοσσός αποκάλυψε ότι το PlayStation VR αναμένεται να συνοδεύουν περισσότεροι από 50 τίτλοι παιχνιδιών «κομμένοι και ραμμένοι» στα μέτρα του – γεγονός ιδιαίτερα ενθαρρυντικό καθώς σημαντικό «αγκάθι» για τις εν λόγω συσκευές αποτελεί για την ώρα η έλλειψη ποικιλίας περιεχομένου.
Φουτουριστική εμφάνιση και «καρδιά» gamer
Κατά την Sony άλλο ένα «προσόν» του PlayStation VR, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες συσκευές του είδους, είναι το ότι o χρήστης δεν χρειάζεται να επενδύσει πολλά χρήματα για την αγορά ενός «δυνατού» υπολογιστή με καλό επεξεργαστή και ενισχυμένη κάρτα γραφικών. Αυτό που θα πρέπει να διαθέτει ωστόσο, είναι η κονσόλα της εταιρείας, PlayStation 4.
Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία έρευνας αγοράς ΙΗS, μέχρι το τέλος του 2016 εκτιμάται ότι περίπου 53 εκατομμύρια καταναλωτές θα έχουν υπό την κατοχή τους ένα PS4, γεγονός που ανοίγει διάπλατα τον δρόμο για το νέο «αξεσουάρ» εικονικής πραγματικότητας του ιαπωνικού κολοσσού. Πριν από το 2017, οι αμερικανοί αναλυτές προβλέπουν ότι 1,6 εκατομμύρια καταναλωτές θα έχουν προμηθευθεί το PlayStation VR, ενώ μοναδικό «φρένο» ως προς τον ρυθμό των πωλήσεων της συσκευής, κρίνουν ότι θα είναι η ταχύτητα παραγωγής του.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια