Την πρώτη του πτήση πραγματοποίησε ένα ασθενοφόρο drone – αυτόνομο, ρομποτικό αεροσκάφος, σχεδιασμένο για αερομεταφορά δύο ανθρώπων, φτιαγμένο από την ισραηλινή Tactical Robotics.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Guardian, το AirMule, που έχει δυνατότητα κάθετης απο/προσγείωσης, είναι ειδικά σχεδιασμένο για χρήση υπό συνθήκες όπου δεν είναι δυνατή, ή είναι πολύ επικίνδυνη, η χρήση ελικοπτέρου, όπως σε ένα πεδίο μάχης. Το drone, όπως σημειώνεται, έχει «δει» αρκετά σκαμπανεβάσματα στην πορεία της έρευνας και ανάπτυξής του, ωστόσο ο ειδικός σχεδιασμός του επιτρέπει τη μεταφορά φορτίων 450 κιλών σε απόσταση 50 χλμ.
Το μονοκινητήριο, εσωτερικού στροφείου σκάφος απογειώθηκε για πρώτη φορά σε προσωρινές εγκαταστάσεις δοκιμών στη Μεγιδδώ, αφού δόθηκε σχετική άδεια από την ισραηλινή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας.
Η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει σε επίδειξη των πτητικών δυνατοτήτων του AirMule εντός του έτους, ενώ προγραμματίζονται και δοκιμές πέραν οπτικού πεδίου. Η εμφανής χρήση του είναι προφανώς αυτή ενός ασθενοφόρου μάχης, για απομάκρυνση τραυματισμένων στρατιωτών από πεδία μάχης, ωστόσο το εσωτερικό σύστημα στροφείου του παρέχει και άλλα πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα να πετά κοντά σε κτήρια.
Σημειώνεται πως τα «επιβατηγά» drones απασχόλησαν ξανά την επικαιρότητα πρόσφατα, με το Ehang 184: Ένα drone «ταξί», το οποίο επιδείχθηκε στη CES στο Λας Βέγκας στις αρχές του μήνα. Το εν λόγω αεροσκάφος άνευ πιλότου μπορεί να μεταφέρει έναν επιβάτη μέχρι 100 κιλών σε μικρές (σχετικά) αποστάσεις, με δυνατότητα πτήσης 23 λεπτών.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Guardian, το AirMule, που έχει δυνατότητα κάθετης απο/προσγείωσης, είναι ειδικά σχεδιασμένο για χρήση υπό συνθήκες όπου δεν είναι δυνατή, ή είναι πολύ επικίνδυνη, η χρήση ελικοπτέρου, όπως σε ένα πεδίο μάχης. Το drone, όπως σημειώνεται, έχει «δει» αρκετά σκαμπανεβάσματα στην πορεία της έρευνας και ανάπτυξής του, ωστόσο ο ειδικός σχεδιασμός του επιτρέπει τη μεταφορά φορτίων 450 κιλών σε απόσταση 50 χλμ.
Το μονοκινητήριο, εσωτερικού στροφείου σκάφος απογειώθηκε για πρώτη φορά σε προσωρινές εγκαταστάσεις δοκιμών στη Μεγιδδώ, αφού δόθηκε σχετική άδεια από την ισραηλινή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας.
Η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει σε επίδειξη των πτητικών δυνατοτήτων του AirMule εντός του έτους, ενώ προγραμματίζονται και δοκιμές πέραν οπτικού πεδίου. Η εμφανής χρήση του είναι προφανώς αυτή ενός ασθενοφόρου μάχης, για απομάκρυνση τραυματισμένων στρατιωτών από πεδία μάχης, ωστόσο το εσωτερικό σύστημα στροφείου του παρέχει και άλλα πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα να πετά κοντά σε κτήρια.
Σημειώνεται πως τα «επιβατηγά» drones απασχόλησαν ξανά την επικαιρότητα πρόσφατα, με το Ehang 184: Ένα drone «ταξί», το οποίο επιδείχθηκε στη CES στο Λας Βέγκας στις αρχές του μήνα. Το εν λόγω αεροσκάφος άνευ πιλότου μπορεί να μεταφέρει έναν επιβάτη μέχρι 100 κιλών σε μικρές (σχετικά) αποστάσεις, με δυνατότητα πτήσης 23 λεπτών.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια